CUPRA Born to pierwszy w pełni elektryczny model marki, będący idealnym połączeniem elektryfikacji i wydajności. 100 km/h w zaledwie 5,7 sekundy i prędkość maksymalna do 200 km/h.
CUPRA Born VZ zwiększa wydajność, dostarczając 240 kW/545 Nm, osiągając 100 km/h w zaledwie 5,7 sekundy i zwiększając prędkość maksymalną do 200 km/h. Bardziej sportowe wnętrze z nowymi fotelami kubełkowymi CUP w standardzie oraz regeneracyjnymi łopatkami zmiany biegów przy kierownicy. Dynamiczne zachowanie samochodu zostało poprawione dzięki lepszemu wyczuciu hamowania, solidniejszemu zawieszeniu oraz bardziej responsywnemu działaniu układu kierowniczego i pedałów
CUPRA idzie dalej w tym kierunku, tworząc CUPRA Born VZ – najnowszy dodatek do gamy pojazdów CUPRA – nową i mocniejszą wersję, która ma zainspirować świat z Barcelony.
VZ to skrót od słowa Veloz po hiszpańsku, co oznacza szybki i płynny sposób na opisanie najnowszego pojazdu marki. CUPRA Born VZ zapewnia 240 kW mocy i 545 Nm momentu obrotowego przenoszonego na drogę dzięki ulepszonej geometrii zawieszenia, sportowemu układowi kierowniczemu i lepszemu wyczuciu hamowania. Połączenie tych aspektów zapewnia mu najwyższe osiągi w gamie CUPRA Born i czyni go jednym z najbardziej dynamicznych samochodów w swoim segmencie.
„CUPRA Born była kamieniem milowym dla marki, kiedy wprowadziliśmy ten model w 2021 roku jako nasz pierwszy pojazd w 100% elektryczny. Dostarczono go wyjątkowo – w ubiegłym roku sprzedano 45 300 egzemplarzy, co stanowi wzrost o 44,4% w porównaniu z rokiem poprzednim”. powiedział Wayne Griffiths, dyrektor generalny CUPRA. „Dzięki CUPRA Born VZ wprowadzimy do tego modelu jeszcze więcej wydajności, po raz kolejny udowadniając, że elektryfikacja i osiągi idealnie do siebie pasują”.
Lamborghini świętuje swój kultowy supersportowy samochód V10, wypuszczając limitowaną edycję dziesięciu egzemplarzy wyposażonych w ekskluzywny pakiet poprawiający osiągi.
SEAT Leon czwartej generacji to pierwszy model hiszpańskiego producenta dostępny w Polsce w czterech wersjach napędu: benzynowej (TSI), diesel (TDI) oraz miękkiej hybrydzie (eTSI) i hybrydzie typu plug-in (eHybrid). SEAT przygotował w sumie 12 wariantów, z silnikami o mocy od 90 do 204 KM. Szeroka gama dostępnych systemów napędowych stanowi odpowiedź na coraz większe zróżnicowanie potrzeb użytkowników. Każdy z nich sprawia, że najnowszy SEAT Leona łączy w sobie wydajność, wysokie osiągi i niskoemisyjność. Kierowcy mogą korzystać także z czterech zaprogramowanych trybów jazdy ? Eco, Normal, Comfort i Sport. Możliwe jest również dostosowanie parametrów do indywidualnych potrzeb za pomocą nowego menu adaptacyjnego zawieszenia (DCC).