Przyszłość Ferrari na scenie wyścigów GT nabiera kształtów i rozwija się wokół modelu 296 GTB, definiując ją na nowo zgodnie z wymaganiami toru i osiągów.
Przyszłość Ferrari na scenie wyścigów GT nabiera kształtów i rozwija się wokół modelu 296 GTB, definiując ją na nowo zgodnie z wymaganiami toru i osiągów oraz ożywiając 296 GT3.
Model ten kontynuuje spuściznę modelu 488 GT3, który w konfiguracji standardowej i Evo 2020 zdobył 107 tytułów w swoim debiutanckim wyścigu, z 429 zwycięstwami w 770 startach. Te niezwykłe figury sprawiają, że jest to najbardziej udany samochód w historii Rozbrykanego Konia.
Dla projektantów i inżynierów Ferrari Competizioni GT dorównanie tej liście triumfów stanowi nie tylko wyzwanie do pokonania, ale także niewyczerpaną rezerwę doświadczeń i rozwiązań technicznych, z których można czerpać i rzeźbić w nową formę.
Projekt 296 GT3, pozbawiony elementów aerodynamicznych i charakterystycznych dla wersji wyścigowej, zachował nawiązanie do modelu produkcyjnego, który od samego początku inspirowany jest takimi samochodami jak 1963 250 LM. Samochód ten osiągnął wielkie sukcesy, takie jak w 24-godzinnym wyścigu Le Mans w 1965 roku (ostatnie zwycięstwo Ferrari w tym wyścigu), ciesząc się również dużym powodzeniem wśród prywatnych zespołów.
Montowane już w zakładach Oreca di Signes 296 GT3 oznaczać będzie powrót na tor Ferrari wyposażonego w 6-cylindrowy silnik, choć – zgodnie z przepisami technicznymi – nie będzie wyposażony w jednostkę elektryczną .
Nowy GT3 od Ferrari rozpocznie prace rozwojowe na torze w nadchodzących miesiącach ze względu na swój wyścigowy debiut, zaplanowany na 2023 rok.
SEAT Leon czwartej generacji to pierwszy model hiszpańskiego producenta dostępny w Polsce w czterech wersjach napędu: benzynowej (TSI), diesel (TDI) oraz miękkiej hybrydzie (eTSI) i hybrydzie typu plug-in (eHybrid). SEAT przygotował w sumie 12 wariantów, z silnikami o mocy od 90 do 204 KM. Szeroka gama dostępnych systemów napędowych stanowi odpowiedź na coraz większe zróżnicowanie potrzeb użytkowników. Każdy z nich sprawia, że najnowszy SEAT Leona łączy w sobie wydajność, wysokie osiągi i niskoemisyjność. Kierowcy mogą korzystać także z czterech zaprogramowanych trybów jazdy ? Eco, Normal, Comfort i Sport. Możliwe jest również dostosowanie parametrów do indywidualnych potrzeb za pomocą nowego menu adaptacyjnego zawieszenia (DCC).
Odkryj świat systemów "by-wire" w samochodach - przyszłość hamowania i sterowania dla nowej ery motoryzacji.
Nowa wersja powstała z myślą o młodszych kierowcach i mieszkańcach miast. Czarne aluminiowe koła 18", przyciemniane przednie reflektory Bi-LED i czarny grill.