Wiadomości | 23.07.21

Wkrótce premiera nowego modelu Mercedes-Benz Citan

Kompaktowe wymiary zewnętrzne w połączeniu z przestronnym wnętrzem i dużą pojemnością ładunkową otwierają szeroki zakres zastosowań dla nowego małego vana. Sprawdź datę premiery.


Wkrótce premiera nowego modelu Mercedes-Benz Citan

Nowy mały van zostanie po raz pierwszy zaprezentowany publicznie. Począwszy od niepowtarzalnego designu i stylu jazdy, po bezpieczeństwo i łączność – nowa generacja Citana ma w sobie DNA, którego klienci oczekują od marki Mercedes-Benz. Kompaktowe wymiary zewnętrzne w połączeniu z przestronnym wnętrzem i dużą pojemnością ładunkową otwierają szeroki zakres zastosowań dla nowego małego vana, zwłaszcza w działalności dystrybucyjnej w centrach miast. Ergonomiczny i łatwy dostęp do wnętrza oraz przestrzeni ładunkowej zapewniają szeroko otwierane drzwi przesuwne po lewej, jak i prawej stronie pojazdu, a także niski próg załadunku.

 

Citan Tourer zapewni również wygodną jazdę pasażerom. Poza imponującą funkcjonalnością i elastycznością, pojazd zapewnia bogate wyposażenie w systemy bezpieczeństwa oraz wysoki komfort jazdy.

 

Nowy Mercedes-Benz Citan i jego w pełni elektryczny wariant – eCitan – będą świętować swoją premierę w środę, 25 sierpnia 2021 roku.



Światowa premiera Nowego Multivana
Premiery | 10.06.21

Światowa premiera Nowego Multivana

Volkswagen Samochody Dostawcze prezentuje światową premierę nowej generacji bestsellera zbudowanego według całkowicie nowej koncepcji.

A290_β, Alpine przedstawia swoją wizję elektrycznego hot hatcha
Concept Cars | 10.05.23

A290_β, Alpine przedstawia swoją wizję elektrycznego hot hatcha

A290, przyszły kompaktowy elektryczny samochód sportowy segmentu B w nowej erze Alpine, błyszczy w spektakularnym, ultrasportowym samochodzie pokazowym A290_β (A290 beta).

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu
Wiadomości | 15.06.20

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu

Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.