Hyundai Motor Company ogłosił dziś wprowadzenie na rynek nowej marki IONIQ dedykowanej pojazdom elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym, otwierając nowy rozdział jako lider w erze zelektryfikowanej mobilności.
Hyundai Motor Company ogłosił dziś wprowadzenie na rynek nowej marki IONIQ dedykowanej pojazdom elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym, otwierając nowy rozdział jako lider w erze zelektryfikowanej mobilności. Pod marką IONIQ, Hyundai będzie oferować zorientowane na klienta doświadczenia związane z pojazdami elektrycznymi, skoncentrowane na połączonych rozwiązaniach stylu życia, zgodnie z wizją Hyundaia „Postęp dla ludzkości”.
Zobacz >>> wideo z premiery 23.02.2021. >>> Światowa premiera Hyundaia IONIQ 5
Pod marką IONIQ, Hyundai Motor wykorzysta swoje wiodące w branży know-how w zakresie produkcji pojazdów elektrycznych, aby w ciągu najbliższych czterech lat wprowadzić trzy nowe dedykowane modele, a w przyszłości pojawią się bardziej innowacyjne modele. Stworzenie marki IONIQ jest odpowiedzią na szybko rosnący popyt na rynku i przyspiesza realizację planów firmy Hyundai, by stać się liderem na światowym rynku pojazdów elektrycznych.
Aby wypełnić misję marki IONIQ, Hyundai połączy swoje obecne możliwości pojazdów elektrycznych - takie jak ultraszybkie ładowanie, przestronne wnętrze i zasilanie z akumulatora - z przyszłymi innowacjami, które łączą projekt, technologie i usługi w celu integracji w samochodzie i poza nim. doświadczenia samochodowe zapewniające płynną podróż.
„Marka IONIQ zmieni paradygmat obsługi klientów pojazdów elektrycznych” - powiedział Wonhong Cho, wiceprezes i dyrektor ds. Globalnego marketingu w Hyundai Motor Company. „Kładąc nowy nacisk na życie w sieci, będziemy oferować zelektryfikowane doświadczenia integralne z ekologicznym stylem życia”.
Ekskluzywny nowy Ford Ranger Thunder w dramatycznym stylu i bogatej specyfikacji to aktualnie najbardziej popularny pick-up w Europie.
Samochody koncepcyjne Hyundai zapowiadają przyszłość. W najnowszych konceptach marki Hyundai zastosowano rozwiązania projektowe, które trafią do samochodów produkcyjnych. Samochody koncepcyjne umożliwiają producentom wprowadzanie nowych pomysłów i technologii do designu przyszłych samochodów. Niedawno Hyundai pokazał najnowszy koncept elektryczny Prophecy, który oddaje filozofię projektowania firmy o nazwie Sensuous Sportiness. Wideo poniżej.
Toyota prezentuje drugą generację elektrycznej Toyoty Mirai zasilanej wodorem oczyszczającej powietrze (Fuel Cell Electric Vehicle FCEV)