Wiadomości | 28.04.20

Bezemisyjny nowy Opel Vivaro-e

Opel Vivaro-e jest pierwszym całkowicie elektrycznym pojazdem użytkowym niemieckiego producenta motoryzacyjnego i pojawia się na rynku w momencie, gdy bezemisyjna dostawa towarów i usług staje się koniecznością w wielu obszarach. Dostępny w trzech długościach i wielu wariantach nadwozia. Całkowicie nowy Opel Vivaro-e to w pełni funkcjonalny samochód dostawczy dla firm o najwyższych wymaganiach. Będziemy mogli go zamówić już tego lata, pierwsze dostawy w ciągu roku. Vivaro-e jest produkowany w tym samym zakładzie na tej samej linii co wersje z silnikami wysokoprężnymi.


Bezemisyjny nowy Opel Vivaro-e

- Zasięg elektryczny do 230 lub 330 kilometrów (WLTP1)

- Silnik elektryczny 100 kW (136 KM) z momentem obrotowym 260 Nm

- Łatwy w użyciu: różnorodne opcje ładowania, płatność za pośrednictwem aplikacji „Free2Move Services”

- Wygodne: sprawdź stan naładowania lub czasy ładowania programu za pomocą aplikacji „myOpel”

- Wyjątkowy: jedyny dostępny kompaktowy elektryczny samochód dostawczy dostępny fabrycznie z opcjonalnym zaczepem do przyczepy

- Bezpieczeństwo dla profesjonalistów: systemy wspomagające kierowcę zwiększają ochronę



Mini wprowadza na rynek w pełni elektryczny kabriolet MINI Cooper SE Cabrio
Elektryczne | 16.02.23

Mini wprowadza na rynek w pełni elektryczny kabriolet MINI Cooper SE Cabrio

Limitowana seria elektrycznego hatchbacka do 999 egzemplarzy będzie dostępna wyłącznie w Europie.

Stylistyka nadwozia nowego Volkswagena ID.4
Elektryczne | 31.08.20

Stylistyka nadwozia nowego Volkswagena ID.4

Moc zamknięta w organicznej formie tak można opisać wygląd modelu ID.4, pierwszego SUV-a Volkswagena wyposażonego wyłącznie w elektryczny napęd. Jego wygląd świadczy o tym, że to samochód nowej ery solidny SUV z aerodynamicznym nadwoziem o opływowych kształtach inspirowanych światem przyrody.

Tryb Driftu w nowym prototypie Audi RS 3
Tuning | 22.06.21

Tryb Driftu w nowym prototypie Audi RS 3

To pierwszy samochód Audi wyposażony w RS Torque Splitter, który w pełni zmienny sposób rozdziela moment napędowy między tylne koła.