Wiadomości | 05.05.20

Volkswagen ID.3 z nagrodą za wzornictwo

Marka Volkswagen zdominowała konkurs Automotive Brand Contest 2020. ID.3 całkowicie elektryczny model, został uznany za ?Best of Best? w co najmniej dwóch kategoriach. Nowy Golf, ID.3. SPACE VIZZION samochód koncepcyjny znalazł się również wśród tegorocznych laureatów. Konkurs na markę motoryzacyjną jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem projektowym dla marek motoryzacyjnych.


Volkswagen ID.3 z nagrodą za wzornictwo

Marka Volkswagen zdominowała konkurs Automotive Brand Contest 2020, zdobywając łącznie pięć nagród w segmencie motoryzacyjnym. ID.3, całkowicie elektryczny model, został uznany za „Best of Best” w co najmniej dwóch kategoriach. Nowy Golf i ID.3. oraz samochód koncepcyjny SPACE VIZZION znalazły się również wśród tegorocznych laureatów. Konkurs na markę motoryzacyjną jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem projektowym dla marek motoryzacyjnych.

 ID.3 został nagrodzony tytułem „Best of Best” w kategoriach „Brand Volume Volume” i „Interior Volume Brand”. Oficjalny werdykt jury brzmi: „ID.3 jest wyrazisty, ma zakrzywioną, ale jednocześnie ciasną linię ze spójnym wnętrzem i zewnętrzem. ID.3 to imponująca współczesna interpretacja typowego, ulepszonego idiomu Volkswagena - to długo oczekiwany, młody Volkswagen szczycący się odwagą potrzebną do zainicjowania nowego ruchu.”

Klaus Bischoff, szef działu projektowania Volkswagen Group, wyjaśnił: „Dla nas ID.3 reprezentuje początek nowej ery mobilności. Jednocześnie zapowiada nadejście ery cyfrowego projektowania, w której naszym celem jest stworzenie najlepszych możliwych doświadczeń użytkowników we wszystkich zespołach przy użyciu najnowocześniejszych metod. To uznanie ze strony zespołu sędziowskiego pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze. ”

Nowy Golf ósmej generacji, wprowadzony na rynek pod koniec 2019 r., Okazał się zwycięzcą tegorocznych zawodów. Panel wyznaczył pojazd jako zwycięzcę w kategoriach „Zewnętrzna marka objętościowa” i „Wewnętrzna marka objętościowa”. ID. SPACE VIZZION, siódmy członek ID. rodzina o doskonałej aerodynamice i dużej przestrzeni został zwycięzcą w kategorii „Koncepcje”.

Konkurs na markę motoryzacyjną został zapoczątkowany w 2011 r. Niemiecka Rada Wzornictwa (Rat für Formgebung), ustanowiona przez niemiecki parlament Bundestag w 1953 r., Honoruje wyjątkowe wzornictwo produktów i komunikacji oraz zwraca uwagę na fundamentalne znaczenie marki i wzornictwa marki w branży motoryzacyjnej . Interdyscyplinarny panel składa się z członków pracujących w mediach, projektowaniu, firmach przemysłowych, szkołach wyższych i architekturze. Oficjalna ceremonia wręczenia nagród odbędzie się jesienią we Frankfurcie nad Menem.



Audi NSU Prinz (1971) z mocą e- tron
Tuning | 13.07.23

Audi NSU Prinz (1971) z mocą e- tron

Aby uczcić 150. rocznicę w zakładach Audi w Neckarsulm, dwunastu praktykantów zelektryfikowało klasyczny samochód wyprodukowany w 1971 roku wykorzystując komponenty z Audi e-tron i Audi Q7 TFSI e quattro.

Pierwsze szczegóły na temat premiery odnowionej Skody Kodiaq
Wiadomości | 06.04.21

Pierwsze szczegóły na temat premiery odnowionej Skody Kodiaq

Wideo zapowiedź SUV-a, który od pierwszej premiery w 2016 roku, sprzedano w ponad 600 tysięcy egzemplarzy.

Prophecy nowy elektryczny koncept Hyundai
Wiadomości | 05.03.20

Prophecy nowy elektryczny koncept Hyundai

Hyundai przedstawił nowy koncept elektryczny Prophecy, zaprojektowany według filozofii projektowania o nazwie Sensuous Sportiness.