Wiadomości | 05.05.20

Volkswagen ID.3 z nagrodą za wzornictwo

Marka Volkswagen zdominowała konkurs Automotive Brand Contest 2020. ID.3 całkowicie elektryczny model, został uznany za ?Best of Best? w co najmniej dwóch kategoriach. Nowy Golf, ID.3. SPACE VIZZION samochód koncepcyjny znalazł się również wśród tegorocznych laureatów. Konkurs na markę motoryzacyjną jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem projektowym dla marek motoryzacyjnych.


Volkswagen ID.3 z nagrodą za wzornictwo

Marka Volkswagen zdominowała konkurs Automotive Brand Contest 2020, zdobywając łącznie pięć nagród w segmencie motoryzacyjnym. ID.3, całkowicie elektryczny model, został uznany za „Best of Best” w co najmniej dwóch kategoriach. Nowy Golf i ID.3. oraz samochód koncepcyjny SPACE VIZZION znalazły się również wśród tegorocznych laureatów. Konkurs na markę motoryzacyjną jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem projektowym dla marek motoryzacyjnych.

 ID.3 został nagrodzony tytułem „Best of Best” w kategoriach „Brand Volume Volume” i „Interior Volume Brand”. Oficjalny werdykt jury brzmi: „ID.3 jest wyrazisty, ma zakrzywioną, ale jednocześnie ciasną linię ze spójnym wnętrzem i zewnętrzem. ID.3 to imponująca współczesna interpretacja typowego, ulepszonego idiomu Volkswagena - to długo oczekiwany, młody Volkswagen szczycący się odwagą potrzebną do zainicjowania nowego ruchu.”

Klaus Bischoff, szef działu projektowania Volkswagen Group, wyjaśnił: „Dla nas ID.3 reprezentuje początek nowej ery mobilności. Jednocześnie zapowiada nadejście ery cyfrowego projektowania, w której naszym celem jest stworzenie najlepszych możliwych doświadczeń użytkowników we wszystkich zespołach przy użyciu najnowocześniejszych metod. To uznanie ze strony zespołu sędziowskiego pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze. ”

Nowy Golf ósmej generacji, wprowadzony na rynek pod koniec 2019 r., Okazał się zwycięzcą tegorocznych zawodów. Panel wyznaczył pojazd jako zwycięzcę w kategoriach „Zewnętrzna marka objętościowa” i „Wewnętrzna marka objętościowa”. ID. SPACE VIZZION, siódmy członek ID. rodzina o doskonałej aerodynamice i dużej przestrzeni został zwycięzcą w kategorii „Koncepcje”.

Konkurs na markę motoryzacyjną został zapoczątkowany w 2011 r. Niemiecka Rada Wzornictwa (Rat für Formgebung), ustanowiona przez niemiecki parlament Bundestag w 1953 r., Honoruje wyjątkowe wzornictwo produktów i komunikacji oraz zwraca uwagę na fundamentalne znaczenie marki i wzornictwa marki w branży motoryzacyjnej . Interdyscyplinarny panel składa się z członków pracujących w mediach, projektowaniu, firmach przemysłowych, szkołach wyższych i architekturze. Oficjalna ceremonia wręczenia nagród odbędzie się jesienią we Frankfurcie nad Menem.



Nowoczesność i komfort Mercedes pokazał wnętrze nowej Klasy S
Wiadomości | 14.08.20

Nowoczesność i komfort Mercedes pokazał wnętrze nowej Klasy S

Mercedes prezentuje nową generację swojego flagowego modelu Klasy S i wreszcie prezentuje całą deskę rozdzielczą swojej nowej limuzyny.

W Wielkiej Brytanii zatwierdzono jazdę samochodem bez użycia rąk
Wiadomości | 04.05.23

W Wielkiej Brytanii zatwierdzono jazdę samochodem bez użycia rąk

Ford jest pierwszym producentem samochodów, wprowadzając zaawansowany system wspomagania kierowcy bez użycia rąk poziomu 2, pierwszy system tej marki zatwierdzony w Europie.

Pagani Automobili przedstawia Imola Roadster
Super Cars | 24.11.23

Pagani Automobili przedstawia Imola Roadster

Produkcja będzie ograniczona do zaledwie ośmiu egzemplarzy homologowanych do użytku drogowego, a jego odważne linie inspirowane są Huayrą R, Hypercarem stworzonym wyłącznie do użytku na torze.