Polestar współpracuje z StoreDot, aby wprowadzić do produkcji technologię (XFC), która zapewnia zasięg 160 km w zaledwie pięć minut ładowania, można go zintegrować z już dostępnymi formatami akumulatorów.
Podczas Polestar Day w Los Angeles zaprezentowano demonstrację ładowania ogniw XFC firmy StoreDot wraz z prototypowym modułem akumulatorowym Polestar, który integruje technologię XFC. W ramach trwającego zaawansowanego projektu inżynieryjnego obie firmy planują zademonstrować technologię XFC firmy StoreDot w pełnej skali w prototypie Polestar 5 w 2024 r.
Thomas Ingenlath, dyrektor generalny Polestar, mówi: „StoreDot robi ogromne postępy w rozwoju swojej technologii ekstremalnie szybkiego ładowania i jesteśmy dumnym inwestorem i partnerem w jej ewolucji. Pionierskie, niezwykle szybko ładujące się akumulatory StoreDot w połączeniu z naszym nadchodzącym, najnowocześniejszym elektrycznym układem napędowym mogą zrewolucjonizować wrażenia z posiadania pojazdów elektrycznych dzięki możliwości ładowania w ciągu kilku minut.
Dr Doron Myersdorf, dyrektor generalny StoreDot, mówi: „Polestar był jednym z naszych kluczowych inwestorów i współpracowników podczas opracowywania naszej technologii XFC. W przyszłym roku pokażemy, jak można ładować pełnowymiarowy moduł akumulatorowy opracowany przez Polestar przy użyciu tej rewolucyjnej technologii.”
Pierwsze zdjęcie nowego Santa Fe przedstawia wyrazisty, luksusowy design flagowego SUV-a marki Hyundai. Po raz pierwszy w Santa Fe zastosowano zelektryfikowane układy napędowe: hybrydowy i hybrydowy typu plug-in. Nowy Santa Fe to pierwszy model Hyundai w Europie oparty na całkowicie nowej platformie trzeciej generacji.
Ograniczony do 333 sztuk kultowy model V12 Vantage, w którym po raz ostatni zostanie zamontowany silnik Twin Turbo V12 o pojemności 5,2 litra. Wszystkie egzemplarze zostały sprzedane jeszcze przed premierą.
Lincoln Star Concept o eleganckiej, aerodynamicznej sylwetce, jako zapowiedź wprowadzenia trzech nowych w pełni elektrycznych pojazdów marki do 2025 roku.