K8, jest zwiastunem nowego futurystycznego sedana marki Kia, pierwszego z nowym logo z przodu i z tyłu łącząc innowację z elegancją.
Kia pokazała dziś pierwsze oficjalne zdjęcia K8, pierwszego modelu odrodzenia marki Kia, które ilustrują nowy cel i ambicje na przyszłość.
(Aktualizacja 04.03.2021. Wnętrze - Pierwsze zdjęcia wnętrza Kia K8)
K8 reprezentuje nową nazwę modelu Kia i jest pierwszym modelem, który prezentuje nową tożsamość stylistyczną marki, a także nowe, współczesne logo Kia.
Koncentrując się na nowoczesnej, najwyższej jakości i dynamicznych osiągach, K8 posuwa się naprzód w przestrzeni sportowej limuzyny i będzie opierać się na sukcesie K7 (znanej na niektórych rynkach jako Cadenza), a także w tym roku kontynuuje rozwój Kia w kierunku doskonałości w segmencie.
K8 jest wyposażony w nowoczesną, innowacyjną sedan, która łączy w sobie sportowy charakter i osiągi z progresywnym i eleganckim wyglądem zewnętrznym.
„Po naszej ostatniej rebrandingu firmy, wciąż podążamy w kierunku naszych nowych wartości marki, wprowadzając nowy model - K8. Ten nowoczesny sedan został zaprojektowany z myślą o innowacyjności i elegancji ”- powiedział Karim Habib, starszy wiceprezes i szef Kia Global Design Center. „Składając hołd K7, K8 patrzy w przyszłość. Jego progresywny wygląd zewnętrzny nabiera charakteru i emocji oraz łączy te cechy z wyraziście wyglądającym przodem i dynamicznym, opadającym tyłem, nadając K8 wysokiej jakości prezencję premium, czerpiącą bezpośrednią inspirację z najbardziej zaawansowanych technicznie jachtów na świecie ”.
Historia Corolli pokazuje zaangażowanie w ciągłe doskonalenie. W ten sposób Corolla od dawna cieszy się statusem najlepiej sprzedającego się modelu na świecie.
Zaprojektowany wyłącznie na rynek chiński, całkowicie nowy AIRTREK zostanie wprowadzony na rynek pod koniec tego roku.
Wyjątkowy samochód, najnowszy model spod znaku trójramiennej gwiazdy: Mercedes-AMG SL, nowa odsłona kultowego roadstera.