Italdesign wprowadza na rynek pierwszego produkcyjnego Nissana GT-R 50, który jest wynikiem współpracy z japońskim producentem samochodów, która rozpoczęła się w 2018 roku od stworzenia prototypu o tej samej nazwie.
Sukces osiągnięty w miesiącach po prezentacji projektu zmusił Nissana i Italdesign do podjęcia decyzji o uruchomieniu wersji drogowej w ograniczonej serii 50 sztuk. Pierwsze pojazdy zostaną dostarczone klientom pod koniec 2020 r. I na początku 2021 r.
„To bardzo wyjątkowy dzień - powiedział Jörg Astalosch, CEO Italdesign - po niezwykle trudnych tygodniach dla wszystkich. Po tym, jak musieliśmy zrezygnować z światowej premiery podczas Salonu Samochodowego w Genewie i po częściowym zaprzestaniu naszej działalności produkcyjnej z powodu COVID- 19, na początku maja wróciliśmy w 100% do eksploatacji i możemy potwierdzić dostawę pierwszych samochodów między końcem tego roku a początkiem 2021 r., Zgodnie z planem. Nieprzypadkowo zaprezentowaliśmy samochód z toru „Tazio Nuvolari”: w tym miejscu rutynowo przetwarzamy wszystkie testy dynamiczne niezbędne do homologacji typu pojazdów dla różnych rynków i kończymy te dla naszego GT-R 50 ”.
Nissan współpracował z Italdesign w celu stworzenia modelu, opartego na najnowszym Nissanie GT-R NISMO, dla uczczenia 50. rocznicy GT-R w 2019 r. I Italdesign w 2018 r. Zasilanie każdego GT - R50 firmy Italdesign to tuning NISMO 720 PS ręcznie zbudowany 3,8-litrowy twinturbocharge V6.
Honda zorganizowała wirtualną konferencję prasową podczas której miała miejsce światowa premiera trzech
pojazdów elektrycznych w wersji COUPE, SUV i GT.
6,6-litrowy, poczwórnie turbodoładowany silnik V12 z systemem flex fuel generuje co najmniej 1250 KM plus dodatkowe 600 KM elektrycznego napędu hybrydowego co daje nowej Aurorze łączną moc 1850 KM
Dzieło sztuki za 10 milionów złotych stworzone z pasji przez Carlex Design z Bielska-Białej. Podstawowy model G63 w najwyższym doposażeniu, teraz, uszlachetniony i jedyny taki na świecie.