Premiery | 09.04.22

Światową premierą zupełnie nowego kompaktowego SUV-a smarta #1

Nowy design, nowa technologia i nowe podejście do stworzenia miejskiego towarzysza kształtują formę smarta #1.

Podobnie jak sama marka smart, wartości projektu zachęcają do kontaktu z samochodem na poziomie czysto osobistym. Wygląd zewnętrzny jest przyszłościowy i postępowy dzięki takim elementom, jak ukryte elektryczne klamki drzwi, drzwi bez ramek i pływający dach halo, których użytkownicy nie spodziewaliby się po samochodzie tej kategorii. Pod każdym kątem zawsze jest nowy szczegół do zbadania. Stosunek powierzchni do zajmowanego miejsca jest maksymalnie wykorzystany: Całkowicie nowy smart #1 o długości 4270 mm, rozstawie osi 2750 mm i max. 19-calowe felgi tworzą imponującą przestrzeń wewnętrzną z ulepszonym widokiem 360°.

 

smart #1 stawia klienta w centrum. Dzięki dedykowanemu środowisku aplikacji i konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika systemu informacyjno-rozrywkowego samochód wykorzystuje celową i zorientowaną na człowieka technologię, aby łączyć ludzi, miejsca i doświadczenia zarówno wirtualnie, jak i w prawdziwym życiu. Całkowicie nowy smart będzie wyposażony w awatara jako inteligentnego towarzysza z kontrolą głosową opartą na sztucznej inteligencji w interfejsie użytkownika. To bezproblemowo łączy się z połączonym ekosystemem samochodu, inteligentną aplikacją i chmurami danych – wszystko połączone z osobistym inteligentnym identyfikatorem i chronione najwyższymi standardami szyfrowania cyberbezpieczeństwa.

 

Aby sprostać potrzebom użytkowników w zakresie stale zmieniającej się mobilności, całkowicie nowy smart #1 oraz wszystkie połączone produkty i usługi tworzą jeden spójny, intuicyjny i dostosowujący się ekosystem. Scentralizowana, wysokowydajna architektura obliczeniowa zapewnia dynamiczne aktualizacje bezprzewodowe, dzięki czemu ponad 75% wszystkich ECU w samochodzie może być stale iterowanych i aktualizowanych zdalnie (OTA). W połączeniu z pełną integracją konfigurowalnego oświetlenia otoczenia i menu obsługi, prowadzenie i interakcja z samochodem staje się naturalnym i wciągającym doświadczeniem.

 

smart postrzega zaawansowane technologie zastosowane w samochodzie jako elementy umożliwiające autentyczną i bezproblemową mobilność elektryczną. Specyfikacja startowa smart nr 1 zapewnia szczytową wydajność 200 kW i będzie w stanie ładować prąd przemienny od 10-80% z mocą 22 kW w ciągu 3 godzin. Dzięki superszybkiemu ładowaniu prądem stałym można to zrobić w mniej niż 30 minut. Kompaktowy SUV umożliwia użytkownikom połączenie smarta #1 z przyjaciółmi za pośrednictwem aplikacji i zawiera cyfrowy kluczyk z systemem peer-2-peer. Oczywiście smart #1 został zaprojektowany tak, aby zapewnić pasażerom jak najlepsze bezpieczeństwo dzięki gamie systemów asystujących kierowcy.

 

Ponieważ smart dąży do bezkompromisowej jakości doświadczeń i interakcji, firma tworzy dla swoich klientów progresywny i intuicyjny ekosystem cyfrowy, który stawia na pierwszym miejscu doświadczenie i na nowo definiuje pojęcie handlu i codziennej mobilności. Wraz z siecią doświadczonych partnerów, smart zapewni rzeczywiste i zorientowane na klienta wielokanałowe doświadczenie na całej ścieżce klienta: użytkownik decyduje, kiedy i gdzie zbierać informacje, tworzyć doświadczenia, dokonywać zakupów lub po prostu pozostawać w dialogu z inteligentny – zapewniając jednocześnie płynne przejście z trybu online do trybu offline iz powrotem. Z tego powodu w pełni osadzona fizyczna sprzedaż detaliczna pozostanie kluczowym czynnikiem sukcesu modelu biznesowego.

 

W Europie smart ściśle współpracuje z zaufanymi partnerami strategicznymi, aby stworzyć najbardziej odpowiednią sieć o odpowiedniej wielkości. Dzięki nowemu projektowi salony smart będą odzwierciedlać DNA nowego designu i ekskluzywny wygląd marki smart, zachęcając klientów do zapoznania się z zupełnie nowymi pojazdami smart.



Range Rover Sport SVR Ultimate Edition
Tuning | 24.08.21

Range Rover Sport SVR Ultimate Edition

Special Vehicle Operations po raz pierwszy wypuściło na rynek specjalną edycję Range Rovera Sport SVR ze spektakularnymi nowymi opcjami lakierowania płatkami szkła.

Ostatnich kilka lat to w Polsce rozkwit zainteresowania turystyką kamperową
Wiadomości | 23.05.23

Ostatnich kilka lat to w Polsce rozkwit zainteresowania turystyką kamperową

Powstająca w polskiej fabryce Volkswagena we Wrześni Grand California, jest największym pojazdem kempingowym oferowanym przez markę.

KIA zaprezentowała nowe logo
Wiadomości | 10.01.21

KIA zaprezentowała nowe logo

Wideo z premiery. Nowe logo zawiera elementy symetrii, rytmu i wznoszące linie, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach.