Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis.
Volkswagen of America opublikował we wtorek fałszywy komunikat informacyjny, twierdząc, że zmieni nazwę swoich oddziałów w USA na „Voltswagen of America”.
Informacja prasowa, opublikowana na jej stronie internetowej i opatrzona tweetami, została powielona przez wiele serwisów informacyjnych w tym przez Automotive News, Reuters oraz inne serwisy informacyjne na całym świecie (Auto Show Media również) i zawierała szczegółowy opis rzekomych wysiłków związanych z rebrandingiem.
Natomiast późnym wtorkowym popołudniem wydano komunikat:
„Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis ”, powiedział VW w oświadczeniu po usunięciu tego komunikatu ze swojej amerykańskiej witryny medialnej. „Wkrótce udostępnimy dodatkowe aktualizacje w tej sprawie”.
Wcześniej rzecznik VW w siedzibie niemieckiego producenta w Wolfsburgu nazwał to „ciekawym pomysłem” z działu marketingu.
Z okazji 10-lecia Lamborghini Mexico zaprojektowano, cztery wersje modelu, które reprezentują kluczowe tematy w kulturze meksykańskiej: życie, śmierć, sen i czas.
Hyundai ujawnia więcej szczegółów na temat wnętrza modelu i20 Nowej Generacji z wyjątkowym wykończeniem Lime Green. Bardziej dynamiczny wygląd, nowe zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i łączności oraz 48-woltowy hybrydowy układ napędowy.
25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.