Premiery | 21.05.20

Tylko 50 sztuk Nissana GT-R 50 od Italdesign

Italdesign wprowadza na rynek pierwszego produkcyjnego Nissana GT-R 50, który jest wynikiem współpracy z japońskim producentem samochodów, która rozpoczęła się w 2018 roku od stworzenia prototypu o tej samej nazwie.

Sukces osiągnięty w miesiącach po prezentacji projektu zmusił Nissana i Italdesign do podjęcia decyzji o uruchomieniu wersji drogowej w ograniczonej serii 50 sztuk. Pierwsze pojazdy zostaną dostarczone klientom pod koniec 2020 r. I na początku 2021 r.

„To bardzo wyjątkowy dzień - powiedział Jörg Astalosch, CEO Italdesign - po niezwykle trudnych tygodniach dla wszystkich. Po tym, jak musieliśmy zrezygnować z światowej premiery podczas Salonu Samochodowego w Genewie i po częściowym zaprzestaniu naszej działalności produkcyjnej z powodu COVID- 19, na początku maja wróciliśmy w 100% do eksploatacji i możemy potwierdzić dostawę pierwszych samochodów między końcem tego roku a początkiem 2021 r., Zgodnie z planem. Nieprzypadkowo zaprezentowaliśmy samochód z toru „Tazio Nuvolari”: w tym miejscu rutynowo przetwarzamy wszystkie testy dynamiczne niezbędne do homologacji typu pojazdów dla różnych rynków i kończymy te dla naszego GT-R 50 ”.

Nissan współpracował z Italdesign w celu stworzenia modelu, opartego na najnowszym Nissanie GT-R NISMO, dla uczczenia 50. rocznicy GT-R w 2019 r. I Italdesign w 2018 r. Zasilanie każdego GT - R50 firmy Italdesign to tuning NISMO 720 PS ręcznie zbudowany 3,8-litrowy twinturbocharge V6.



Lotus Final Edition
Tuning | 08.02.21

Lotus Final Edition

Modele Elise oraz Exige w specjalnej edycji na zakończenie produkcji.

Światowa premiera elektrycznego sedana Volkswagena ID.7
Premiery | 17.04.23

Światowa premiera elektrycznego sedana Volkswagena ID.7

Pierwszy globalny elektryczny model marki dla wyższej klasy średniej z zasięgiem do 700 kilometrów, doskonałym układem napędowym i przestronnym wnętrzem.

Audi NSU Prinz (1971) z mocą e- tron
Tuning | 13.07.23

Audi NSU Prinz (1971) z mocą e- tron

Aby uczcić 150. rocznicę w zakładach Audi w Neckarsulm, dwunastu praktykantów zelektryfikowało klasyczny samochód wyprodukowany w 1971 roku wykorzystując komponenty z Audi e-tron i Audi Q7 TFSI e quattro.