NIO wprowadza na rynek pierwszy autonomiczny model jazdy ET7
ET7 to flagowy sedan z napędem elektrycznym, oferujący ponad 100 standardowych funkcji komfortu, bezpieczeństwa i inteligentnych funkcji.
NIO wprowadził na rynek swój pierwszy model autonomicznej jazdy, NIO ET7, flagowy sedan z napędem elektrycznym. ET7 ma cenę pre-subsydiowania zaczynającą się od około 255 tyś zł lub od około 215 tyś zł z opcją BaaS (Battery as a Service).
ET7 jest wyposażony w najnowszą technologię NAD (NIO Autonomous Driving), w tym NIO Aquila Super Sensing i NIO Adam Super Computing. NAD zapewnia bezpieczniejsze i bardziej relaksujące doświadczenie autonomicznej jazdy z punktu A do punktu B, stopniowo obejmując przypadki użycia od dróg ekspresowych, miejskich, parkowania po wymianę baterii.
Firma NIO opracowała pełną zdolność autonomicznej jazdy NAD, w tym algorytm percepcji, lokalizację, strategię sterowania i oprogramowanie platformy. NIO Aquila Super Sensing obejmuje 33 wysokowydajne czujniki, w tym 11 8-megapikselowych kamer o wysokiej rozdzielczości, 1 ultradźwiękowy LiDAR o wysokiej rozdzielczości, 5-milimetrowe radary, 12 czujników ultradźwiękowych, 2 precyzyjne jednostki pozycjonujące, V2X i ADMS. Aquila może generować 8 gigabajtów danych na sekundę. NIO Adam jest wyposażony w 4 układy SoC NVIDIA DRIVE Orin o łącznej mocy obliczeniowej 1016 TOPS.
Lynk & Co to marka samochodów premium zbudowana wspólnie przez Geely i Volvo Cars, 5 maja oficjalnie wprowadziła na rynek zupełnie nowego SUV-a coupe - Lynk & Co 05. Nowy model, oferowany łącznie w pięciu wariantach, kosztuje w przeliczeniu na złotówki od około 103 tyś zł do okoł 125 tyś zł.
MG ONE to połączenie funkcjonalnej elegancji i najnowocześniejszej technologii cyfrowej. To debiut nowej architektury i języka designu marki, głównie modnego i sportowego.