To pierwszy samochód Audi wyposażony w RS Torque Splitter, który w pełni zmienny sposób rozdziela moment napędowy między tylne koła.
Prototyp Audi RS 3 jest uosobieniem niezmąconej dynamiki jazdy. To pierwszy samochód Audi wyposażony w RS Torque Splitter, który w pełni zmienny sposób rozdziela moment napędowy między tylne koła. Ze względu na różnicę sił napędowych samochód jeszcze lepiej skręca w zakręt i dokładniej podąża za kątem skrętu. Skutkuje to mniejszą podsterownością, wcześniejszym i szybszym przyspieszeniem podczas wychodzenia z zakrętów oraz szczególnie precyzyjnym i zwinnym prowadzeniem – dla większego bezpieczeństwa i szybszych czasów okrążeń na torze wyścigowym.
„Kilometrowy krok w kierunku zwinnej jazdy” – tak powiedział kierowca wyścigowy i rozwojowy Frank Stippler o rozdzielaczu momentu obrotowego z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego na tylną oś. Wkrótce Audi wprowadzi po raz pierwszy seryjną technologię tej technologii w sportowym, kompaktowym modelu RS. Frank Stippler i Meic Diessner, inżynier ds. rozwoju i testów podwozia, opowiedzieli w wywiadzie o rozwoju i procesie tuningu rozdzielacza momentu obrotowego w prototypie RS 3. Obaj pracowali razem przez cały okres opracowywania różnych cykli testowych i konfiguracyjnych na północnej pętli toru Nürburgring, aby zapewnić, że nowa technologia spełnia życzenia kierowców sportowych na torze wyścigowym, a także klientów poszukujących komfortu na co dzień.
Rok po prezentacji pierwszego prototypu Hopium Machina, francuski producent luksusowych sedanów napędzanych wodorem, ujawnia dziś projekt swojego samochodu koncepcyjnego.
W pełni elektryczny Battista firmy Automobili Pininfarina zapewnił sobie pozycję najszybszego na świecie, który ukończył sprinty na jedną czwartą i jedną drugą mili.