Flagowy SUV łączy w sobie wiodące technologie elektryfikacji i sterowania wszystkimi kołami. Rozpoczęcie sprzedaży w Japonii w grudniu. Wideo.
Mitsubishi Motors Corporation zaprezentowało dziś w Internecie całkowicie przeprojektowany, hybrydowy pojazd elektryczny typu plug-in (PHEV) crossover SUV Outlander. Sprzedaż rozpocznie się 16 grudnia w Japonii, następnie w Australii i Nowej Zelandii w pierwszej połowie 2022 roku, a w Ameryce Północnej w drugiej połowie 2022 roku.
Całkowicie nowy model PHEV flagowego SUV-a Mitsubishi łączy jego doświadczenie w technologiach elektryfikacji i sterowania wszystkimi kołami, a także wykorzystuje nowo opracowaną platformę i szereg zaawansowanych technologii. Oparty na koncepcji produktu „I-Fu-Do-Do” lub autentycznym i majestatycznym po japońsku, całkowicie nowy Outlander PHEV łączy mocną jazdę, przestronną przestrzeń wewnętrzną i różnorodne funkcje SUV-a, ale dodaje płynnego, ale mocnego przyspieszenie, wydajna technologia sterowania wszystkimi kołami i ekologiczna wydajność charakterystyczna dla pojazdów elektrycznych.
„Dzięki niskiej emisji CO2 i wpływowi na środowisko pod względem oceny cyklu życia, całkowicie nowy model Outlander PHEV można dziś uznać za najlepsze rozwiązanie zapewniające neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla” – powiedział Takao Kato, prezes i dyrektor generalny MMC. „Dzięki naszej technologii elektryfikacji, która zapewnia ekscytującą, przyjazną dla środowiska jazdę, a także technologii sterowania wszystkimi kołami zapewniającej bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych i drogowych, jesteśmy przekonani, że ten nowy Outlander może sprawić, że jazda będzie jeszcze przyjemniejsza i satysfakcjonująca. ”
Outlander został wprowadzony na rynek w 2001 roku jako pierwszy crossover SUV MMC. Od tego czasu został wprowadzony na całym świecie przez trzy generacje i stał się podstawowym modelem w asortymencie firmy, stanowiąc około 20 procent wielkości sprzedaży. Po tym, jak model PHEV został dodany do poprzedniej generacji w Japonii w 2013 roku, był sukcesywnie wprowadzany na rynek w takich regionach jak Europa, Oceania, Ameryka Północna i ASEAN, i stał się liderem w kategorii PHEV, sprzedając do tej pory około 290 000 egzemplarzy.