To będzie zupełnie nowy Multivan, a Volkswagen Samochody Dostawcze już w czerwcu świętować będzie jego premierę.
Multivan to jedna z najważniejszych ikon współczesnej motoryzacji. To będzie zupełnie nowy Multivan, a Volkswagen już w czerwcu świętować będzie jego premierę. Pierwsze kompleksowe szkice pozwalają zobaczyć, jak będzie wyglądać nowy Multivan.
Volkswagen pozwolił sobie na stworzenie nowego Multivana praktycznie od podstaw. Stylistyka i wygląd jednego z najbardziej znanych pojazdów dostępnych na rynku zostały gruntownie zmienione. Mimo to, w kształtowaniu designu nowej generacji Multivana kluczową rolę odgrywają geny słynnych poprzedników. Monolityczny design nawiązuje do pierwszej generacji Multivana, która zadebiutowała ponad 35 lat temu.
W nowym Multivanie zastosowano też element stylistyczny z modelu T4, a więc z drugiej generacji: maskę silnika wyciągniętą mocno do przodu pod przednią szybą.
Piąta już generacja Multivana, oferująca pasażerom nawet siedem miejsc siedzących, bazuje po raz pierwszy na modułowej platformie MQB dla samochodów z silnikiem montowanym poprzecznie. W związku z tym zwiększony został rozstaw osi, ale zachowano wszelkie proporcje. Nowy Multivan jest szerszy, zwiększył się również rozstaw kół. Równocześnie nowy Multivan otrzymał nieco niższy profil. Równowaga tych proporcji nadaje całości mocny wygląd. Projektanci osiągnęli też duży postęp w zakresie aerodynamiki. Cel: niższe zużycie paliwa i większy zasięg.
Kompaktowy samochód koncepcyjnego SUV-a nowej generacji, którego będzie można oglądać na targach Vietnam Motor Show 2022.
Następna generacja bestsellerów niemieckiego producenta samochodów przechodzi obecnie ostatnie testy i konfiguracje przed rozpoczęciem produkcji seryjnej pod koniec roku. Nowa Mokka będzie dostępna u dealerów Opla od początku 2021 r. Do tej pory na drodze jeżdżą tylko zakamuflowane pojazdy testowe, które nie pokazują jeszcze ostatecznego projektu. Jeden z nich został zaprezentowany w nowym filmie na Youtube.
Pod nazwą kodową X200, nowy samochód niesie ze sobą nowo stworzoną wizję i filozofię projektową marki, prezentując wartość i przyszły kierunek nowych produktów.