Zenvo Automotive ujawniło zdjęcia i specyfikacje techniczne swojego modelu TSR-GT o zwiększonej mocy do 1360 KM, z których zrobi tylko trzy sztuki.
Wszystkie trzy egzemplarze modelu TSR-GT zostały już przydzielone i sprzedane kolekcjonerom hipersamochodów. Stworzony, aby osiągnąć wyższą prędkość maksymalną i generować bardziej proporcjonalną stabilność aerodynamiczną niż kiedykolwiek wcześniej, TSR-GT ma nowy styl oraz wzmocniono wydajność do mocy 1360 KM.
Zaprojektowany i skonstruowany w celu osiągnięcia większej prędkości maksymalnej dzięki zmniejszonemu oporowi powietrza, TSR-GT ma subtelną zmianę stylizacji nadwozia oraz całkowicie nowe ulepszenie mocy. Silnik wyposażony w nowy, opracowany przez nas zespół napędowy TS Power Pack zwiększa TSR-GT do 1360 KM (z 1177 KM standardowego TSR-S). W połączeniu z dłuższą przekładnią główną zamontowaną w opracowanej fabrycznie przekładni zębatej Zenvo ze śrubowym cięciem, ograniczona prędkość maksymalna do 424 km/h / 263 mph (wzrost z 325 km/h / 202 mph w TSR-S) jest osiągnięte.
Skupiając się na sile docisku i stabilności przy dużych prędkościach dzięki nowemu, wydłużonemu tylnemu spojlerowi, zespół projektantów Zenvo stworzył również nowy typ aerodynamicznej osłony tarczy koła, zaprojektowanej w celu zmniejszenia oporu powietrza i ułatwienia osiągnięcia ograniczonej prędkości maksymalnej 424 km/h / 263 mil/h możliwości TSR-GT. Wszystkie ulepszenia redukujące opór są wykonane z włókna węglowego pre-preg przez rzemieślników Zenvo w Danii.
Nowa aktualizacja TS Power Pack ulepsza oryginalny 5,8-litrowy silnik V8 z podwójnym doładowaniem. Wewnętrzny zespół budujący i rozwijający jednostkę napędową poprawił wydajność objętościową silnika poprzez ulepszoną komorę wlotową i kolektor wydechowy. Power Pack zawiera czujnik flex-fuel, co oznacza, że może być zasilany bardziej zrównoważonym paliwem E85 o wysokiej zawartości etanolu - oprócz innych łatwo dostępnych paliw z pomp - zapewniając długowieczność TSR-GT we współczesnym świecie.
Tymczasem wnętrze również uległo znaczącym zmianom w porównaniu z kokpitem TSR-S. Zastępując gołe włókno węglowe, skoncentrowaną na sporcie implementację, zespół projektowy Zenvo starannie wyselekcjonował zastosowanie wielu skórzanych aplikacji. Zastępując Alcantarę skórą na desce rozdzielczej, siedzeniach i kierownicy, nowy TSR-GT będzie również wyposażony w welurowe dywaniki podłogowe redukujące hałas ze skórzanymi krawędziami na górze panelu podłogowego z włókna węglowego.
Zenvo będzie ręcznie wytwarzać i produkować limitowaną serię TSR-GT w swojej duńskiej fabryce i będzie kontynuować produkcję limitowanej serii TSR-S dla odbiorców na całym świecie. Przedstawienie modelu TSR-GT jest zgodne z planami ekspansji Zenvo, w tym planowanym wprowadzeniem całkowicie nowego, od podstaw pojazdu w trzecim kwartale 2023 r.