Technologia Formuły 1, akumulator półprzewodnikowy opracowany we współpracy z Mercedes-AMG High Performance Powertrains i ogniwami amerykańskiego producenta ogniw półprzewodnikowych Factorial Energy.
Mercedes-Benz zaprezentował nowy standard mobilności elektrycznej, pokonując 1205 km ze Stuttgartu do Malmö samochodem EQS wyposażonym w litowo-metalowy akumulator półprzewodnikowy, bez konieczności ładowania. To historyczne osiągnięcie potwierdza skuteczność tej technologii nie tylko w laboratorium, ale także w realnych warunkach drogowych. EQS ustanowił rekord, bijąc poprzedni o 3 km, a jego zasięg wyniósł 1370 km. Testy były częścią szerokiego programu walidacji akumulatorów stałoelektrolitowych, obejmującego symulacje i testy terenowe, mających na celu gotowość do seryjnej produkcji. Akumulator, opracowany we współpracy z Mercedes-AMG HPP i Factorial Energy, wykorzystuje technologię FEST, a pneumatyczne siłowniki kompensują zmiany objętości ogniw, zwiększając pojemność o 25% przy zachowaniu masy i rozmiaru standardowego akumulatora EQS.
Jako marka kierująca się designem, nowy SUV prezentuje kluczowe elementy po raz pierwszy zaprezentowane w samochodzie koncepcyjnym Polestar Precept.
Tokyo Auto Salon 2022. TOYOTA GAZOO Racing i premiera GRMN Yaris czyli kolejny samochód sportowy, który powstał dzięki determinacji Akio Toyody, prezydenta Toyoty.
Hiszpańska marka motoryzacyjna CUPRA niemal od początku swojego istnienia angażuje się w sporty motorowe w związku z tym powstało kilka wyjątkowych modeli, których nie zobaczymy w salonach marki.