Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis.
Volkswagen of America opublikował we wtorek fałszywy komunikat informacyjny, twierdząc, że zmieni nazwę swoich oddziałów w USA na „Voltswagen of America”.
Informacja prasowa, opublikowana na jej stronie internetowej i opatrzona tweetami, została powielona przez wiele serwisów informacyjnych w tym przez Automotive News, Reuters oraz inne serwisy informacyjne na całym świecie (Auto Show Media również) i zawierała szczegółowy opis rzekomych wysiłków związanych z rebrandingiem.
Natomiast późnym wtorkowym popołudniem wydano komunikat:
„Volkswagen of America nie zmieni nazwy na Voltswagen. Zmiana nazwy miała być ogłoszeniem w duchu prima aprilis ”, powiedział VW w oświadczeniu po usunięciu tego komunikatu ze swojej amerykańskiej witryny medialnej. „Wkrótce udostępnimy dodatkowe aktualizacje w tej sprawie”.
Wcześniej rzecznik VW w siedzibie niemieckiego producenta w Wolfsburgu nazwał to „ciekawym pomysłem” z działu marketingu.
Awangardowy projekt Tucsona Nowej Generacji to nie ewolucja, lecz rewolucja, jeśli chodzi o design marki Hyundaia
BMW M3 wchodzi w szóstą generacje modelu w 2020 roku. Pierwsze oficjalne zdjęcia nowego BMW M3 G80 zapewniają wyjątkowy wgląd w rozwój sedana o wysokich osiągach na najtrudniejszym torze testowym na świecie - Nordschleife na torze Nuerburgring. Wideo relacja
Nowa odsłona wyposażonej w najnowsze technologie i odznaczającej się emocjonującym designem SKODY KODIAQ. Wideo.