Bentley twierdzi, że jest to ich najbardziej ekstremalny samochód drogowy i nie mylą się. Continental GT3 w standardowej formie to bestia, teraz została zmieniona w potwora.
Firma Bentley uruchomiła dzisiaj ważną nową inicjatywę na rzecz zrównoważonego rozwoju, ogłaszając program badawczo-rozwojowy dotyczący paliw odnawialnych, któremu przewodzi najbardziej ekstremalny Bentley oparty na samochodach drogowych w jego 101-letniej historii. Continental GT3 Pikes Peak, zaprojektowany i zbudowany do rywalizacji o rekord Time Attack 1 podczas tegorocznego Pikes Peak International Hill Climb, będzie pierwszym wyścigiem, w którym Bentley będzie jeździł na paliwie odnawialnym, wyprzedzając cel, jakim jest oferowanie zrównoważonych paliw klientom firmy Bentley na całym świecie.
Jednocześnie Bentley Motorsport wraz z FastR zaprezentowało dziś najnowszą wersję swojego dobrze znanego Bentleya
Continental GT3, który jest normalnie przygotowywany i prowadzony przez Rogera Clarka Motorsport w Wielkiej Brytanii, przeszedł drastyczną operację, aby zmierzyć się z przerażającym Pikes Peak jeszcze w tym roku.
Wciąż pracujący na oryginalnym silniku, choć mocno zmodyfikowanym, samochód jest zasilany paliwem odnawialnym.
Bentley i FastR wspólnie spróbują pobić rekord Pikes Peak klasy 1 z rąk Rhysa Millena, poprzedniego wielokrotnego rekordzisty Pikes Peak, podczas 99. zjazdu zawodów, które mają się odbyć w czerwcu tego roku.
Przywrócony do życia przez Hyundai Motor Company koncepcyjny model Pony Coupe ma swoją światową premierę prawie 50 lat po pierwotnym debiucie nad włoskim jeziorem Como.
Ten sportowy samochód z napędem na tylną oś, z umieszczonym centralnie silnikiem i nowymi rozwiązaniami technologicznymi jest ucieleśnieniem przyjemności z jazdy z prędkością do 329 km/h.