Super Cars | 16.07.20

Porsche 911 Turbo kwintesencją wyczynowego samochodu sportowego od 45 lat teraz jeszcze lepsze

Porsche 911 Turbo wzorzec od 45 lat, kwintesencja wyczynowego samochodu sportowego w codziennym użytkowaniu. Po wprowadzeniu na rynek 911 Turbo S, następna generacja 911 Turbo Coupé i Cabriolet jest teraz prezentowana - jeszcze mocniejsza, jeszcze szybsza i jeszcze bardziej indywidualna.

Nowe samochody sportowe podążają prestiżowymi śladami, ponieważ 911 Turbo jest synonimem luksusu i osiągów od 1975 roku. Każde pokolenie nadal spełnia miano globalnego wzorca dla wyczynowych samochodów sportowych. 911 Turbo łączy w sobie sportowy charakter z użytecznością na co dzień, emocjonalną dynamikę z niezawodnością i porywającą mocą z wydajnością. Najnowsza generacja dwumiejscowego modelu dwa plus dwa jest ponad dwa razy mocniejsza niż oryginalne Turbo, które było napędzane trzylitrowym, pojedynczym turbodoładowaniem, 260-konnym płaskim sześciokątem. Chociaż 911 Turbo mogło stać się szybsze, większe i wygodniejsze przez lata, zawsze zachowywało swoje podstawowe cechy.

 

>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.

 

Poprawiona responsywność i wydajność

Sześciocylindrowy silnik bokser nowego 911 Turbo o pojemności 3745 cm3 ma zwiększoną moc 580 KM, a teraz jest wyposażony w symetryczne turbosprężarki VTG z elektrycznie sterowanymi zaworami obejściowymi. W połączeniu z przeprojektowanym układem chłodzenia powietrza doładowującego i zastosowaniem wtryskiwaczy piezoelektrycznych poprawia to responsywność, osiągi, charakterystykę momentu obrotowego i możliwość swobodnego obracania. Podwozie i nadwozie stały się szersze. Przednia oś steruje teraz jeszcze precyzyjniej dzięki dodatkowym 42 milimetrom rozstawu kół przednich i nowym 20-calowym oponom 255/35.

Konstrukcja 911 Turbo stała się jeszcze bardziej muskularna. Nadwozie zostało poszerzone o 45 mm do 1840 mm na przednich kołach, aby pomieścić nowe podwozie, a wyrazista linia nowej maski podkreśla sportowy charakter samochodu. Reflektory LED z PDLS Plus oświetlają drogę w standardzie. Na tylnej osi nadwozie ma teraz dokładnie 1,90 metra szerokości (20 mm więcej). Innymi wyróżniającymi cechami nowego 911 Turbo są ulepszona adaptacyjna aerodynamika, która obejmuje sterowane elektronicznie klapy powietrza chłodzącego z przodu, większy aktywny spojler przedni i znacznie większy zmienny spojler tylny. Wloty powietrza na tylnych panelach bocznych, tak charakterystyczne dla 911 Turbo, teraz pobierają powietrze procesowe, a nie chłodzące powietrze, które wcześniej robili, podczas gdy chłodnice powietrza doładowującego są teraz umieszczone bezpośrednio w strumieniu powietrza pod tylną pokrywą. Ciągły pasek świetlny z tylnymi światłami LED, a także nowa szczelinowa osłona tylnej pokrywy ze srebrnymi listwami wykończeniowymi, dopełniają stylistykę tylnej części samochodu.



Nowa Skoda Octavia
Premiery | 16.02.24

Nowa Skoda Octavia

Skoda Auto unowocześnia kultową Octavię w wersji hatchback i kombi. Z ponad 7 milionami sprzedanych egzemplarzy, jest to zdecydowanie najlepiej sprzedający się model marki.

Kia publikuje zwiastuny swojego nowego elektrycznego SUV-a Kia EV9
Wiadomości | 02.03.23

Kia publikuje zwiastuny swojego nowego elektrycznego SUV-a Kia EV9

Wyczekiwany flagowy model Kia, elektryczny SUV marki ma przyspieszyć transformację firmy w dostawcę zrównoważonych rozwiązań w zakresie mobilności w dobie elektryfikacji.

Maserati GT2, opracowany w celu przywrócenia marki Maserati do zawodów GT
MotorSport | 03.07.23

Maserati GT2, opracowany w celu przywrócenia marki Maserati do zawodów GT

Podczas 24 Hours of Spa, jednego z najbardziej wyczekiwanych wyścigów w międzynarodowym sezonie sportów motorowych, Maserati zaprezentowało światu swoje najnowsze dzieło do jazdy na torze, Maserati GT2.