Elektryczne | 06.05.21

Citroen Ami teraz jako furgonetka

Innowacyjne, inteligentne rozwiązanie dostawcze, łączące wszystkie zalety Ami z całkowitą użyteczną objętością ponad 400 litrów i ładownością 140 kg.


Citroen Ami teraz jako furgonetka

Citroën nadal wprowadza innowacje dla profesjonalistów, wprowadzając na rynek My Ami Cargo, innowacyjne, inteligentne rozwiązanie dostawcze, łączące wszystkie zalety Ami z całkowitą użyteczną objętością ponad 400 litrów i ładownością 140 kg dzięki zoptymalizowanemu i modułowemu przestrzeń zamiast siedzenia pasażera.


Ta nowa zelektryfikowana oferta jest praktyczną i nowoczesną odpowiedzią na nowe wyzwania związane z mobilnością, przed którymi stoją lokalne firmy usługowe, dostawcy, handlowcy, rzemieślnicy, freelancerzy, społeczności i administracja, a nawet producenci.


My Ami Cargo łączy ładowność, funkcjonalność mobilnego biura i zalety energii elektrycznej: zerowa emisja CO2 dla czystej mobilności i swoboda dostępu do obszarów o ograniczonym dostępie, łatwość ładowania w zaledwie 3 godziny ze standardowego gniazdka, spokój ducha związany z jazdą elektryczną, kontrola kosztów w użyciu. Za 400 euro więcej niż wersja Ami Ami, oferuje lepszą ochronę przed uderzeniami i warunkami atmosferycznymi oraz lepszą ładowność niż dwu- lub trzykołowy pojazd, a dzięki swojej ultra kompaktowej budowie i zwrotności jest bardziej zwrotny niż pojazd użytkowy w wyższym segmencie.
 

Pionowa ściana działowa oddziela miejsce kierowcy od przestrzeni ładunkowej umieszczona jest tak, aby uzyskać wystarczającą przestrzeń i zapewnić użytkownikowi zarówno ochronę przed ładunkiem, jak i zapewnić najwyższy komfort jazdy. Kształt wydrążony w ściance działowej zapewnia kierowcy wystarczający prześwit, aby mógł bez przeszkód obsługiwać hamulec ręczny. Jego wysokość została skalibrowana, aby pozostawać poniżej linii ciała, i tym samym zapewniać widoczność 360 °.

Modułowa półka, która pełni funkcję osłony i może utrzymać ciężar 40 kg, jest umieszczona na jej górnej powierzchni, aby uczynić z niej prawdziwe mobilne biuro. Można zdeponować dokumenty, takie jak dowód dostawy, książka zamówień lub cyfrowy tablet. Z tyłu wykonano nacięcie, które pomaga utrzymać przedmioty umieszczone na tej podstawie. Może być podnoszona w kierunku kierowcy, aby uzyskać lepszy dostęp do schowka od zewnątrz, lub podnoszona w kierunku drzwi pasażera, aby łatwo dostać się do zawartości skrzyni bezpośrednio z siedzenia kierowcy. Wysuwana półka umożliwia również przechowywanie przedmiotów, których wysokość przekracza wysokość powierzchni i można ją łatwo umieścić za siedzeniem.
Płaska podłoga jest regulowana na 2 poziomach. Można ją podnosić i blokować w pionie, nie blokując przestrzeni ładunkowej, lub opuszczać w pozycji poziomej w jednej linii z tylną podłogą pojazdu. Ta ostatnia pozycja umożliwia transport dłuższych przedmiotów dzięki użytecznej długości ponad 1,20 m. Występy służą do przechodzenia napinaczy lub pasków w celu unieruchomienia najbardziej delikatnych przedmiotów.



OLI, laboratorium pomysłów dla przyszłych pojazdów elektrycznych marki Citroen
Concept Cars | 29.09.22

OLI, laboratorium pomysłów dla przyszłych pojazdów elektrycznych marki Citroen

Citroen wierzy, że nadszedł właściwy czas, aby powiedzieć „dość” trendowi przerostów i kosztów i zamiast tego skupić się na tworzeniu czystych, uczciwych pojazdów.

Prototyp Rodin Cars FZERO podczas swojego pierwszego przejazdu po torze
MotorSport | 07.12.23

Prototyp Rodin Cars FZERO podczas swojego pierwszego przejazdu po torze

Koncepcja FZERO została po raz pierwszy ujawniona światu w zeszłym roku, a teraz zaprojektowany i wyprodukowany w Nowej Zelandii hipersamochód wszedł w fazę testów i rozwoju.

Jeep Wagoneer oraz Jeep Grand Wagoneer
Premiery | 11.03.21

Jeep Wagoneer oraz Jeep Grand Wagoneer

Premiera online. Odradza się amerykańska ikona premium jako nowy standard wyrafinowania, autentyczności i nowoczesnej mobilności.