Elektryczne | 16.10.20

Renault Megane Evision przyszłość samochodu elektrycznego

Dziś Renault otwiera nowy rozdział w historii marki, przedstawiając Megane eVision - innowacyjny samochód pokazowy.

Dziś Renault otwiera nowy rozdział w historii marki, przedstawiając Megane eVision - innowacyjny samochód pokazowy, który jest nie tylko wizjonerski, ale także ambitny. Zapowiada najnowszą linię pojazdów elektrycznych, opartą na całkowicie nowej modułowej platformie CMF-EV.

 Mégane eVision w pełni wykorzystuje to, co ma do zaoferowania nowa platforma zaprojektowana przez Alliance. Ten dynamiczny hatchback wyposażony jest w jeden z najcieńszych akumulatorów na rynku i nowy ultrakompaktowy układ napędowy oferujący więcej miejsca. Jego wyrafinowane cechy i sygnatura świetlna podkreślają nowoczesny wygląd samochodu, który przełamuje dotychczasowe kodeksy pojazdów elektrycznych, jeśli chodzi o użytkowanie, wielkość i design, a także energooszczędność.

 

Ten pojazd jutra już wkrótce stanie się rzeczywistością, a model produkcyjny samochodu pokazowego ma zostać wprowadzony w 2021 roku.



Polestar Precept uznany za najlepszy samochód koncepcyjny
Concept Cars | 23.09.21

Polestar Precept uznany za najlepszy samochód koncepcyjny

Polestar Precept, pojazd koncepcyjny Polestar Cars, jest zwycięzcą nagrody EyesOn Design Awards 2021 za najlepszy pojazd koncepcyjny i najlepiej zaprojektowane wnętrze.

Ford przedstawił dziś ostatnią z edycji specjalnych Forda GT trzeciej generacji.
Tuning | 05.10.22

Ford przedstawił dziś ostatnią z edycji specjalnych Forda GT trzeciej generacji.

Ford GT LM Edition 2022 świętuje światowy sukces Forda GT jako jedynego w Ameryce supersamochodu, który wygrał Le Mans, wygrywając w 2016 r.

Volkswagen prezentuje nowy model Taos na zdjęciach w żywym kamuflażu
Wiadomości | 30.09.20

Volkswagen prezentuje nowy model Taos na zdjęciach w żywym kamuflażu

Volkswagen prezentuje dziś ekskluzywne zdjęcia Taosa, nowego SUV-a marki, prezentowanego pod innowacyjnym i nowoczesnym kamuflażem aby rozpocząć intensywną kampanię komunikacyjną na dwa tygodnie przed światową premierą.