Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis.
Volkswagen of America opublikował we wtorek fałszywy komunikat informacyjny, twierdząc, że zmieni nazwę swoich oddziałów w USA na „Voltswagen of America”.
Informacja prasowa, opublikowana na jej stronie internetowej i opatrzona tweetami, została powielona przez wiele serwisów informacyjnych w tym przez Automotive News, Reuters oraz inne serwisy informacyjne na całym świecie (Auto Show Media również) i zawierała szczegółowy opis rzekomych wysiłków związanych z rebrandingiem.
Natomiast późnym wtorkowym popołudniem wydano komunikat:
„Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis ”, powiedział VW w oświadczeniu po usunięciu tego komunikatu ze swojej amerykańskiej witryny medialnej. „Wkrótce udostępnimy dodatkowe aktualizacje w tej sprawie”.
Wcześniej rzecznik VW w siedzibie niemieckiego producenta w Wolfsburgu nazwał to „ciekawym pomysłem” z działu marketingu.
Kontrowersyjny, szalenie wyglądający elektryczny pick-up będzie oferowany w trzech poziomach wyposażenia.
Dokładnie 0,99 litra. Rzadko kiedy pojawia się na świecie koncept jako model produkcyjny, który spełnia obietnice w zakresie stylizacji i przełomów technologicznych.
Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Renault pokazało koncept 4EVER Trophy, który toruje drogę dla przyszłego, całkowicie elektrycznego SUV-a segmentu B.