Super Cars | 16.07.20

Porsche 911 Turbo kwintesencją wyczynowego samochodu sportowego od 45 lat teraz jeszcze lepsze

Porsche 911 Turbo wzorzec od 45 lat, kwintesencja wyczynowego samochodu sportowego w codziennym użytkowaniu. Po wprowadzeniu na rynek 911 Turbo S, następna generacja 911 Turbo Coupé i Cabriolet jest teraz prezentowana - jeszcze mocniejsza, jeszcze szybsza i jeszcze bardziej indywidualna.

Nowe samochody sportowe podążają prestiżowymi śladami, ponieważ 911 Turbo jest synonimem luksusu i osiągów od 1975 roku. Każde pokolenie nadal spełnia miano globalnego wzorca dla wyczynowych samochodów sportowych. 911 Turbo łączy w sobie sportowy charakter z użytecznością na co dzień, emocjonalną dynamikę z niezawodnością i porywającą mocą z wydajnością. Najnowsza generacja dwumiejscowego modelu dwa plus dwa jest ponad dwa razy mocniejsza niż oryginalne Turbo, które było napędzane trzylitrowym, pojedynczym turbodoładowaniem, 260-konnym płaskim sześciokątem. Chociaż 911 Turbo mogło stać się szybsze, większe i wygodniejsze przez lata, zawsze zachowywało swoje podstawowe cechy.

 

>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.

 

Poprawiona responsywność i wydajność

Sześciocylindrowy silnik bokser nowego 911 Turbo o pojemności 3745 cm3 ma zwiększoną moc 580 KM, a teraz jest wyposażony w symetryczne turbosprężarki VTG z elektrycznie sterowanymi zaworami obejściowymi. W połączeniu z przeprojektowanym układem chłodzenia powietrza doładowującego i zastosowaniem wtryskiwaczy piezoelektrycznych poprawia to responsywność, osiągi, charakterystykę momentu obrotowego i możliwość swobodnego obracania. Podwozie i nadwozie stały się szersze. Przednia oś steruje teraz jeszcze precyzyjniej dzięki dodatkowym 42 milimetrom rozstawu kół przednich i nowym 20-calowym oponom 255/35.

Konstrukcja 911 Turbo stała się jeszcze bardziej muskularna. Nadwozie zostało poszerzone o 45 mm do 1840 mm na przednich kołach, aby pomieścić nowe podwozie, a wyrazista linia nowej maski podkreśla sportowy charakter samochodu. Reflektory LED z PDLS Plus oświetlają drogę w standardzie. Na tylnej osi nadwozie ma teraz dokładnie 1,90 metra szerokości (20 mm więcej). Innymi wyróżniającymi cechami nowego 911 Turbo są ulepszona adaptacyjna aerodynamika, która obejmuje sterowane elektronicznie klapy powietrza chłodzącego z przodu, większy aktywny spojler przedni i znacznie większy zmienny spojler tylny. Wloty powietrza na tylnych panelach bocznych, tak charakterystyczne dla 911 Turbo, teraz pobierają powietrze procesowe, a nie chłodzące powietrze, które wcześniej robili, podczas gdy chłodnice powietrza doładowującego są teraz umieszczone bezpośrednio w strumieniu powietrza pod tylną pokrywą. Ciągły pasek świetlny z tylnymi światłami LED, a także nowa szczelinowa osłona tylnej pokrywy ze srebrnymi listwami wykończeniowymi, dopełniają stylistykę tylnej części samochodu.



Światowa premiera całkowicie nowego Mitsubishi Outlander
Premiery | 17.02.21

Światowa premiera całkowicie nowego Mitsubishi Outlander

Dziś zupełnie nowy OUTLANDER zadebiutował w Amazon Live, co czyni go pierwszym samochodem, który został wprowadzony na platformę.

Pierwszy na świecie w pełni elektryczny kabriolet roadster z napędem na tylne koła
Elektryczne | 27.03.23

Pierwszy na świecie w pełni elektryczny kabriolet roadster z napędem na tylne koła

Powrót ikony, luksusowy samochód sportowy marki Wiesmann o kryptonimie Project Thunderball o mocy 680 KM i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h wynoszącym 2,9 sekundy.

Ford Performance przedstawia BRONCO w ekstremalnej wersji off-road
Tuning | 01.02.21

Ford Performance przedstawia BRONCO w ekstremalnej wersji off-road

Debiut trzech całkowicie nowych ciężarówek wyścigowych z serii Bronco 4400 podczas imprezy terenowej King of the Hammers w Johnson Valley w Kalifornii. Wideo