Elektryczne | 15.11.21

Zupełnie nowe Renault Kangoo VAN E-TECH electric

Całkowicie nowe elektryczne Kangoo zadebiutuje na targach motoryzacyjnych w Lyonie a będzie sprzedawany w całej Europie od wiosny 2022 roku.


Zupełnie nowe Renault Kangoo VAN E-TECH electric

Renault jest pionierem w dziedzinie mobilności elektrycznej i od 2011 roku jest niekwestionowanym liderem elektrycznych pojazdów użytkowych w Europie. Kangoo Electric od czasu swojej premiery pod koniec 2011 roku podbiło serca około 70 000 profesjonalnych klientów. Nowy Kangoo Van E-TECH Electric, którego premiera odbędzie się po raz pierwszy 16 listopada na wystawie samochodowej Solutrans w Lyonie, posuwa się naprzód. Jest to kulminacja ponad 10 lat know-how, które Renault rozwija w dziedzinie pojazdów elektrycznych.


Dzięki nowemu akumulatorowi litowo-jonowemu o w pełni użytecznej pojemności 45 kWh, całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric może pochwalić się zasięgiem do 300 km w cyklu WLTP. Akumulator umieszczony pod podłogą pojazdu nie ma wpływu na pojemność przestrzeni ładunkowej.


Całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w silnik o mocy 90 kW i moment obrotowy 245 Nm, który zapewnia płynną i bezstresową jazdę w każdych warunkach. Tryb Eco, który ogranicza moc wyjściową pojazdu i prędkość maksymalną, pomaga zoptymalizować ogólny zasięg i najlepiej sprawdza się podczas przewożenia lekkiego ładunku.


Aby naładować akumulator, całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric oferuje wybór trzech typów ładowarek. Standardowy model wyposażony jest w trójfazową ładowarkę kameleon 11 kW, odpowiednią do wszystkich typów domowych konfiguracji ładowania. Opcjonalne ładowarki obejmują ładowarkę Chameleon o mocy 22 kW do szybkiego ładowania w terminalach publicznych oraz ładowarkę DC o mocy 80 kW, która może odzyskać 170 km zasięgu (w cyklu WLPT) w ciągu 30 minut. Dzięki dwóm opcjonalnym ładowarkom akumulator jest wyposażony w funkcję chłodzenia cieczą.

 

Całkowicie nowy akumulator Kangoo Van E-TECH Electric potrzebuje 3h50, aby naładować się z 15% do 100%, gdy jest podłączony do urządzenia Wallbox o mocy 11 kW i mniej niż 6 godzin w przypadku urządzenia Wallbox o mocy 7,4 kW.


Aby zagwarantować ten sam asortyment we wszystkich porach roku, nowy system klimatyzacji Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w pompę ciepła. W połączeniu z ładowarką o mocy 22 kW ciepło jest pobierane z powietrza wokół pojazdu, aby ogrzać kabinę pasażerską bez użycia rezystora elektrycznego, który zużywa energię. Pompa ciepła działa najlepiej, gdy temperatura otoczenia wynosi od -15°C do +15°C, co jest bardzo powszechnym zakresem w zimnych porach roku w większości krajów europejskich.

Wreszcie, nowy Kangoo Van E-TECH Electric jest wyposażony w podgrzewaną przednią szybę, przednie siedzenia i kierownicę jako opcjonalne dodatki.


Zupełnie nowy Kangoo Van E-TECH Electric może pochwalić się taką samą zdolnością przewozową i trakcyjną, jak jego kuzyn ICE – pojemność magazynowa do 3,9 m3 (4,9 m3 w jeszcze niepublikowanym długim formacie), ładowność 600 kg (800 kg w długim formacie) i 1500 kg uciągu.


Całkowicie nowy Kangoo Van E-TECH Electric będzie sprzedawany w całej Europie od wiosny 2022 roku.



Jeszcze więcej mocy. 570 KM w nowym Audi R8 V10 performance RWD
Tuning | 07.10.21

Jeszcze więcej mocy. 570 KM w nowym Audi R8 V10 performance RWD

Ten sportowy samochód z napędem na tylną oś, z umieszczonym centralnie silnikiem i nowymi rozwiązaniami technologicznymi jest ucieleśnieniem przyjemności z jazdy z prędkością do 329 km/h.

Nowy prototyp Maserati MC20 na testach w Modenie
Super Cars | 23.12.21

Nowy prototyp Maserati MC20 na testach w Modenie

Wczesny prototyp nowego kabrioletu MC20 opuścił bramy historycznej fabryki w Modenie. Tym razem w kamuflażu, przedstawiający grę chmur, w końcu to kabriolet.

Ponad cztery miliony kilometrów testowych nowego Porsche Cayenne
Wiadomości | 08.02.23

Ponad cztery miliony kilometrów testowych nowego Porsche Cayenne

Porsche skrupulatnie przygotowuje nowego Cayenne do premiery. Do tego czasu prototypy i pojazdy przedprodukcyjne są poddawane wymagającym testom wytrzymałościowym.