Firma Mitsubishi zaprezentowała szóstą generację w pełni przeprojektowanego pickup-a Triton / L200 w Bangkoku w Tajlandii.
Firma Mitsubishi zaprezentowała w pełni przeprojektowanego pickup-a Triton/L200 w Bangkoku w Tajlandii. Całkowicie nowy Triton/L200 zostanie wprowadzony na rynki skupione w regionach ASEAN i Oceanii, a jego wprowadzenie na rynek w Japonii zaplanowano na początek 2024 roku, po raz pierwszy od 12 lat.
Mitsubishi Motors wyprodukowało około 5,6 miliona pickupów obejmujących pięć generacji w ciągu 45 lat od pierwszego wprowadzenia na rynek w 1978 roku. Z rekordową sprzedażą w 150 krajach, ten pickup jest globalnym pojazdem strategicznym dla Mitsubishi Motors. Teraz, w szóstej generacji, całkowicie nowy Triton/L200 został całkowicie przeprojektowany po raz pierwszy od dziewięciu lat. W oparciu o koncepcję produktu „Power for Adventure”, wszystkie elementy modelu zostały całkowicie przeprojektowane, od projektu wnętrza i nadwozia po podwozie, ramę drabiny i silnik.
Kluczowe cechy całkowicie nowego Tritona/L200:
Zwiększony rozmiar nadwozia w porównaniu z poprzednim modelem, nowo opracowana rama drabinkowa zapewniająca trwałość i niezawodność oraz nowo opracowany silnik, który zapewnia zarówno wyższą moc, jak i lepszą ochronę środowiska.
Nowo opracowane zawieszenie, które zapewnia doskonały komfort jazdy i stabilność kierowania, a także system Super Select 4WD-II i ulepszone tryby jazdy, które zapewniają wysokie osiągi na drodze.
Przód o silnym poczuciu prezencji i niezawodności, szeroka i solidna stylistyka oraz eleganckie wnętrze oferujące doskonałą funkcjonalność i łatwość obsługi.
Znacząco poprawione bezpieczeństwo i komfort w szerokim zakresie zastosowań, od biznesowych po prywatne.
Całkowicie nowy Triton/L200 jest dostępny w trzech typach nadwozia w zależności od przeznaczenia – typ z podwójną kabiną i dwoma rzędami siedzeń, oferujący zarówno komfort SUV-a, jak i użyteczność pickupa, podstawowy typ z pojedynczą kabiną i jednym rzędem siedzeń liczby siedzeń oraz typu club-cab z przestrzenią ładunkową za przednimi siedzeniami, która umożliwia również rozkładanie. Dzięki większemu nadwoziu ma nowo opracowany czysty silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności 2,4 l, który znacznie zwiększa wydajność ekologiczną i moc. Rama drabiny, zawieszenie i inne główne komponenty zostały opracowane na nowo przez Mitsubishi Motors, a osiągi na drodze zostały znacznie poprawione dzięki takim funkcjom, jak ulepszone tryby jazdy i elektronicznie sterowana aktywna kontrola odchylenia (AYC) w połączeniu z systemem Super Select 4WD-II. Wraz z wprowadzeniem adaptacyjnego tempomatu (ACC) wśród innych nowych funkcji bezpieczeństwa i wsparcia w sytuacjach awaryjnych za pomocą technologii połączonego samochodu, bezpieczeństwo i komfort zostały znacznie poprawione nie tylko pod względem sprzętu ciężarówki, ale także jej oprogramowania