Jeep Commander pokazany w całości tuż przed oficjalną premierą
Brazylijski oddział marki zaprezentował najnowszy film, który po raz pierwszy pokazuje wnętrze i wygląd zewnętrzny premierowego samochodu.
Nowy Jeep był opracowywany od samego początku na Betim Automotive Pole w Minas Gerais, we współpracy z Goiana Automotive Pole w Pernambuco, przy wprowadzeniu globalnej koncepcji. Commander to jedyny SUV segmentu D, czyli dużych SUV-ów, zaprojektowanych w Brazylii. Jeep Commander zostanie wprowadzony na rynek 26 sierpnia i podnosi poziom luksusu marki w regionie Ameryki Południowej, jest produkowany w Pernambuco i będzie eksportowany do innych krajów Ameryki Łacińskiej.
Na zewnątrz optyka Full LED zintegrowana z tradycyjnymi i efektownymi siedmioma szczelinami Jeepa w grillu i nowymi dynamicznymi ledami, logo Commander z ekskluzywnymi miedzianymi detalami, solidne linie tyłu z wyrafinowanym sygnaturą reflektorów i akronim, który przedstawia nazwę nowej wersji Overland.
We wnętrzu wyróżnia się nowoczesna kierownica i technologia zestawu wskaźników Full Digital oraz centrum multimedialne, a także wyrafinowane wykończenie panelu z dwóch materiałów, z czarną skórą i brązowym zamszem z przeszyciami Burnished Cooper, brązowa skóra również z detalami z brązowego zamszu i klasycznym haftem na oparciu, aż do podłokietnika z napisem Jeep 1941.
Skomponowana wyłącznie na potrzeby teledysku ścieżka dźwiękowa pozostaje jednym z najważniejszych elementów zwiastuna i ponownie wykorzystuje kod Morse'a, podobnie jak w innych filmach, z przesłaniem „Made and Developed in Brazil”. Tym razem przygotowuje oglądających na wielki moment pokazania samochodu, ruszając wolniej i osiągając apogeum w pokazaniu całego modelu.
Salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi standardami BMW Group, co czyni go jednym z pierwszych na świecie obiektów stworzonych w oparciu o koncepcję Retail.Next.
Odświeżone wersje siedmio- i pięciomiejscowe oferują udoskonaloną technologię, udoskonalone projekty i materiały wnętrza oraz bardziej żwawy układ napędowy.
Z okazji 10-lecia Lamborghini Mexico zaprojektowano, cztery wersje modelu, które reprezentują kluczowe tematy w kulturze meksykańskiej: życie, śmierć, sen i czas.