Cyfrowe wycieczki na żywo będą dostępne w tę niedzielę na Instagramie @ porsche.museum. Dzięki temu fani mogą brać udział z dowolnego miejsca na świecie i przekonać się, w jaki sposób Porsche przenosi pomysły i wartości swojej marki z przeszłości w przyszłość.
Na 43. Międzynarodowy Dzień Muzeów, Muzeum Porsche otwiera swoje drzwi dla wszystkich 17 maja 2020 r. Bezpłatnie. Zgodnie z tegorocznym mottem „Muzea na rzecz równości: różnorodność i integracja”, cyfrowe wycieczki na żywo będą dostępne w tę niedzielę na Instagramie @porsche.museum. Dzięki temu fani mogą brać udział z dowolnego miejsca na świecie i przekonać się, w jaki sposób Porsche przenosi pomysły i wartości swojej marki z przeszłości w przyszłość.
>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.
„Różnorodność cyfrowa jest ważniejsza niż kiedykolwiek w czasach takich jak te, w których podróżowanie jest większym wyzwaniem niż kiedykolwiek wcześniej”, mówi Achim Stejskal, dyrektor ds. Dziedzictwa kulturowego i Muzeum Porsche. „Konsekwentnie przyspieszamy rozwój oferty cyfrowej nie tylko od czasu kryzysu wywołanego epidemią, ale od lat. Zaangażowaliśmy się w „Mission Future Heritage”. Chcemy wykorzystać nowoczesne kanały, aby zademonstrować dziedzictwo i przyszłość marki, nie tylko na naszej stronie w Zuffenhausen, ale także poza muzeum ”.
W Międzynarodowy Dzień Muzeów dwóch przewodników poprowadzi wystawę przez godzinę w języku niemieckim i angielskim, która obecnie obejmuje ponad 80 samochodów o powierzchni ponad 5600 metrów kwadratowych. Będą patrzeć na specjalne eksponaty i oferować wgląd w historię firmy. Cyfrowe trasy na żywo będą obejmować prototypy, małe wystawy, samochody wyścigowe i samochody produkcyjne. Każdy zainteresowany może obejrzeć pierwszą trasę na Instagramie, która rozpoczyna się w języku niemieckim o godzinie 18:30 lub drugą, która rozpoczyna się w języku angielskim o godzinie 00:00 (CEST). Czasy zostały celowo wyznaczone poza normalnymi godzinami otwarcia - zgodnie z mottem: „Muzeum dla wszystkich”.
Trasy będą również nagrywane w następujących językach i będą dostępne w Porsche News TV od niedzieli: chińskim, francuskim, włoskim, japońskim, chorwackim, rumuńskim, hiszpańskim, portugalskim i tureckim. „W każdym z tych języków w Muzeum Porsche jest język ojczysty. Chcielibyśmy wykorzystać filmy, które mają charakter na żywo, aby podziękować naszym fanom na całym świecie i wprowadzić trochę Muzeum Porsche do ich domów ”, wyjaśnia Stejskal.
Za 1,2 miliona dolarów entuzjasta Porsche zapewnił sobie wyjątkowy pojazd, który Porsche Classic zbudował dla Porsche Club of America.
Wyobraź sobie poruszającą się przestrzeń, w której możesz być po prostu sobą. Miejsce, w którym możesz połączyć się z bliskimi, tworzyć, odpoczywać, pracować lub po prostu myśleć.
Hyundai aktywnie wzmacnia swoją konkurencyjność na rynku chińskim, prezentując zaawansowane technologie swojej wysokowydajnej marki N na targach Auto Shanghai 2023.