Nowy Nissan Qashqai oferuje najwyższej klasy wzornictwo w zestawieniu z zaawansowanymi technologiami pokładowymi.
Imponujące, komfortowe i naszpikowane nowoczesną technologią cyfrową wnętrze nowego Nissana Qashqai wyznacza nowy standard w segmencie i oferuje wyrazistą stylistykę i funkcjonalność na poziomie klasy premium.
Blisko piętnaście lat doświadczeń w sprzedaży tego modelu umożliwiło zespołom projektantów i inżynierów Nissana zebranie opinii milionów użytkowników. Dzięki nim najnowsza generacja modelu Qashqai jest najbardziej bezkompromisowa i najpełniej koncentruje się na użytkowniku.
Zaawansowane technologie Nissan Intelligent Mobility są na wyciągnięcie ręki, żeby nie powiedzieć palca kierowcy, a wszystkiemu przyświeca naczelna zasada komfortu i jakości. Nowe materiały klasy premium, inteligentne funkcje i przemyślane szczegóły tworzą nową jakość wnętrza, w którym w każdym calu nowoczesna stylistyka idzie w parze z praktycznością.
Matthew Weaver, wiceprezes, Nissan Design Europe powiedział: „Nowy Nissan Qashqai jest doskonałym połączeniem wyrazistej stylistyki i odpowiedzi na oczekiwania klientów. Ich potrzeby wskazały na elementy, na których najbardziej się skupiliśmy, a śmiałe obietnice z naszej strony trafiły w najbardziej wyśrubowane oczekiwania. W modelu Qashqai trzeciej generacji weszliśmy na wyższy poziom, proponując klientom samochód godny klasy premium, ale jednocześnie praktyczny, luksusowy, ale przystępny, pełen zaawansowanych, ale i użytecznych technologii, wyznaczając tym samym nowy standard na rynku”.
WIDEO - Nowy Nissan Qashqai premiera
16 czerwca w barcelońskim centrum CASA SEAT hiszpański producent ogłosił powstanie nowej marki SEAT MÓ, skoncentrowanej na miejskiej mobilności. Pierwszymi pojazdami marki są elektryczny skuter SEAT MÓ eScooter 125 oraz elektryczna hulajnoga SEAT MÓ eKickScooter 65. W wydarzeniu wzięli udział m.in. burmistrz Barcelony Ada Colau, CEO i wiceprezes SEAT-a ds. finansowych Carsten Isensee oraz Wayne Griffths, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu SEAT-a i CEO CUPRY.
CUPRA podjęła inicjatywę we współpracy z FC Barcelona, która zapewni ciepłą atmosferę kibiców na boisku Camp Nou po powrocie zawodów piłkarskich. Pod hasłem ?Wygrajmy ten mecz razem? oficjalny partner Barçy w branży motoryzacyjnej i mobilności wzywa fanów z całego świata do przesyłania zdjęć dopingujących ich drużynę z domu. Obrazy te, które można przesłać za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej CUPRA, będą wyświetlane na ekranach LED rozmieszczonych wokół boiska podczas meczów z zamkniętymi drzwiami na Camp Nou.
Hennessey Special Vehicles, producent hipersamochodów z siedzibą w Teksasie, prezentuje światowy debiut nowego hipersamochodu.