Ze względu na duże zainteresowanie, Toyota Motor North America zapowiada, że model Corolla w wersji GR Circuit Edition będzie w tym roku nadal produkowany.
„Widzimy mnóstwo entuzjazmu i ekscytacji dla GR Corolli, zwłaszcza wersji Circuit” — mówi Michael Tripp, wiceprezes Toyoty ds. marketingu i komunikacji. „Kiedy fani Toyoty GR mówią, my słuchamy, a naszym planem jest zwiększenie wolumenu GR Corolla i dalsze oferowanie wersji Circuit Edition jako części gamy GR Corolla w tym roku”.
Dostępne u dealerów Toyoty tej wiosny, standardowe wyposażenie GR Corolla Circuit Edition będzie obejmować wentylowaną wybrzuszoną maskę, dach z kutego włókna węglowego, błyszczący czarny sportowy spojler tylny, przednie i tylne mechanizmy różnicowe Torsen o ograniczonym poślizgu (LSD) oraz czerwony lakierowane zaciski z logo GR. W roku modelowym 2023 wyprodukowanych zostanie około 1500 jednostek Circuit Edition dla kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych.
Inne standardowe elementy wyposażenia Circuit Edition 2023 obejmują sportowe fotele obszyte zamszem Brin Naub i skórą syntetyczną z czerwonymi akcentami, podgrzewane przednie fotele i kierownicę, obszytą skórą gałkę zmiany biegów z logo MORIZO oraz ośmiogłośnikowy system audio JBL Premium Audio ze wzmacniaczem . Dostępne kolory to Ice Cap, Supersonic Red i Heavy Metal.
GR Corolla Circuit Edition 2024 przeniesie niektóre standardowe funkcje modelu 2023, pełne szczegóły zostaną ogłoszone jeszcze w tym roku. Nadal rozważana jest produkcja modelu Circuit Edition na rok 2025 i kolejne lata.
Toyota Motor Corporation (Toyota) ogłosiła, że firma TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) formalnie zmieniła nazwę i będzie teraz działać pod marką TOYOTA GAZOO Racing Europe GmbH (TGR-E). Siedzibą przedsiębiorstwa nadal będzie Kolonia. TMG została początkowo założona jako Andersson Motorsport GmbH w Kolonii w 1979 roku. Jako TMG funkcjonowała od 1993 roku, gdy stała się spółką całkowicie zależną od Toyoty.
Nowe hybrydowe Ferrari będzie bezpośrednim rywalem McLarena Artura. Sprawdź datę premiery.
Precept został pokazany w marcu 2020 roku, aby pokazać przyszłość ambicji Polestar w zakresie projektowania, technologii i zrównoważonego rozwoju.