Po dwóch latach od wprowadzenia na rynek, Urus, Lamborghini Super SUV, osiągnął ważny kamień milowy w postaci dziesięciotysięcznego samochodu.
Dwa lata po wprowadzeniu na rynek Urus, Lamborghini Super SUV, osiągnął ważny kamień milowy w postaci dziesięciotysięcznego samochodu. Model z podwoziem numer 10.000, przeznaczony do Rosji, jest dostępny w nowym kolorze Nero Noctis Matt (czarny), w połączeniu z pakietem z włókna węglowego i dwukolorowymi wnętrzami Ad Personam w kolorze czarnym i pomarańczowym, uzupełnionym elementami z włókna węglowego.
>>> MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ 20.04.2021. <<<
>>> Trzy premiery Lamborghini podczas targów w Szanghaju. Hipersamochód Essenza SCV12, Huracán STO debiut w Chinach, Huracán Fluo Capsule po raz pierwszy w regionie Azji i Pacyfiku.
Aby umożliwić klientom dalsze wyrażanie swoich osobowości, w czerwcu 2020 roku została zaprezentowana nowa kolekcja kolorystyczna dla Super SUV, Urus Pearl Capsule, która dzięki dwukolorowemu wyglądowi zewnętrznemu oferuje ultra jasne perłowe odcienie z czterema warstwa lakieru, zgodnie z tradycją kolorystyczną Lamborghini - Giallo Inti (żółty), Arancio Borealis (pomarańczowy) i Verde Mantis (zielony), w połączeniu z błyszczącym czarnym dachem, tylnym dyfuzorem, spoilerem i innymi detalami. Urus Pearl Capsule jest opcjonalnym dodatkiem na rok modelowy 2021 i jest oferowana wraz z szeroką gamą nowych kolorów i funkcji.
Odkąd po raz pierwszy został zaprezentowany w grudniu 2017 roku, Urus znacząco przyczynił się do wzrostu sprzedaży Automobili Lamborghini: w 2019 roku, pierwszym pełnym roku obecności Urusa na rynku, do klientów trafiło 4962 egzemplarze.
W 2017 roku, w ramach przygotowań do rozpoczęcia prac nad projektem trzeciego modelu, siedziba Automobili Lamborghini powiększyła się z 80 000 do 160 000 m2. Manifattura Lamborghini, linia montażowa w całości poświęcona Super SUV-owi, oparta jest na tak zwanym modelu Factory 4.0, który integruje nowe technologie produkcyjne, aby wspierać pracowników podczas operacji montażowych. Manifattura Lamborghini ustanawia nowy wzorzec modelu produkcyjnego, charakteryzujący się modułowością, elastycznością i maksymalną personalizacją.
W 2019 roku otwarto lakiernię w całości poświęconą Urusowi. Podobnie jak linia produkcyjna, nowa lakiernia charakteryzuje się wykorzystaniem i dalszą ewolucją modelu Factory 4.0, który integruje nowe technologie, w tym sztuczną inteligencję.