Wirtualny asystent MBUX oparty na sztucznej inteligencji przenosi relację kierowca-samochód w nowy wymiar dzięki naturalnej, ludzkiej interakcji.
Rozszerzenie Ciebie i płynne dopasowanie do Twoich potrzeb: to droga do hiperspersonalizowanej i intuicyjnej obsługi klienta – w samochodzie i poza nim. Na targach CES 2024 Mercedes-Benz zaprezentuje kolejny ważny krok w stronę swojej wizji. Największy na świecie pokaz elektroniki użytkowej stanowi idealne tło dla zmieniającego reguły gry Wirtualnego Asystenta MBUX. Przenosi asystenta głosowego „Hej Mercedes” w zupełnie nowy wymiar wizualny dzięki grafice silnika gier o wysokiej rozdzielczości od Unity. Ta zaawansowana funkcja oparta na sztucznej inteligencji łączy inteligentne systemy MBUX w jedną całość i prezentuje klientowi nową, wyrazistą twarz dzięki naturalnej interakcji. Działający na opracowanym przez firmę Mercedes-Benz systemie operacyjnym MB.OS, Wirtualny Asystent MBUX jest zapowiedzią kilku cyfrowych innowacji, które zostaną zaprezentowane w styczniu.
„Mercedes-Benz na nowo odkrywa cyfrowe doświadczenia pasażerów, wykorzystując sztuczną inteligencję, aby zapewnić ludzką interakcję z inteligentnym wirtualnym asystentem MBUX. Obejmuje on empatyczne cechy, które synchronizują się z Twoim stylem jazdy i nastrojem. W połączeniu z naszą wewnętrzną architekturą MB.OS, takie podejście zdefiniuje przyszłość cyfrowego luksusu.” Ola Källenius, dyrektor generalny Mercedes-Benz
Concept CLA Class będzie miał swoją północnoamerykańską premierę na targach CES 2024. Oparty na MMA (Mercedes Modular Architecture) i MB.OS oferuje wgląd w przyszłą rodzinę czterech pojazdów zbliżoną do produkcyjnej. Odwiedzający będą mieli przedsmak elektrycznej przyszłości ikony dzięki północnoamerykańskiej premierze zakamuflowanego prototypu elektrycznej Klasy G.
Nowy poziom zasięgu elektrycznego i wydajności. VISION EQXX, prototyp badawczy zdolny do pokonania 1000 kilometrów rzeczywistej jazdy elektrycznej na jednym ładowaniu.
Porsche skrupulatnie przygotowuje nowego Cayenne do premiery. Do tego czasu prototypy i pojazdy przedprodukcyjne są poddawane wymagającym testom wytrzymałościowym.
Czy zasięg jest imponujący?