General Motors zatrudnił aktora Willa Ferrella do swojej reklamy zatytułowanej "No Way, Norway".
„No Way, Norway” to rozszerzenie kampanii GM „Everybody In”, która rozpoczęła się w styczniu 2021 r., Aby podniecić nowe pokolenie nabywców pojazdów i przyspieszyć wdrażanie pojazdów elektrycznych, jednocześnie prezentując platformę akumulatorów Ultium firmy. Spot zawiera nadchodzące pojazdy elektryczne napędzane Ultium, w tym luksusowy SUV Cadillac LYRIQ i supertruck GMC HUMMER EV.
„Cieszę się, że mogę być częścią zaangażowania GM w pojazdy elektryczne” - powiedział Ferrell. „Jeżdżę pojazdem elektrycznym od połowy lat 80-tych… cóż, właściwie był to zwykły samochód z czterema bateriami AA przyklejonymi do gaźnika, ale wydawał się być pojazdem elektrycznym! Idziemy po Ciebie, Norwegia! ”
Obecnie ponad połowa nowych pojazdów sprzedawanych w Norwegii to pojazdy elektryczne. Dla porównania, pojazdy elektryczne stanowiły mniej niż 4 procent udziału w rynku w Stanach Zjednoczonych w 2020 r. Elastyczna platforma GM Ultium została zaprojektowana w celu poprawy dostępności pojazdów elektrycznych dla wszystkich, zasilając wszystko, od pojazdów masowych po samochody o wysokich osiągach.
Niespełna rok po opracowaniu wstępnej koncepcji, Audi Sport rozpoczęło testy Audi RS Q e-tron, z którym po raz pierwszy wystartuje w Rajdzie Dakar w 2022 roku.
Premiera pierwszego w pełni elektrycznego Hummer-a EV planowana na 20 maja została przełożona. Jak podaje właściciel marki GMC, prace rozwojowe zespołu nad projektem przebiegają zgodnie z planem.