Polestar współpracuje z StoreDot, aby wprowadzić do produkcji technologię (XFC), która zapewnia zasięg 160 km w zaledwie pięć minut ładowania, można go zintegrować z już dostępnymi formatami akumulatorów.
Podczas Polestar Day w Los Angeles zaprezentowano demonstrację ładowania ogniw XFC firmy StoreDot wraz z prototypowym modułem akumulatorowym Polestar, który integruje technologię XFC. W ramach trwającego zaawansowanego projektu inżynieryjnego obie firmy planują zademonstrować technologię XFC firmy StoreDot w pełnej skali w prototypie Polestar 5 w 2024 r.
Thomas Ingenlath, dyrektor generalny Polestar, mówi: „StoreDot robi ogromne postępy w rozwoju swojej technologii ekstremalnie szybkiego ładowania i jesteśmy dumnym inwestorem i partnerem w jej ewolucji. Pionierskie, niezwykle szybko ładujące się akumulatory StoreDot w połączeniu z naszym nadchodzącym, najnowocześniejszym elektrycznym układem napędowym mogą zrewolucjonizować wrażenia z posiadania pojazdów elektrycznych dzięki możliwości ładowania w ciągu kilku minut.
Dr Doron Myersdorf, dyrektor generalny StoreDot, mówi: „Polestar był jednym z naszych kluczowych inwestorów i współpracowników podczas opracowywania naszej technologii XFC. W przyszłym roku pokażemy, jak można ładować pełnowymiarowy moduł akumulatorowy opracowany przez Polestar przy użyciu tej rewolucyjnej technologii.”
Pierwszy w pełni elektryczny model Acury, ZDX, zaprojektowany w Acura Design Studio w Los Angeles, ZDX wprowadza najnowszy język stylizacji Acura, zapowiedziany przez Precision EV Concept.
Numer rejestracyjny P7 został sprzedany za aż 55 milionów dirhamów (15 milionów dolarów), co czyni go najdroższym numerem na świecie.
Nowy bolid W12 E Performance gotowy do ruszenia na tor zgodnie z harmonogramem.