General Motors zatrudnił aktora Willa Ferrella do swojej reklamy zatytułowanej "No Way, Norway".
„No Way, Norway” to rozszerzenie kampanii GM „Everybody In”, która rozpoczęła się w styczniu 2021 r., Aby podniecić nowe pokolenie nabywców pojazdów i przyspieszyć wdrażanie pojazdów elektrycznych, jednocześnie prezentując platformę akumulatorów Ultium firmy. Spot zawiera nadchodzące pojazdy elektryczne napędzane Ultium, w tym luksusowy SUV Cadillac LYRIQ i supertruck GMC HUMMER EV.
„Cieszę się, że mogę być częścią zaangażowania GM w pojazdy elektryczne” - powiedział Ferrell. „Jeżdżę pojazdem elektrycznym od połowy lat 80-tych… cóż, właściwie był to zwykły samochód z czterema bateriami AA przyklejonymi do gaźnika, ale wydawał się być pojazdem elektrycznym! Idziemy po Ciebie, Norwegia! ”
Obecnie ponad połowa nowych pojazdów sprzedawanych w Norwegii to pojazdy elektryczne. Dla porównania, pojazdy elektryczne stanowiły mniej niż 4 procent udziału w rynku w Stanach Zjednoczonych w 2020 r. Elastyczna platforma GM Ultium została zaprojektowana w celu poprawy dostępności pojazdów elektrycznych dla wszystkich, zasilając wszystko, od pojazdów masowych po samochody o wysokich osiągach.
Mercedes-Maybach poszerza swoje portfolio o luksusowego SUV-a. GLS 600 4MATIC oferuje podróżującym niepowtarzalne doświadczenie luksusu, przestronną kabinę wykończoną najwyższej próby materiałami, wyśmienite wygłuszenie oraz dwa komfortowe zawieszenia do wyboru.
Pierwsze egzemplarze Volkswagena T-Roc w wersji kabriolet są w drodze do salonów sprzedaży. W samą porę na wiosnę. Pierwszy crossover kabriolet Volkswagena łączy to, co najlepsze w świecie kabrioletów i SUV-ów, łącząc przyjemność z jazdy z użytecznością i uderzającym designem oraz przekonuje atrakcyjną ceną: od 27.495 euro na rynku niemieckim.