Wiadomości | 06.02.21

Zobacz oficjalną reklamę GM podczas Super Bowl LV

General Motors zatrudnił aktora Willa Ferrella do swojej reklamy zatytułowanej "No Way, Norway".

„No Way, Norway” to rozszerzenie kampanii GM „Everybody In”, która rozpoczęła się w styczniu 2021 r., Aby podniecić nowe pokolenie nabywców pojazdów i przyspieszyć wdrażanie pojazdów elektrycznych, jednocześnie prezentując platformę akumulatorów Ultium firmy. Spot zawiera nadchodzące pojazdy elektryczne napędzane Ultium, w tym luksusowy SUV Cadillac LYRIQ i supertruck GMC HUMMER EV.

 

„Cieszę się, że mogę być częścią zaangażowania GM w pojazdy elektryczne” - powiedział Ferrell. „Jeżdżę pojazdem elektrycznym od połowy lat 80-tych… cóż, właściwie był to zwykły samochód z czterema bateriami AA przyklejonymi do gaźnika, ale wydawał się być pojazdem elektrycznym! Idziemy po Ciebie, Norwegia! ”

 

Obecnie ponad połowa nowych pojazdów sprzedawanych w Norwegii to pojazdy elektryczne. Dla porównania, pojazdy elektryczne stanowiły mniej niż 4 procent udziału w rynku w Stanach Zjednoczonych w 2020 r. Elastyczna platforma GM Ultium została zaprojektowana w celu poprawy dostępności pojazdów elektrycznych dla wszystkich, zasilając wszystko, od pojazdów masowych po samochody o wysokich osiągach.



SKODA ENYAQ iV dostępna w polskich salonach
Wiadomości | 13.01.21

SKODA ENYAQ iV dostępna w polskich salonach

Nowy elektryczny SUV ENYAQ iV dołącza do oferty marki SKODA na polskim rynku.

Hyundai ALCAZAR pierwsze informacje na temat nowego SUV-a
Wiadomości | 24.03.21

Hyundai ALCAZAR pierwsze informacje na temat nowego SUV-a

Nowy, nowoczesny 7-osobowy SUV klasy premium. Wkrótce premiera.

Prezentacja BMW M4 GT3 EVO na torze Nürburgring
Wiadomości | 01.06.24

Prezentacja BMW M4 GT3 EVO na torze Nürburgring

Inżynierowie BMW M Motorsport intensywnie pracowali, aby ich flagowy model wyścigowy GT, BMW M4 GT3, był jeszcze lepszy.