Dacia pokazała całkowicie nowe Sandero, Sandero Stepway i nowego Logana, modele trzeciej generacji z całkowicie nowymi, odkrytymi na nowo konstrukcjami. Te modele są odnowionymi inkarnacjami ducha starszych. Za bezkonkurencyjną cenę i kompaktowe wymiary zewnętrzne oferują więcej nowoczesności, wyposażenia i wszechstronności bez rezygnacji z podstaw prostoty i niezawodności.
Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, propozycja Dacii doskonale współgra z oczekiwaniami coraz bardziej zatroskanych konsumentów. W ich codziennym życiu, w konsumpcji, każde działanie nabiera teraz nowego znaczenia i nowej czasowości: „izolowany akt” ustąpił miejsca długoterminowemu „podejściu”.
(To może cię zainteresować: Nowa Dacia Sandero z kieszonkowym ekranem multimedialnym, wideo)
Od pojedynczego modelu do pełnej i zróżnicowanej gamy, Dacia przekształca samochód od 15 lat. Sandero stało się emblematycznym modelem i bestsellerem, a od 2017 roku jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Europie dla klientów indywidualnych.
W ciągu 15 lat marka Dacia ugruntowała swoją pozycję - w branży motoryzacyjnej - jako lider ruchu. Marka z wyboru, która generuje poczucie przynależności. Marka, której propozycja nabiera dziś nowego wymiaru dzięki 3 nowym modelom, które zostały zmodernizowane, ale nadal koncentrują się na tym, co ważne dla naszych klientów.
Volkswagen prezentuje dziś ekskluzywne zdjęcia Taosa, nowego SUV-a marki, prezentowanego pod innowacyjnym i nowoczesnym kamuflażem aby rozpocząć intensywną kampanię komunikacyjną na dwa tygodnie przed światową premierą.
Podczas GP Ice Race w Zell am See zobaczyliśmy flagowy model rodziny 718, który był napędzany odnawialną benzyną na bazie zaawansowanego biopaliwa wytworzonego z odpadów spożywczych.
Ekscytujący, energetyzujący i zapierający dech w piersiach – koncepcyjny Mercedes-AMG PureSpeed to atrakcja poprzedzająca Grand Prix Monako Formuły 1.