Cyfrowe wycieczki na żywo będą dostępne w tę niedzielę na Instagramie @ porsche.museum. Dzięki temu fani mogą brać udział z dowolnego miejsca na świecie i przekonać się, w jaki sposób Porsche przenosi pomysły i wartości swojej marki z przeszłości w przyszłość.
Na 43. Międzynarodowy Dzień Muzeów, Muzeum Porsche otwiera swoje drzwi dla wszystkich 17 maja 2020 r. Bezpłatnie. Zgodnie z tegorocznym mottem „Muzea na rzecz równości: różnorodność i integracja”, cyfrowe wycieczki na żywo będą dostępne w tę niedzielę na Instagramie @porsche.museum. Dzięki temu fani mogą brać udział z dowolnego miejsca na świecie i przekonać się, w jaki sposób Porsche przenosi pomysły i wartości swojej marki z przeszłości w przyszłość.
>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.
„Różnorodność cyfrowa jest ważniejsza niż kiedykolwiek w czasach takich jak te, w których podróżowanie jest większym wyzwaniem niż kiedykolwiek wcześniej”, mówi Achim Stejskal, dyrektor ds. Dziedzictwa kulturowego i Muzeum Porsche. „Konsekwentnie przyspieszamy rozwój oferty cyfrowej nie tylko od czasu kryzysu wywołanego epidemią, ale od lat. Zaangażowaliśmy się w „Mission Future Heritage”. Chcemy wykorzystać nowoczesne kanały, aby zademonstrować dziedzictwo i przyszłość marki, nie tylko na naszej stronie w Zuffenhausen, ale także poza muzeum ”.
W Międzynarodowy Dzień Muzeów dwóch przewodników poprowadzi wystawę przez godzinę w języku niemieckim i angielskim, która obecnie obejmuje ponad 80 samochodów o powierzchni ponad 5600 metrów kwadratowych. Będą patrzeć na specjalne eksponaty i oferować wgląd w historię firmy. Cyfrowe trasy na żywo będą obejmować prototypy, małe wystawy, samochody wyścigowe i samochody produkcyjne. Każdy zainteresowany może obejrzeć pierwszą trasę na Instagramie, która rozpoczyna się w języku niemieckim o godzinie 18:30 lub drugą, która rozpoczyna się w języku angielskim o godzinie 00:00 (CEST). Czasy zostały celowo wyznaczone poza normalnymi godzinami otwarcia - zgodnie z mottem: „Muzeum dla wszystkich”.
Trasy będą również nagrywane w następujących językach i będą dostępne w Porsche News TV od niedzieli: chińskim, francuskim, włoskim, japońskim, chorwackim, rumuńskim, hiszpańskim, portugalskim i tureckim. „W każdym z tych języków w Muzeum Porsche jest język ojczysty. Chcielibyśmy wykorzystać filmy, które mają charakter na żywo, aby podziękować naszym fanom na całym świecie i wprowadzić trochę Muzeum Porsche do ich domów ”, wyjaśnia Stejskal.
Audi S1 Hoonitron ma dwa silniki elektryczne, napęd na wszystkie koła, moc, podwozie z włókna węglowego. Audi Sport opracowało go wyłącznie dla Kena Blocka.
Isuzu Motors Limited rozpocznie od 9 listopada w Tajlandii sprzedaż kompletnie zmienionego modelu mu-X, samochodu osobowego typu pick-up (PPV) przed ekspansją na inne rynki.
Honda zaprezentowała dziś swój kolejny zelektryfikowany model, przeznaczony na rynek europejski, nowego Civica e:HEV.