Zupełnie nowy SUV Hondy ZR-V ma trafić do sprzedaży w Japonii tej jesieni
Hybrydowy model będzie pierwszym SUV-em Hondy, który łączy dwulitrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem oraz zaawansowaną dwusilnikową hybrydę.
Opierając się na wspaniałej koncepcji „Uwolnij swój potencjał”, całkowicie nowy ZR-V został opracowany jako model, który ma podnieść ducha klientów, niczym ulubiony element garderoby na „specjalny dzień” i wydobyć ich indywidualność. Kluczowe cechy to piękny i wyrafinowany design, opracowany pod hasłem „glamorous & elegant” oraz dynamiczne osiągi, osiągane w celu realizacji jazdy zgodnie z wolą kierowcy. Te atrybuty pozwolą kierowcy cieszyć się pojazdem z większą pewnością i w relaksujący sposób, co jest wartością nową w modelach SUV.
Hybrydowy model zupełnie nowego ZR-V będzie pierwszym SUV-em Hondy wyposażonym w Sports e:HEV, który łączy dwulitrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem, który zadebiutował w modelu Civic e:HEV, oraz zaawansowaną dwusilnikową hybrydę system (e-CVT). Całkowicie nowy ZR-V e:HEV zaoferuje wysokiej jakości, ekscytujące i pierwszorzędne wrażenia z jazdy w różnych sytuacjach drogowych, w tym na drogach miejskich i podmiejskich, autostradach i krętych drogach.
Całkowicie nowy ZR-V będzie również dostępny jako model benzynowy wyposażony w 1,5-litrowy silnik turbo z przekładnią CVT, który zapewnia dynamiczną i sportową jazdę.
Zarówno modele hybrydowe, jak i benzynowe oferują wariant AWD w czasie rzeczywistym, który umożliwia klientom jazdę po zaśnieżonych drogach z większym spokojem, dzięki wyjątkowym osiągom podczas pokonywania zakrętów i wspinania się po zaśnieżonych drogach.
Porsche poszerza rodzinę 911 o lekki samochód sportowy, gdzie litera „T” oznacza touring i opisuje modele, które oferują purystyczne wrażenia z jazdy z wyjątkowo sportowym wyposażeniem.
Firma potwierdza po raz pierwszy rozszerzenie gamy modeli w klasie premium średniej klasy o pięciodrzwiowy prototyp samochodu o wysokich osiągach, który będzie można zobaczyć podczas jazdy w pobliżu centrum rozwoju w Garching pod Monachium
Aby uczcić 150. rocznicę w zakładach Audi w Neckarsulm, dwunastu praktykantów zelektryfikowało klasyczny samochód wyprodukowany w 1971 roku wykorzystując komponenty z Audi e-tron i Audi Q7 TFSI e quattro.