Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis.
Volkswagen of America opublikował we wtorek fałszywy komunikat informacyjny, twierdząc, że zmieni nazwę swoich oddziałów w USA na „Voltswagen of America”.
Informacja prasowa, opublikowana na jej stronie internetowej i opatrzona tweetami, została powielona przez wiele serwisów informacyjnych w tym przez Automotive News, Reuters oraz inne serwisy informacyjne na całym świecie (Auto Show Media również) i zawierała szczegółowy opis rzekomych wysiłków związanych z rebrandingiem.
Natomiast późnym wtorkowym popołudniem wydano komunikat:
„Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis ”, powiedział VW w oświadczeniu po usunięciu tego komunikatu ze swojej amerykańskiej witryny medialnej. „Wkrótce udostępnimy dodatkowe aktualizacje w tej sprawie”.
Wcześniej rzecznik VW w siedzibie niemieckiego producenta w Wolfsburgu nazwał to „ciekawym pomysłem” z działu marketingu.
Porsche prezentuje 911 Targa 4S Heritage Design Edition ? nowoczesne 911 z elementami wzornictwa z lat 50. i wczesnych lat 60., a jednocześnie pierwszy z czterech obiektów kolekcjonerskich w ramach strategii Heritage Design.
Projekt mający na celu zademonstrowanie potencjału osiągów i ekscytacji całkowicie elektrycznego układu napędowego Ariya w wykonanym na zamówienie podwoziu samochodu wyścigowego.
Iskra, która uderzyła w wieżę Maserati, ustąpiła miejsca elektryfikacji przyszłości marki.