Premiery | 27.10.21

Nowa KIA Sportage, całkowita transformacja

Nadszedł czas na debiut globalny. KIA America przedstawia nową Kia Sportage, która przeszła całkowitą transformację. Stała się większa, i bardziej masywna.

Po europejskiej premierze, wariantu modelu przygotowanego specjalnie dla Europy (zobacz), która miała miejsce podczas tegorocznych targów motoryzacyjnch IAA w Monachium, nadszedł czas na debiut globalny. KIA America przedstawia nową Kia Sportage, która przeszła całkowitą transformację. Stała się większa, i bardziej masywna.

 

Jako najstarszy z gamy modelowej Kia, który był pionierem w swoim segmencie, Sportage przechodzi najistotniejszą jak dotąd zmianę wraz z prezentacją piątej generacji. Opracowany w ramach nowej globalnej transformacji marki Kia „Movement that Inspires”, zupełnie nowy subkompaktowy SUV 2023 Sportage oferuje więcej wszystkiego dla dzisiejszych doświadczonych, żądnych przygód i dbających o środowisko konsumentów.

 

Emanujący nową filozofią projektową marki „Opposites United” nowy Sportage jest mile widzianym dodatkiem w morzu nijako wyglądających subkompaktowych SUV-ów, które wypełniają dzisiejszy rynek. Znacznie większy, bardziej wydajny i mocniejszy, a także mający na celu oszczędniejsze zużycie paliwa, model piątej generacji debiutuje w wielu nowościach Sportage, w tym dostępnym podwójnym, zakrzywionym, cyfrowym wyświetlaczu panoramicznym i ekscytującym nowym wariancie, który dosłownie przeniesie konsumentów na nowe wyżyny. Większość wersji wyposażenia Sportage będzie teraz montowana w Stanach Zjednoczonych, wraz z wielokrotnie nagradzanymi Telluride, Sorento i K5 w zakładzie produkcyjnym Kia w West Point w stanie Georgia.

 

„Podczas gdy Kia celowo zmierza w kierunku elektryfikacji, nadal wzmacniamy ofertę Sportage, dodając szereg opcji dostosowanych do różnych rodzajów klientów” – powiedział Sean Yoon, prezes i dyrektor generalny Kia America, Kia North America. „Ogromna formuła sukcesu naszej obecnej stajni SUV-ów została uwzględniona w każdym uncji nowego Sportage, przekształcając go w lidera gamy z najnowocześniejszym designem, możliwościami przygód i pożądaną technologią samochodową”.

 

Sportage oferuje coś dla każdego, dzięki zróżnicowanej gamie i poziomom wyposażenia, w tym LX, EX, SX, SX-Prestige i X-Line, podczas gdy zupełnie nowe wersje wyposażenia Sportage X-Pro i X-Pro Prestige pozwalają kierowcom zaryzykować dalej w naturę dzięki funkcjom gotowym do jazdy w terenie, w tym między innymi oponom terenowym.

 

Dzięki kilku kuszącym wariantom, 2023 Sportage pomoże zbudować reputację Kia w dziedzinie elektryfikacji, jednocześnie wzmacniając zaangażowanie marki w budowanie wytrzymałych i wydajnych SUV-ów. Podążając śladami Sorento, Sportage będzie również dostępny w wersji hybrydowej. Szczegóły dotyczące tego i innych jednostek napędowych zostaną ujawnione w późniejszym terminie, natomiast warianty benzynowe mają trafić do sprzedaży w USA w pierwszym kwartale 2022 roku.

 

Większa moc dzięki nowemu 2,5-litrowemu silnikowi I-4 z nową 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i docelowym 187 KM
Docelowe o 8 procent lepsze zużycie paliwa pomimo większego ogólnego rozmiaru
Osiem standardowych zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS), w tym nowo dostępne funkcje, takie jak monitor 360° Surround View z widokiem 3D i monitor martwego punktu z podglądem na żywo w zestawie wskaźników.



Opel prezentuje nowe Combo
Wiadomości | 09.11.23

Opel prezentuje nowe Combo

Opel opublikował dziś szczegółowe informacje na temat nowego lekkiego samochodu dostawczego Combo, który będzie dostępny z napędem elektrycznym oraz z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.

Premiera GMC HUMMER EV SUV
Premiery | 04.04.21

Premiera GMC HUMMER EV SUV

Nowy od dawna wyczekiwany supertruck Hummer poszerza gamę całkowicie elektrycznych samochodów ciężarowych GMC.

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu
Wiadomości | 15.06.20

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu

Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.