Szósta generacja Astry zaprojektowana, opracowana i wyprodukowana w centrali Opla w Niemczech, teraz jako hybryda typu plug-in i jako w pełni elektryczna Astra-e od 2023 r. Wideo.
Opel przedstawia zupełnie nową, szóstą generację bestsellera klasy kompaktowej. Prawdziwa perełka designu dzięki Oplu Vizorowi, w pełni cyfrowemu panelowi Pure Panel i najlepszym technologiom, takim jak najnowsza wersja adaptacyjnej technologii Intelli-Lux LED® Pixel Light. Wraz z nowicjuszem niemiecki producent otwiera teraz kolejny rozdział 30-letniej historii sukcesu Astry: po raz pierwszy model klasy kompaktowej z Rüsselsheim będzie dostępny z napędem elektrycznym. Opel zaoferuje nową Astrę jako hybrydę typu plug-in w dwóch poziomach wydajności, a od 2023 r. jako Astrę-e z napędem akumulatorowym. Ponadto dostępne są wersje z wysokowydajnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi w połączeniu ze zoptymalizowanymi pod względem tarcia sześciobiegową manualną i ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.
To pierwszy model Opla, który wkrótce zaoferuje klientom wybór między napędem czysto elektrycznym, hybrydą plug-in lub silnikiem spalinowym. Zakres mocy rozciąga się od 81 kW/110 KM do 165 kW/225 KM mocy systemowej1, co gwarantuje doskonałe osiągi. Opel łączy radość z jazdy z najwyższą wydajnością i dbałością o środowisko w nowej generacji bestsellera swojej klasy kompaktowej. W zwykłych atrakcyjnych cenach: przyjemność z jazdy Astrą zaczyna się od 22 465 € (sugerowana cena detaliczna z VAT w Niemczech).
Opel sprzedał prawie 15 milionów modeli Astry od czasu premiery następcy Kadetta w 1991 roku. 30 lat później model klasy kompaktowej jest bardziej wiodący niż kiedykolwiek. Nowy Opel Astra to deklaracja stylistyczna marki. Dynamiczny jak nigdy dotąd, z gładkimi, napiętymi powierzchniami, pozbawionymi zbędnych elementów i z nową twarzą marki – Oplem Vizorem. Szósta generacja debiutuje w tym roku jako sportowy pięciodrzwiowy samochód o niskim zawieszeniu, a jednocześnie bardziej przestronny niż jego poprzednik. Nowa generacja została zaprojektowana i opracowana w siedzibie głównej Opla w Rüsselsheim, gdzie produkcja rozpocznie się jesienią tego roku. Nowicjusz wprowadza innowacje do klasy kompaktowej, które klienci znali wcześniej tylko z droższych pojazdów. Na przykład w Astrze debiutuje najnowsza ewolucja adaptacyjnego oświetlenia pikselowego Intelli-Lux LED®. System oświetleniowy pochodzi prosto z flagowej Insignii Opla, a dzięki 168 elementom LED jest liderem w segmencie rynku kompaktowego i średniej wielkości.
We wnętrzu nowej generacji Astry nastąpił skok w czasie. Dzięki w pełni cyfrowemu panelowi Pure, instrumenty analogowe przeszły do ??historii. Zamiast tego nowy interfejs człowiek-maszyna (HMI) ze świeżą, nowoczesną grafiką oferuje klientom czyste, bardziej intuicyjne wrażenia. Obsługa odbywa się za pomocą bardzo szerokiego ekranu dotykowego, podobnie jak w smartfonie. Nigdy wcześniej Opel nie był tak intuicyjny i łatwy w obsłudze jak nowa Astra.
Wszystko zaczyna się od jednej linii. Takie jest przesłanie globalnego zespołu projektantów Nissana, który chce połączyć światową społeczność artystów za pośrednictwem nowego projektu społecznościowego #DrawDrawDraw.
Jeśli twoje auto uległo wypadkowi i nie nadaje się do jazdy a przewidywany czas naprawy jest długi, możesz ograniczyć wydatki poprzez obniżenie składki OC, nawet o 95%.