Premiery | 24.11.20

Tył nowej Klasy S Mercedes-Maybach

Pierwsza klasa, nawet w drugim rzędzie.


Tył nowej Klasy S Mercedes-Maybach

Klasa S Mercedes-Maybach ma o 18 centymetrów większy rozstaw osi niż długa Klasa S Mercedes-Benz: Większa przestrzeń jest w pełni korzystna dla tylnej części, która ma również jeszcze bardziej wyrafinowane elementy wyposażenia. Nowe funkcje obejmują funkcję masażu podpory łydki na siedzeniu Executive oraz podgrzewaną dodatkową poduszkę na zagłówkach. Tył pierwszej klasy został gruntownie zmodernizowany.

 

(Ten artykuł może Cię zainteresować 14.04.2021. - 100 lat marki Mercedes-Maybach, wideo.)

 

 Wyraźnym wskazaniem, że właściciel Klasy S Mercedes-Maybach zwykle będzie siedział z tyłu, są fotele Executive po lewej i prawej stronie oraz pakiet Szofer jako wyposażenie standardowe. Zarówno kierowca, jak i pasażer z tyłu mogą elektrycznie ustawić przednie siedzenie pasażera w pozycji szofera. Regulacja skoku i kąta ustawienia przedniego siedzenia pasażera i tylnych siedzeń zostały ulepszone pod wieloma względami: dzięki zmodyfikowanemu zagłówkowi oparcie pasażera z przodu można pochylić do przodu o dalsze 26 °, a zagłówek pochylić do przodu, dając tył pasażerowi lepszy widok, podczas gdy większa podpórka pod kostkę ma o dziesięć milimetrów większy skok i można ją teraz złożyć jako podnóżek.

Pasażer ma możliwość niezależnej regulacji powierzchni siedzenia i oparcia fotela Executive. Jeśli pozycja odchylona zostanie wybrana z tyłu, fotel pasażera z przodu automatycznie przesunie się do przodu, jeśli system rozpoznawania zajętości wykryje, że nikt na nim nie siedzi. Użycie podnóżka na przednim siedzeniu i elektrycznie wysuwanego podnóżka tworzy ciągłą, wygodną powierzchnię do leżenia dla przyjemnej pozycji do spania. Droga regulacji podnóżka została wydłużona o ok. 50 mm w porównaniu z poprzednią serią, a długość i zakres obrotu można dowolnie regulować. Nowością w podnóżku jest funkcja masażu łydek. Może to dodatkowo poprawić samopoczucie na tylnych rozkładanych siedzeniach.



Renault Rafale E-Tech podrasowane przez Alpine Cars
Wiadomości | 16.05.24

Renault Rafale E-Tech podrasowane przez Alpine Cars

Rafale E-Tech 4x4 300 KM wprowadza nowy hybrydowy układ napędowy typu plug-in E-Tech o mocy 300 KM, dostępny w dwóch poziomach wyposażenia, Esprit Alpine i Atelier Alpine.

Porsche 718 Spyder RS szczytowy model marki z silnikiem umieszczonym centralnie
Wiadomości | 10.05.23

Porsche 718 Spyder RS szczytowy model marki z silnikiem umieszczonym centralnie

Trzydzieści lat po prezentacji samochodu koncepcyjnego Boxster, Porsche wprowadza na rynek najmocniejszą jak dotąd wersję popularnego roadstera z silnikiem umieszczonym centralnie.

Toyota przedstawia potężną i w pełni hybrydową Camry nowej generacji
Premiery | 16.11.23

Toyota przedstawia potężną i w pełni hybrydową Camry nowej generacji

Toyota Camry wkracza w dziewiątą generację z nowym, świeżym wyglądem, ulepszonymi osiągami i hybrydowym układem napędowym stworzonym do jazdy.