Wiadomości | 24.07.20

Limitowana edycja Bugatti Baby czyli coś dla kolekcjonerów

Limitowana edycja Bugatti 500 sztuk trafia teraz do produkcji seryjnej i ma większe tempo, niż można by się spodziewać.

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w 2019 roku Bugatti zrobiło sobie prezent z okazi 110 urodzin, będący nową wersją oryginalnego Bugatti Baby. Marka z przyjemnością informuje o zakończeniu fazy projektowania i testów, samochód wszedł do produkcji seryjnej, a klienci wkrótce będą odbierać pierwsze samochody. Opracowany we współpracy z The Little Car Company, Baby II został opisany przez tych, którzy mieli okazję go prowadzić, jako „bardziej niesforny nastolatek niż dziecko”.

Autentyczny hołd dla oryginału, ale z dodatkową wydajnością

Oryginalny Bugatti Baby urodził się w 1926 roku, kiedy Ettore i jego syn Jean postanowili z okazji swoich czwartych urodzin zbudować pomniejszoną wersję Type 35 dla najmłodszego syna Ettore, Rolanda. Ettore i Jean zamierzali prezent jako jedyny samochód, jednak opinie klientów odwiedzających Molsheim były tak pozytywne, że Baby weszło do produkcji i zostało sprzedane w latach 1927-1936. Uwielbiana przez entuzjastów Bugatti na całym świecie, dziś żadna kolekcja nie jest kompletna bez tego modelu. Jednakże, ponieważ wyprodukowano tylko około 500 sztuk, pozostały one zarezerwowane dla nielicznych szczęśliwców.

 

Podczas gdy oryginalny Bugatti Baby był wersją samochodu w skali 50%, która przyniosła Automobiles Ettore Bugatti sławę w latach dwudziestych XX wieku, Bugatti Baby II oferuje więcej pod względem wielkości i znacznie więcej pod względem osiągów. Ośmiolatki miałyby trudności z dopasowaniem się do oryginalnego Baby w połowie skali, podczas gdy w skali 75% i zaprojektowane dla wieku czternastu lat i powyżej, Baby II zdecydowanie stało się bardziej młodym dorosłym.

Kultowy design łączy się z dzisiejszą technologią

Bugatti Baby II jest dostępny w trzech wersjach:

 

Model podstawowy z kompozytowym korpusem i akumulatorem 1,4 kWh

Model Vitesse z korpusem z włókna węglowego, akumulatorem 2,8 kWh i ulepszonym układem napędowym, w tym Speed ??Key, jak jego starszy brat, Chiron1.

Model Pur Sang, skierowany do kolekcjonerów. Pur Sang oferuje ten sam napęd co Vitesse, ale z piękną, ręcznie formowaną aluminiową karoserią. Przy użyciu tych samych tradycyjnych technik budowy karoserii, co w przypadku oryginalnego Bugatti Type 35, stworzenie każdego aluminiowego nadwozia wymaga ponad dwustu godzin fachowego rzemiosła.

Wzrosła też wydajność Baby II. Wciąż napęd na tylne koła, wszystkie wersje Baby II mają mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, wysokowydajne hamulce hydrauliczne i wybierane tryby jazdy. Model Base ma dwa tryby; Początkujący, który jest ograniczony do 20 km / h (12 mil / h) i 1 kW (1,3 KM), a Expert, który jest ograniczony do 45 km / h (30 mil / h) i 4 kW (5,4 KM).

 

Wersje Vitesse i Pur Sang obejmują tryby jazdy Novice i Expert, ale oferują również dodatkowe osiągi dzięki ulepszonemu układowi napędowemu, odblokowywanemu przez legendarny Bugatti Speed ??Key. Dzięki temu możesz rozwinąć do 10 kW (13,4 KM), a przy wadze zaledwie 230 kg, modele Vitesse & Pur Sang będą próbować rozpędzić tylne opony Michelin z postoju na drodze do prędkości maksymalnej 70 km / h (42 mil na godzinę). . W zależności od wagi kierowcy, prędkość 0-60 km / h jest wysyłana w zaledwie sześć sekund.

 

Jeśli chodzi o zasięg, akumulatory litowo-jonowe w połączeniu z hamowaniem regeneracyjnym również zaskoczą klientów przyzwyczajonych do oryginalnego modelu.Przy ostrożnej jeździe model podstawowy może osiągnąć 25 km zasięgu na jednym ładowaniu. Większy pakiet akumulatorów w modelach Vitesse & Pur Sang podwaja to, co oznacza, że ??kierowca może przejechać ponad 50 km, ale nie, jeśli zdecyduje się uwolnić pełną wydajność Baby II. A jeśli to nie wystarczy? Wymienne akumulatory można wymienić w ciągu kilku sekund, aby zabawa mogła być kontynuowana.

 

Jeśli chodzi o prowadzenie, Baby II jest całkowicie wierne swojemu mitycznemu poprzednikowi, Bugatti Type 35. Na podstawie cyfrowego skanu 3D oryginalnego samochodu Lyon GP z identyczną geometrią i zawieszeniem, prowadzenie jest tak autentyczne, jak mógłby mieć entuzjasta. Jedynym ukłonem w stronę nowoczesności jest wprowadzenie regulowanych amortyzatorów, umożliwiających klientom dostosowanie obsługi w sposób niedostępny w czasach świetności Type 35. Pilot testowy Bugatti, Andy Wallace, był nawet zaangażowany w ostateczny rozwój tuningu i konfiguracji Baby II.Ponadto kluczowe elementy udoskonalenia podwozia miały miejsce nawet w słynnym Prescott Speed ??Hill Climb, siedzibie klubu Bugatti Owners Club.



Nowe Mitsubishi Outlander PHEV 2020 na podium w rankingach
Wiadomości | 04.07.20

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV 2020 na podium w rankingach

Zaledwie 2 miesiące po rynkowym debiucie w Polsce, najnowszy model Mitsubishi Outlander PHEV 2020 wspiął się na drugie miejsce w rankingu wartości rezydualnych sporządzanym przez specjalistów z firmy Eurotax. Jest także drugim najczęściej kupowanym modelem PHEV w naszym kraju.

GDDKiA realizuje Krajowy System Zarządzania Ruchem Drogowym
Wiadomości | 01.09.21

GDDKiA realizuje Krajowy System Zarządzania Ruchem Drogowym

Głównym celem projektu jest przekazywanie użytkownikom dróg bieżących informacji o sytuacji na drogach. Zobacz wideo prezentację.

Chevrolet zapowiada model Corvette Z06
Wiadomości | 20.07.21

Chevrolet zapowiada model Corvette Z06

Dwa lata temu Chevrolet wprowadził pierwszą w historii Corvette Stingray z silnikiem umieszczonym centralnie. Tej jesieni zobaczymy zupełnie nowy model. Wideo.