Wiadomości | 06.02.21

Zobacz oficjalną reklamę GM podczas Super Bowl LV

General Motors zatrudnił aktora Willa Ferrella do swojej reklamy zatytułowanej "No Way, Norway".

„No Way, Norway” to rozszerzenie kampanii GM „Everybody In”, która rozpoczęła się w styczniu 2021 r., Aby podniecić nowe pokolenie nabywców pojazdów i przyspieszyć wdrażanie pojazdów elektrycznych, jednocześnie prezentując platformę akumulatorów Ultium firmy. Spot zawiera nadchodzące pojazdy elektryczne napędzane Ultium, w tym luksusowy SUV Cadillac LYRIQ i supertruck GMC HUMMER EV.

 

„Cieszę się, że mogę być częścią zaangażowania GM w pojazdy elektryczne” - powiedział Ferrell. „Jeżdżę pojazdem elektrycznym od połowy lat 80-tych… cóż, właściwie był to zwykły samochód z czterema bateriami AA przyklejonymi do gaźnika, ale wydawał się być pojazdem elektrycznym! Idziemy po Ciebie, Norwegia! ”

 

Obecnie ponad połowa nowych pojazdów sprzedawanych w Norwegii to pojazdy elektryczne. Dla porównania, pojazdy elektryczne stanowiły mniej niż 4 procent udziału w rynku w Stanach Zjednoczonych w 2020 r. Elastyczna platforma GM Ultium została zaprojektowana w celu poprawy dostępności pojazdów elektrycznych dla wszystkich, zasilając wszystko, od pojazdów masowych po samochody o wysokich osiągach.



Formuła 1 powraca do Las Vegas po 41 latach nieobecności
MotorSport | 15.11.23

Formuła 1 powraca do Las Vegas po 41 latach nieobecności

Najbardziej oczekiwany wyścig roku, Formuła 1 w Las Vegas. Zapowiada się jedno z najbardziej spektakularnych wydarzeń sezonu.

Skoda publikuje pierwsze szkice VISION 7S
Wiadomości | 25.08.22

Skoda publikuje pierwsze szkice VISION 7S

Coraz bliżej premiery nowego elektrycznego samochodu koncepcyjnego od Skody. Mocne podwozie, duże, aerodynamicznie zoptymalizowane koła i łagodnie opadająca do tyłu linia dachu.

Światowa premiera Genesis G70 Shooting Brake
Premiery | 09.07.21

Światowa premiera Genesis G70 Shooting Brake

Podczas Goodwood Festival of Speed, międzynarodowy festiwal samochodowy, Genesis pokaże premierę swojego strategicznego modelu na rynek europejski.