Ze względu na duże zainteresowanie, Toyota Motor North America zapowiada, że model Corolla w wersji GR Circuit Edition będzie w tym roku nadal produkowany.
„Widzimy mnóstwo entuzjazmu i ekscytacji dla GR Corolli, zwłaszcza wersji Circuit” — mówi Michael Tripp, wiceprezes Toyoty ds. marketingu i komunikacji. „Kiedy fani Toyoty GR mówią, my słuchamy, a naszym planem jest zwiększenie wolumenu GR Corolla i dalsze oferowanie wersji Circuit Edition jako części gamy GR Corolla w tym roku”.
Dostępne u dealerów Toyoty tej wiosny, standardowe wyposażenie GR Corolla Circuit Edition będzie obejmować wentylowaną wybrzuszoną maskę, dach z kutego włókna węglowego, błyszczący czarny sportowy spojler tylny, przednie i tylne mechanizmy różnicowe Torsen o ograniczonym poślizgu (LSD) oraz czerwony lakierowane zaciski z logo GR. W roku modelowym 2023 wyprodukowanych zostanie około 1500 jednostek Circuit Edition dla kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych.
Inne standardowe elementy wyposażenia Circuit Edition 2023 obejmują sportowe fotele obszyte zamszem Brin Naub i skórą syntetyczną z czerwonymi akcentami, podgrzewane przednie fotele i kierownicę, obszytą skórą gałkę zmiany biegów z logo MORIZO oraz ośmiogłośnikowy system audio JBL Premium Audio ze wzmacniaczem . Dostępne kolory to Ice Cap, Supersonic Red i Heavy Metal.
GR Corolla Circuit Edition 2024 przeniesie niektóre standardowe funkcje modelu 2023, pełne szczegóły zostaną ogłoszone jeszcze w tym roku. Nadal rozważana jest produkcja modelu Circuit Edition na rok 2025 i kolejne lata.
Firma Lotus przedstawiła ceny i dane techniczne jednego z najbardziej wyczekiwanych modeli w swojej historii, wielokrotnie nagradzanego Eletre Hyper-SUV.
Jak zwykle nowe oznaczenie pojazdu jest już wyraźnym wyznacznikiem nowych osiągów: czterolitrowy ośmiocylindrowy silnik RS Q8 generuje teraz nie mniej niż 918 KM.
Niezależnie od tego, czy jedziemy na dłuższe wakacje czy do weterynarza, należy pamiętać, że przewożenie czworonożnych członków rodziny bez odpowiednich zabezpieczeń może być niebezpieczne.