Wiadomości | 10.08.20

Submarka IONIQ czyli elektryczne pojazdy od Hyundaia

Hyundai Motor Company ogłosił dziś wprowadzenie na rynek nowej marki IONIQ dedykowanej pojazdom elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym, otwierając nowy rozdział jako lider w erze zelektryfikowanej mobilności.


Submarka IONIQ czyli elektryczne pojazdy od Hyundaia

Hyundai Motor Company ogłosił dziś wprowadzenie na rynek nowej marki IONIQ dedykowanej pojazdom elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym, otwierając nowy rozdział jako lider w erze zelektryfikowanej mobilności. Pod marką IONIQ, Hyundai będzie oferować zorientowane na klienta doświadczenia związane z pojazdami elektrycznymi, skoncentrowane na połączonych rozwiązaniach stylu życia, zgodnie z wizją Hyundaia „Postęp dla ludzkości”.

 

Zobacz >>> wideo z premiery 23.02.2021. >>> Światowa premiera Hyundaia IONIQ 5

 

 

Pod marką IONIQ, Hyundai Motor wykorzysta swoje wiodące w branży know-how w zakresie produkcji pojazdów elektrycznych, aby w ciągu najbliższych czterech lat wprowadzić trzy nowe dedykowane modele, a w przyszłości pojawią się bardziej innowacyjne modele. Stworzenie marki IONIQ jest odpowiedzią na szybko rosnący popyt na rynku i przyspiesza realizację planów firmy Hyundai, by stać się liderem na światowym rynku pojazdów elektrycznych.

 

Aby wypełnić misję marki IONIQ, Hyundai połączy swoje obecne możliwości pojazdów elektrycznych - takie jak ultraszybkie ładowanie, przestronne wnętrze i zasilanie z akumulatora - z przyszłymi innowacjami, które łączą projekt, technologie i usługi w celu integracji w samochodzie i poza nim. doświadczenia samochodowe zapewniające płynną podróż.

 

„Marka IONIQ zmieni paradygmat obsługi klientów pojazdów elektrycznych” - powiedział Wonhong Cho, wiceprezes i dyrektor ds. Globalnego marketingu w Hyundai Motor Company. „Kładąc nowy nacisk na życie w sieci, będziemy oferować zelektryfikowane doświadczenia integralne z ekologicznym stylem życia”.



Porsche Studio Hanoi w Wietnamie
Wiadomości | 04.03.21

Porsche Studio Hanoi w Wietnamie

Wraz z otwarciem, producent samochodów sportowych prezentuje nową koncepcję miejskiego handlu detalicznego.

Audi e-tron Sportback podbija wirtualny świat
Wiadomości | 30.04.20

Audi e-tron Sportback podbija wirtualny świat

Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała Virtual Market 4 jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.

Pierwszy realny test zderzeniowy samochodów elektrycznych
Wiadomości | 13.10.23

Pierwszy realny test zderzeniowy samochodów elektrycznych

Mercedes-Benz ujawnia nie tylko bezkompromisowe podejście do bezpieczeństwa, ale i demonstruje to, przeprowadzając i publikując rzadki, realny test zderzeniowy dwóch swoich elektrycznych modeli.