Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis.
Volkswagen of America opublikował we wtorek fałszywy komunikat informacyjny, twierdząc, że zmieni nazwę swoich oddziałów w USA na „Voltswagen of America”.
Informacja prasowa, opublikowana na jej stronie internetowej i opatrzona tweetami, została powielona przez wiele serwisów informacyjnych w tym przez Automotive News, Reuters oraz inne serwisy informacyjne na całym świecie (Auto Show Media również) i zawierała szczegółowy opis rzekomych wysiłków związanych z rebrandingiem.
Natomiast późnym wtorkowym popołudniem wydano komunikat:
„Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis ”, powiedział VW w oświadczeniu po usunięciu tego komunikatu ze swojej amerykańskiej witryny medialnej. „Wkrótce udostępnimy dodatkowe aktualizacje w tej sprawie”.
Wcześniej rzecznik VW w siedzibie niemieckiego producenta w Wolfsburgu nazwał to „ciekawym pomysłem” z działu marketingu.
Hyundai wprowadził globalny program H2U promujący technologie wodorowe, który podkreśla zaangażowanie Hyundaia na rzecz zrównoważonej mobilności dostępnej dla każdego.
Nowe BMW serii 5 Limuzyna będzie oferowane w wersji całkowicie elektrycznej, hybrydowej typu plug-in, z wysokowydajnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z technologią miękkiej hybrydy.
Po oficjalnej premierze w Genewie, Mitsubishi zorganizowało Polską premierę nowego Mitsubishi ASX, która miała miejsce podczas targów Poznań Motor Show 2019.