Wiadomości | 06.02.21

Zobacz oficjalną reklamę GM podczas Super Bowl LV

General Motors zatrudnił aktora Willa Ferrella do swojej reklamy zatytułowanej "No Way, Norway".

„No Way, Norway” to rozszerzenie kampanii GM „Everybody In”, która rozpoczęła się w styczniu 2021 r., Aby podniecić nowe pokolenie nabywców pojazdów i przyspieszyć wdrażanie pojazdów elektrycznych, jednocześnie prezentując platformę akumulatorów Ultium firmy. Spot zawiera nadchodzące pojazdy elektryczne napędzane Ultium, w tym luksusowy SUV Cadillac LYRIQ i supertruck GMC HUMMER EV.

 

„Cieszę się, że mogę być częścią zaangażowania GM w pojazdy elektryczne” - powiedział Ferrell. „Jeżdżę pojazdem elektrycznym od połowy lat 80-tych… cóż, właściwie był to zwykły samochód z czterema bateriami AA przyklejonymi do gaźnika, ale wydawał się być pojazdem elektrycznym! Idziemy po Ciebie, Norwegia! ”

 

Obecnie ponad połowa nowych pojazdów sprzedawanych w Norwegii to pojazdy elektryczne. Dla porównania, pojazdy elektryczne stanowiły mniej niż 4 procent udziału w rynku w Stanach Zjednoczonych w 2020 r. Elastyczna platforma GM Ultium została zaprojektowana w celu poprawy dostępności pojazdów elektrycznych dla wszystkich, zasilając wszystko, od pojazdów masowych po samochody o wysokich osiągach.



Honda zapowiada premierę zupełnie nowej wersji Civic Hatchback
Wiadomości | 10.06.21

Honda zapowiada premierę zupełnie nowej wersji Civic Hatchback

Globalny model Hondy, którego łączna światowa sprzedaż od momentu wprowadzenia na rynek w 1972 r. osiągnęła około 27 milionów egzemplarzy.

Dacia zapowiada nowy 7-miejscowy samochód rodzinny
Wiadomości | 30.08.21

Dacia zapowiada nowy 7-miejscowy samochód rodzinny

Nowy model Dacii będzie znany jako Dacia Jogger i zostanie zaprezentowany podczas wydarzenia on-line na żywo 3 września.

Całkowicie nowe BMW M4 CSL czyli ekstremalne osiągi legendy
Tuning | 23.05.22

Całkowicie nowe BMW M4 CSL czyli ekstremalne osiągi legendy

W ramach obchodów 50-lecia, BMW M GmbH przedstawia bardzo specjalny model w limitowanej edycji, który łączy oldschoolową pasję do wyścigów z innowacyjną technologią.