Tuning | 22.06.21

Tryb Driftu w nowym prototypie Audi RS 3

To pierwszy samochód Audi wyposażony w RS Torque Splitter, który w pełni zmienny sposób rozdziela moment napędowy między tylne koła.

Prototyp Audi RS 3 jest uosobieniem niezmąconej dynamiki jazdy. To pierwszy samochód Audi wyposażony w RS Torque Splitter, który w pełni zmienny sposób rozdziela moment napędowy między tylne koła. Ze względu na różnicę sił napędowych samochód jeszcze lepiej skręca w zakręt i dokładniej podąża za kątem skrętu. Skutkuje to mniejszą podsterownością, wcześniejszym i szybszym przyspieszeniem podczas wychodzenia z zakrętów oraz szczególnie precyzyjnym i zwinnym prowadzeniem – dla większego bezpieczeństwa i szybszych czasów okrążeń na torze wyścigowym.

 

„Kilometrowy krok w kierunku zwinnej jazdy” – tak powiedział kierowca wyścigowy i rozwojowy Frank Stippler o rozdzielaczu momentu obrotowego z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego na tylną oś. Wkrótce Audi wprowadzi po raz pierwszy seryjną technologię tej technologii w sportowym, kompaktowym modelu RS. Frank Stippler i Meic Diessner, inżynier ds. rozwoju i testów podwozia, opowiedzieli w wywiadzie o rozwoju i procesie tuningu rozdzielacza momentu obrotowego w prototypie RS 3. Obaj pracowali razem przez cały okres opracowywania różnych cykli testowych i konfiguracyjnych na północnej pętli toru Nürburgring, aby zapewnić, że nowa technologia spełnia życzenia kierowców sportowych na torze wyścigowym, a także klientów poszukujących komfortu na co dzień.



Nowy Nissan Qashqai premiera
Premiery | 18.02.21

Nowy Nissan Qashqai premiera

14 lat po stworzeniu segmentu crossoverów, Qashqai powraca z całkowicie odnowiony. Obejrzyj cyfrową premierę nowego Nissana Qashqai.

Mansory First Edition czyli całkowicie przeprojektowane Maserati MC20
Tuning | 10.01.23

Mansory First Edition czyli całkowicie przeprojektowane Maserati MC20

Zmian jest sporo, przede wszystkim silnik, który obecnie wyprzedził model produkcyjny o prawie 100 KM, osiągając 720 KM, 2,7 sekundy do setki oraz prędkość maksymalną 330 km/h.

Nowe Ferrari 296 GT3 zaprojektowane do wyścigów GT
Super Cars | 29.07.22

Nowe Ferrari 296 GT3 zaprojektowane do wyścigów GT

Najnowsza ewolucja dwumiejscowej sportowej berlinetty firmy Maranello z silnikiem umieszczonym z tyłu, która na nowo definiuje ideę zabawy za kierownicą.