Elektryczne | 06.05.21

Citroen Ami teraz jako furgonetka

Innowacyjne, inteligentne rozwiązanie dostawcze, łączące wszystkie zalety Ami z całkowitą użyteczną objętością ponad 400 litrów i ładownością 140 kg.


Citroen Ami teraz jako furgonetka

Citroën nadal wprowadza innowacje dla profesjonalistów, wprowadzając na rynek My Ami Cargo, innowacyjne, inteligentne rozwiązanie dostawcze, łączące wszystkie zalety Ami z całkowitą użyteczną objętością ponad 400 litrów i ładownością 140 kg dzięki zoptymalizowanemu i modułowemu przestrzeń zamiast siedzenia pasażera.


Ta nowa zelektryfikowana oferta jest praktyczną i nowoczesną odpowiedzią na nowe wyzwania związane z mobilnością, przed którymi stoją lokalne firmy usługowe, dostawcy, handlowcy, rzemieślnicy, freelancerzy, społeczności i administracja, a nawet producenci.


My Ami Cargo łączy ładowność, funkcjonalność mobilnego biura i zalety energii elektrycznej: zerowa emisja CO2 dla czystej mobilności i swoboda dostępu do obszarów o ograniczonym dostępie, łatwość ładowania w zaledwie 3 godziny ze standardowego gniazdka, spokój ducha związany z jazdą elektryczną, kontrola kosztów w użyciu. Za 400 euro więcej niż wersja Ami Ami, oferuje lepszą ochronę przed uderzeniami i warunkami atmosferycznymi oraz lepszą ładowność niż dwu- lub trzykołowy pojazd, a dzięki swojej ultra kompaktowej budowie i zwrotności jest bardziej zwrotny niż pojazd użytkowy w wyższym segmencie.
 

Pionowa ściana działowa oddziela miejsce kierowcy od przestrzeni ładunkowej umieszczona jest tak, aby uzyskać wystarczającą przestrzeń i zapewnić użytkownikowi zarówno ochronę przed ładunkiem, jak i zapewnić najwyższy komfort jazdy. Kształt wydrążony w ściance działowej zapewnia kierowcy wystarczający prześwit, aby mógł bez przeszkód obsługiwać hamulec ręczny. Jego wysokość została skalibrowana, aby pozostawać poniżej linii ciała, i tym samym zapewniać widoczność 360 °.

Modułowa półka, która pełni funkcję osłony i może utrzymać ciężar 40 kg, jest umieszczona na jej górnej powierzchni, aby uczynić z niej prawdziwe mobilne biuro. Można zdeponować dokumenty, takie jak dowód dostawy, książka zamówień lub cyfrowy tablet. Z tyłu wykonano nacięcie, które pomaga utrzymać przedmioty umieszczone na tej podstawie. Może być podnoszona w kierunku kierowcy, aby uzyskać lepszy dostęp do schowka od zewnątrz, lub podnoszona w kierunku drzwi pasażera, aby łatwo dostać się do zawartości skrzyni bezpośrednio z siedzenia kierowcy. Wysuwana półka umożliwia również przechowywanie przedmiotów, których wysokość przekracza wysokość powierzchni i można ją łatwo umieścić za siedzeniem.
Płaska podłoga jest regulowana na 2 poziomach. Można ją podnosić i blokować w pionie, nie blokując przestrzeni ładunkowej, lub opuszczać w pozycji poziomej w jednej linii z tylną podłogą pojazdu. Ta ostatnia pozycja umożliwia transport dłuższych przedmiotów dzięki użytecznej długości ponad 1,20 m. Występy służą do przechodzenia napinaczy lub pasków w celu unieruchomienia najbardziej delikatnych przedmiotów.



Lightyear jako pierwsza firma rozpoczyna seryjną produkcję pojazdu napędzanego energią słoneczną
Wiadomości | 30.11.22

Lightyear jako pierwsza firma rozpoczyna seryjną produkcję pojazdu napędzanego energią słoneczną

Firma planuje produkować jeden samochód tygodniowo i sukcesywnie zwiększać skalę produkcji w pierwszym kwartale 2023 roku.

Ferrari 296 GTB nowa sportowa berlinetta
Premiery | 24.06.21

Ferrari 296 GTB nowa sportowa berlinetta

Dzisiaj miała miejsce premiera najnowszej ewolucji dwumiejscowej berlinetty z Maranello z silnikiem umieszczonym z tyłu.

GDDKiA: podsumowanie 2022 roku
Wiadomości | 02.01.23

GDDKiA: podsumowanie 2022 roku

Koniec roku to czas podsumowań. Zapraszamy zatem do naszego résumé ostatnich 12 miesięcy, w których udostępniliśmy do ruchu 322 km nowych dróg.