Wiadomości | 05.05.20

Volkswagen ID.3 z nagrodą za wzornictwo

Marka Volkswagen zdominowała konkurs Automotive Brand Contest 2020. ID.3 całkowicie elektryczny model, został uznany za ?Best of Best? w co najmniej dwóch kategoriach. Nowy Golf, ID.3. SPACE VIZZION samochód koncepcyjny znalazł się również wśród tegorocznych laureatów. Konkurs na markę motoryzacyjną jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem projektowym dla marek motoryzacyjnych.


Volkswagen ID.3 z nagrodą za wzornictwo

Marka Volkswagen zdominowała konkurs Automotive Brand Contest 2020, zdobywając łącznie pięć nagród w segmencie motoryzacyjnym. ID.3, całkowicie elektryczny model, został uznany za „Best of Best” w co najmniej dwóch kategoriach. Nowy Golf i ID.3. oraz samochód koncepcyjny SPACE VIZZION znalazły się również wśród tegorocznych laureatów. Konkurs na markę motoryzacyjną jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem projektowym dla marek motoryzacyjnych.

 ID.3 został nagrodzony tytułem „Best of Best” w kategoriach „Brand Volume Volume” i „Interior Volume Brand”. Oficjalny werdykt jury brzmi: „ID.3 jest wyrazisty, ma zakrzywioną, ale jednocześnie ciasną linię ze spójnym wnętrzem i zewnętrzem. ID.3 to imponująca współczesna interpretacja typowego, ulepszonego idiomu Volkswagena - to długo oczekiwany, młody Volkswagen szczycący się odwagą potrzebną do zainicjowania nowego ruchu.”

Klaus Bischoff, szef działu projektowania Volkswagen Group, wyjaśnił: „Dla nas ID.3 reprezentuje początek nowej ery mobilności. Jednocześnie zapowiada nadejście ery cyfrowego projektowania, w której naszym celem jest stworzenie najlepszych możliwych doświadczeń użytkowników we wszystkich zespołach przy użyciu najnowocześniejszych metod. To uznanie ze strony zespołu sędziowskiego pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze. ”

Nowy Golf ósmej generacji, wprowadzony na rynek pod koniec 2019 r., Okazał się zwycięzcą tegorocznych zawodów. Panel wyznaczył pojazd jako zwycięzcę w kategoriach „Zewnętrzna marka objętościowa” i „Wewnętrzna marka objętościowa”. ID. SPACE VIZZION, siódmy członek ID. rodzina o doskonałej aerodynamice i dużej przestrzeni został zwycięzcą w kategorii „Koncepcje”.

Konkurs na markę motoryzacyjną został zapoczątkowany w 2011 r. Niemiecka Rada Wzornictwa (Rat für Formgebung), ustanowiona przez niemiecki parlament Bundestag w 1953 r., Honoruje wyjątkowe wzornictwo produktów i komunikacji oraz zwraca uwagę na fundamentalne znaczenie marki i wzornictwa marki w branży motoryzacyjnej . Interdyscyplinarny panel składa się z członków pracujących w mediach, projektowaniu, firmach przemysłowych, szkołach wyższych i architekturze. Oficjalna ceremonia wręczenia nagród odbędzie się jesienią we Frankfurcie nad Menem.



Właśnie rozpoczął się Bangkok International Motor Show 2020 który ma ambicje zrewolucjonizować pokazy samochodowe
Wiadomości | 15.07.20

Właśnie rozpoczął się Bangkok International Motor Show 2020 który ma ambicje zrewolucjonizować pokazy samochodowe

Bangkok International Motor Show 2020 pierwsze takie wydarzenie po lockdownie. Zobacz ceremonie otwarcia.

Drugi model w serii bZ, elektryczny sedan na baterie Toyota bZ3
Elektryczne | 24.10.22

Drugi model w serii bZ, elektryczny sedan na baterie Toyota bZ3

Toyota bZ3 jest wynikiem współpracy i synergii trzech firm w zakresie rozwoju, produkcji samochodów i technologii akumulatorów.

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept z silnikiem 6,4 litra V-8 450 KM
Concept Cars | 14.07.20

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept z silnikiem 6,4 litra V-8 450 KM

Aby pomieścić 6,4-litrowy silnik V-8 i mocniejszą 8-biegową skrzynię biegów, Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept ma ulepszone mocowania silnika i zmodyfikowaną ramę. Ulepszenia zawieszenia obejmują nowe aluminiowe amortyzatory Fox z pojedynczej rurki dla lepszego tłumienia i rozpraszania ciepła. Dwumodowy układ wydechowy zmienia dźwięk wydajności za naciśnięciem jednego przycisku.