Powstał jako joint-venture pomiędzy Subaru i Toyotą i będzie zbudowany na całkowicie nowej platformie e - SUBARU Global.
SUV Subaru Solterra to pierwszy w pełni elektryczny globalny pojazd marki, który powstał jako joint-venture pomiędzy Subaru i Toyotą. Zbudowany na całkowicie nowej platformie e-SUBARU Global oraz zaprojektowany jako bezpieczny, wszechstronny i sprawny SUV Subaru. Planowane wejście do sprzedaży w USA, Kanadzie, Chinach, Europie i Japonii w 2022 roku.
Subaru of America ogłosiło dzisiaj, że nada swojemu nowemu w pełni elektrycznemu SUV-owi nazwę Solterra. Zaprojektowany jako joint venture pomiędzy Subaru i Toyotą, Solterra posiada nową, dedykowaną całkowicie elektryczną platformę o nazwie e-SUBARU Global Platform. Spółka joint venture łączy doświadczenie Subaru w technologii napędu na wszystkie koła z technologią elektryfikacji pojazdów Toyoty.
Nazwa Solterra została stworzona przy użyciu łacińskich słów oznaczających „Słońce” i „Ziemię”, aby wyrazić zaangażowanie Subaru w dostarczanie tradycyjnych możliwości SUV-a w przyjaznym dla środowiska opakowaniu.
Aby stworzyć zupełnie nową globalną platformę e-SUBARU, inżynierowie Subaru pracowali nad połączeniem możliwości napędu na wszystkie koła marki, doskonałej dynamiki jazdy i wiodącego na świecie bezpieczeństwa biernego na wszechstronnej, dedykowanej platformie EV. Rezultatem jest zaawansowany technologicznie, w pełni elektryczny SUV, który jest również naprawdę sprawnym i wytrzymałym SUV-em Subaru. Solterra dołącza do wielokrotnie nagradzanej linii SUV-ów Subaru, w tym Outback, Forester, Crosstrek i Crosstrek Plug-in Hybrid. Subaru Solterra trafi do sprzedaży w 2022 roku.
Na cały weekend wyścigowy Grand Prix Monako zespół McLaren Racing będzie się prezentował w niebieskich barwach Gulf wraz z pomarańczowym paskiem.
Acura prezentuje całkowicie nowego sportowego sedana drugiej generacji. Nowy TLX to najszybszy, najlepiej prowadzący się i najlepiej wyposażony sportowy sedan w historii Acury. Typ S to szczyt możliwości tego modelu.
Cztery silniki elektryczne, akumulator chłodzony cieczą i system sterowania wytwarzają około 2000 KM w celu przyspieszenia od 0 do 100 km/h poniżej dwóch sekund.