Elektryczne | 15.11.21

Zupełnie nowe Renault Kangoo VAN E-TECH electric

Całkowicie nowe elektryczne Kangoo zadebiutuje na targach motoryzacyjnych w Lyonie a będzie sprzedawany w całej Europie od wiosny 2022 roku.


Zupełnie nowe Renault Kangoo VAN E-TECH electric

Renault jest pionierem w dziedzinie mobilności elektrycznej i od 2011 roku jest niekwestionowanym liderem elektrycznych pojazdów użytkowych w Europie. Kangoo Electric od czasu swojej premiery pod koniec 2011 roku podbiło serca około 70 000 profesjonalnych klientów. Nowy Kangoo Van E-TECH Electric, którego premiera odbędzie się po raz pierwszy 16 listopada na wystawie samochodowej Solutrans w Lyonie, posuwa się naprzód. Jest to kulminacja ponad 10 lat know-how, które Renault rozwija w dziedzinie pojazdów elektrycznych.


Dzięki nowemu akumulatorowi litowo-jonowemu o w pełni użytecznej pojemności 45 kWh, całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric może pochwalić się zasięgiem do 300 km w cyklu WLTP. Akumulator umieszczony pod podłogą pojazdu nie ma wpływu na pojemność przestrzeni ładunkowej.


Całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w silnik o mocy 90 kW i moment obrotowy 245 Nm, który zapewnia płynną i bezstresową jazdę w każdych warunkach. Tryb Eco, który ogranicza moc wyjściową pojazdu i prędkość maksymalną, pomaga zoptymalizować ogólny zasięg i najlepiej sprawdza się podczas przewożenia lekkiego ładunku.


Aby naładować akumulator, całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric oferuje wybór trzech typów ładowarek. Standardowy model wyposażony jest w trójfazową ładowarkę kameleon 11 kW, odpowiednią do wszystkich typów domowych konfiguracji ładowania. Opcjonalne ładowarki obejmują ładowarkę Chameleon o mocy 22 kW do szybkiego ładowania w terminalach publicznych oraz ładowarkę DC o mocy 80 kW, która może odzyskać 170 km zasięgu (w cyklu WLPT) w ciągu 30 minut. Dzięki dwóm opcjonalnym ładowarkom akumulator jest wyposażony w funkcję chłodzenia cieczą.

 

Całkowicie nowy akumulator Kangoo Van E-TECH Electric potrzebuje 3h50, aby naładować się z 15% do 100%, gdy jest podłączony do urządzenia Wallbox o mocy 11 kW i mniej niż 6 godzin w przypadku urządzenia Wallbox o mocy 7,4 kW.


Aby zagwarantować ten sam asortyment we wszystkich porach roku, nowy system klimatyzacji Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w pompę ciepła. W połączeniu z ładowarką o mocy 22 kW ciepło jest pobierane z powietrza wokół pojazdu, aby ogrzać kabinę pasażerską bez użycia rezystora elektrycznego, który zużywa energię. Pompa ciepła działa najlepiej, gdy temperatura otoczenia wynosi od -15°C do +15°C, co jest bardzo powszechnym zakresem w zimnych porach roku w większości krajów europejskich.

Wreszcie, nowy Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w podgrzewaną przednią szybę, przednie siedzenia i kierownicę jako opcjonalne dodatki.


Zupełnie nowy Kangoo Van E-TECH Electric może pochwalić się taką samą zdolnością przewozową i trakcyjną, jak jego kuzyn ICE – pojemność magazynowa do 3,9 m3 (4,9 m3 w jeszcze niepublikowanym długim formacie), ładowność 600 kg (800 kg w długim formacie) i 1500 kg uciągu.


Całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric będzie sprzedawany w całej Europie od wiosny 2022 roku.



Prototypy całkowicie elektrycznego Porsche Macan na testach drogowych
Wiadomości | 10.05.21

Prototypy całkowicie elektrycznego Porsche Macan na testach drogowych

Dobrze zakamuflowane prototypy kompaktowego SUV-a nowej generacji po raz pierwszy wyruszają poza teren Porsche.

Mustang Mach-E potrzebuje 10 min ładowania aby przejechać dodatkowe 119 km
Wiadomości | 16.05.20

Mustang Mach-E potrzebuje 10 min ładowania aby przejechać dodatkowe 119 km

Ostatnie testy Forda pokazują, że nowy, całkowicie elektryczny Mustang Mach-E szacuje się, że zwiększy zasięg średnio o 119 km w ciągu około 10 minut ładowania, gdy używana jest stacja ładująca IONITY.

Volkswagen Taigo pierwszy SUV coupe marki debiutuje w Europie
Premiery | 29.07.21

Volkswagen Taigo pierwszy SUV coupe marki debiutuje w Europie

Nowy, modny model z nadwoziem typu crossover. Volkswagen po raz pierwszy wprowadza na europejski rynek SUV-a coupe.