Elektryczne | 15.11.21

Zupełnie nowe Renault Kangoo VAN E-TECH electric

Całkowicie nowe elektryczne Kangoo zadebiutuje na targach motoryzacyjnych w Lyonie a będzie sprzedawany w całej Europie od wiosny 2022 roku.


Zupełnie nowe Renault Kangoo VAN E-TECH electric

Renault jest pionierem w dziedzinie mobilności elektrycznej i od 2011 roku jest niekwestionowanym liderem elektrycznych pojazdów użytkowych w Europie. Kangoo Electric od czasu swojej premiery pod koniec 2011 roku podbiło serca około 70 000 profesjonalnych klientów. Nowy Kangoo Van E-TECH Electric, którego premiera odbędzie się po raz pierwszy 16 listopada na wystawie samochodowej Solutrans w Lyonie, posuwa się naprzód. Jest to kulminacja ponad 10 lat know-how, które Renault rozwija w dziedzinie pojazdów elektrycznych.


Dzięki nowemu akumulatorowi litowo-jonowemu o w pełni użytecznej pojemności 45 kWh, całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric może pochwalić się zasięgiem do 300 km w cyklu WLTP. Akumulator umieszczony pod podłogą pojazdu nie ma wpływu na pojemność przestrzeni ładunkowej.


Całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w silnik o mocy 90 kW i moment obrotowy 245 Nm, który zapewnia płynną i bezstresową jazdę w każdych warunkach. Tryb Eco, który ogranicza moc wyjściową pojazdu i prędkość maksymalną, pomaga zoptymalizować ogólny zasięg i najlepiej sprawdza się podczas przewożenia lekkiego ładunku.


Aby naładować akumulator, całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric oferuje wybór trzech typów ładowarek. Standardowy model wyposażony jest w trójfazową ładowarkę kameleon 11 kW, odpowiednią do wszystkich typów domowych konfiguracji ładowania. Opcjonalne ładowarki obejmują ładowarkę Chameleon o mocy 22 kW do szybkiego ładowania w terminalach publicznych oraz ładowarkę DC o mocy 80 kW, która może odzyskać 170 km zasięgu (w cyklu WLPT) w ciągu 30 minut. Dzięki dwóm opcjonalnym ładowarkom akumulator jest wyposażony w funkcję chłodzenia cieczą.

 

Całkowicie nowy akumulator Kangoo Van E-TECH Electric potrzebuje 3h50, aby naładować się z 15% do 100%, gdy jest podłączony do urządzenia Wallbox o mocy 11 kW i mniej niż 6 godzin w przypadku urządzenia Wallbox o mocy 7,4 kW.


Aby zagwarantować ten sam asortyment we wszystkich porach roku, nowy system klimatyzacji Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w pompę ciepła. W połączeniu z ładowarką o mocy 22 kW ciepło jest pobierane z powietrza wokół pojazdu, aby ogrzać kabinę pasażerską bez użycia rezystora elektrycznego, który zużywa energię. Pompa ciepła działa najlepiej, gdy temperatura otoczenia wynosi od -15°C do +15°C, co jest bardzo powszechnym zakresem w zimnych porach roku w większości krajów europejskich.

Wreszcie, nowy Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w podgrzewaną przednią szybę, przednie siedzenia i kierownicę jako opcjonalne dodatki.


Zupełnie nowy Kangoo Van E-TECH Electric może pochwalić się taką samą zdolnością przewozową i trakcyjną, jak jego kuzyn ICE – pojemność magazynowa do 3,9 m3 (4,9 m3 w jeszcze niepublikowanym długim formacie), ładowność 600 kg (800 kg w długim formacie) i 1500 kg uciągu.


Całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric będzie sprzedawany w całej Europie od wiosny 2022 roku.



Pierwszy na świecie w pełni elektryczny kabriolet roadster z napędem na tylne koła
Elektryczne | 27.03.23

Pierwszy na świecie w pełni elektryczny kabriolet roadster z napędem na tylne koła

Powrót ikony, luksusowy samochód sportowy marki Wiesmann o kryptonimie Project Thunderball o mocy 680 KM i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h wynoszącym 2,9 sekundy.

Skoda Epiq, nowy elektryczny SUV marki
Concept Cars | 20.03.24

Skoda Epiq, nowy elektryczny SUV marki

Skoda prezentuje nowy model z napędem elektrycznym, który ma zostać zaprezentowana w 2025 roku. Zaoferuje przestronne wnętrze i uzupełnią go nowe technologie i funkcje wspomagające.

OLI, laboratorium pomysłów dla przyszłych pojazdów elektrycznych marki Citroen
Concept Cars | 29.09.22

OLI, laboratorium pomysłów dla przyszłych pojazdów elektrycznych marki Citroen

Citroen wierzy, że nadszedł właściwy czas, aby powiedzieć „dość” trendowi przerostów i kosztów i zamiast tego skupić się na tworzeniu czystych, uczciwych pojazdów.