Firma Nissan zaprezentowała dziś model Nissan Murano 2025, ukazując całkowicie nowy, średniej wielkości crossover o ekskluzywnym designie i bogatej liście nowych funkcji.
Całkowicie nowy Murano bazuje na motywie projektowym Nissana – energicznej elegancji – z eleganckim i nowoczesnym wyglądem zewnętrznym podkreślonym dostępnymi 21-calowymi kołami, pełnowymiarowymi tylnymi światłami LED i dostępnym dwukolorowym lakierem. Wnętrze jest równie imponujące, z miękkimi w dotyku, precyzyjnie wykonanymi materiałami; dwoma wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości o przekątnej 12,3 cala; i zachwycająco ekskluzywnymi funkcjami, takimi jak dostępne 64-kolorowe oświetlenie otoczenia i masujące przednie fotele.
Murano 2025 zapewnia pewność i kontrolę osobom siedzącym za kierownicą dzięki standardowemu Nissan Safety Shield® 360ⅰ. Ponadto ProPILOT Assistⅱ i ProPILOT Assist 1.1ⅲ pomagają usprawnić podróże drogowe, pomagając w jeździe autostradą. Wreszcie, są dwie nowe technologie kamer Murano: Invisible Hood Viewⅳ, który umożliwia wirtualny widok przez komorę silnika w celu precyzyjnej nawigacji, oraz 3D Around View® Monitorⅴ, który zapewnia osiem wirtualnych punktów obserwacyjnych „wokół” pojazdu podczas parkowania lub manewrowania.
Pozostawanie w kontakcie podczas podróży jest ważniejsze niż kiedykolwiek, a Murano staje na wysokości zadania dzięki dostępnemu wbudowanemu Googleⅵ, w tym aktualnym Mapom Google i innym aplikacjom, bezpośrednio na 12,3-calowym ekranie dotykowym pojazdu. System jest sparowany z 10-głośnikowym systemem audio Bose® dostrojonym do dźwięku immersyjnego w całej kabinie.
Całkowicie nowy Murano jest napędzany responsywnym 2,0-litrowym układem napędowym VC-Turbo (Variable-Compression Turbo) o mocy znamionowej 241 koni mechanicznych i momencie obrotowym 260 lb-ft, co stanowi wzrost o 20 lb-ft w porównaniu z poprzednim Murano. Silnik jest połączony z 9-biegową automatyczną skrzynią biegów z łopatkami zmiany biegów, co zapewnia bardziej angażującą dynamikę jazdy. Idle Stop Start jest standardem.
Całkowicie nowy Murano jest dostępny z napędem na przednie koła lub inteligentnym napędem na wszystkie koła. Aby ułatwić jazdę i prowadzenie, zastosowano amortyzatory czułe na częstotliwość i elektryczne wspomaganie układu kierowniczego.
Porsche poszerza gamę modeli swojego w pełni elektrycznego sportowego sedana o Taycan Turbo GT i Taycan Turbo GT z pakietem Weissach. Ten ostatni jest przystosowany do jazdy na torze.