Dacia pokazała całkowicie nowe Sandero, Sandero Stepway i nowego Logana, modele trzeciej generacji z całkowicie nowymi, odkrytymi na nowo konstrukcjami. Te modele są odnowionymi inkarnacjami ducha starszych. Za bezkonkurencyjną cenę i kompaktowe wymiary zewnętrzne oferują więcej nowoczesności, wyposażenia i wszechstronności bez rezygnacji z podstaw prostoty i niezawodności.
Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, propozycja Dacii doskonale współgra z oczekiwaniami coraz bardziej zatroskanych konsumentów. W ich codziennym życiu, w konsumpcji, każde działanie nabiera teraz nowego znaczenia i nowej czasowości: „izolowany akt” ustąpił miejsca długoterminowemu „podejściu”.
(To może cię zainteresować: Nowa Dacia Sandero z kieszonkowym ekranem multimedialnym, wideo)
Od pojedynczego modelu do pełnej i zróżnicowanej gamy, Dacia przekształca samochód od 15 lat. Sandero stało się emblematycznym modelem i bestsellerem, a od 2017 roku jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Europie dla klientów indywidualnych.
W ciągu 15 lat marka Dacia ugruntowała swoją pozycję - w branży motoryzacyjnej - jako lider ruchu. Marka z wyboru, która generuje poczucie przynależności. Marka, której propozycja nabiera dziś nowego wymiaru dzięki 3 nowym modelom, które zostały zmodernizowane, ale nadal koncentrują się na tym, co ważne dla naszych klientów.
Land Rover rozpoczyna odliczanie do premiery nowego Range Rovera, odsłaniając pierwsze zdjęcie i krótkie wideo swojego nowego luksusowego modelu.
TOYOTA GAZOO Racing coraz prężniej działa w świecie wirtualnego ścigania. W tym sezonie została sponsorem cyklu eSports WRC oraz ufundował nagrodę główną dla zwycięzcy GR Yarisa. Wyczynowy zespół Toyoty nawiązał także współpracę przy promocji oficjalnej gry WRC 9. Poniżej fim z fabryki gdzie odbywa się produkcja Yarisa GR.
Od 2005 roku niemal 1,2 miliona egzemplarzy C1 znalazło szczęśliwych nabywców. Zastąpią go modele AMI oraz C3.