Premiery | 16.07.20

Ghibli Hybrid pierwszy pojazd hybrydowy w historii Maserati

Wraz z nowym Ghibli Hybrid marka Trident wkracza w świat elektryfikacji. Zobacz wideo.

Nowy Ghibli Hybrid stanowi jeden z najbardziej ambitnych projektów dla Maserati, który po ogłoszeniu nowego silnika do super sportowego samochodu MC20 stanowi kolejny krok naprzód w kierunku nowej Ery marki.

Wybór wprowadzenia technologii hybrydowej do sedana Ghibli nie jest dziełem przypadku: ten model, z ponad 100 000 egzemplarzy wyprodukowanych od momentu premiery w 2013 roku, doskonale ucieleśnia DNA producenta z Modeny.

W rzeczywistości wyzwaniem dla Maserati było wejście w świat elektryfikacji bez zmiany podstawowej filozofii i wartości marki. Wynik? Stworzenie najlepszej możliwej hybrydy. Co więcej, Ghibli Hybrid zachowa niepowtarzalny dźwięk, który zawsze wyróżniał każdego Maserati.

Pojawienie się nowego Ghibli Hybrid rozszerza zatem gamę Maserati, która jest teraz jeszcze bardziej konkurencyjna i reaguje na wymagania rynku.



Acura ZDX i ZDX Type S
Premiery | 19.08.23

Acura ZDX i ZDX Type S

Pierwszy w pełni elektryczny model Acury, ZDX, zaprojektowany w Acura Design Studio w Los Angeles, ZDX wprowadza najnowszy język stylizacji Acura, zapowiedziany przez Precision EV Concept.

Samochód elektryczny po Polsku przedstawiamy markę Izera
Elektryczne | 28.07.20

Samochód elektryczny po Polsku przedstawiamy markę Izera

Podczas premiery online spółka ElectroMobility Poland zaprezentowała dwa prototypy pokazowe: białego SUV-a i czerwonego hatchbacka. Spółka pokazała także nazwę, logo oraz ogłosiła hasło polskiej marki samochodów elektrycznych.

CUPRA inicjuje kibicowanie FC Barcelona w meczach przy zamkniętych trybunach
Wiadomości | 15.05.20

CUPRA inicjuje kibicowanie FC Barcelona w meczach przy zamkniętych trybunach

CUPRA podjęła inicjatywę we współpracy z FC Barcelona, która zapewni ciepłą atmosferę kibiców na boisku Camp Nou po powrocie zawodów piłkarskich. Pod hasłem ?Wygrajmy ten mecz razem? oficjalny partner Barçy w branży motoryzacyjnej i mobilności wzywa fanów z całego świata do przesyłania zdjęć dopingujących ich drużynę z domu. Obrazy te, które można przesłać za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej CUPRA, będą wyświetlane na ekranach LED rozmieszczonych wokół boiska podczas meczów z zamkniętymi drzwiami na Camp Nou.