Prawie 275 000 głosów oddanych przez fanów na kanałach społecznościowych Forda w ciągu 10 dni w celu stworzenia wyjątkowej edycji modelu Puma.
Ford zaprezentował nazwę i zwycięską specyfikację nowego modelu Puma ST Gold Edition z kluczowymi cechami projektowymi wybranymi przez entuzjastów w serii ankiet online.
Ponad ćwierć miliona głosów oddanych na kanałach społecznościowych Forda na Twitterze i Instagramie.
Puma ST Gold Edition będzie produkowana w ograniczonych ilościach, a dostawy rozpoczną się pod koniec tego roku
Po innowacyjnym eksperymencie w zakresie projektowania skoncentrowanego na człowieku, Ford zaprezentował dziś zwycięską specyfikację nowej Pumy ST Gold Edition, którą będzie można zamawiać w ograniczonej liczbie od końca tego roku.
Fani Forda oddali prawie 275 000 głosów w serii ankiet na kanałach społecznościowych Twitter i Instagram producenta samochodów w ciągu 10 dni, wybierając kombinacje kolorystyczne elementów, w tym lakieru, kalkomanii i zacisków hamulcowych, a także decydując o jego nazwie.
Puma ST Gold Edition będzie napędzana 200-konnym 1,5-litrowym silnikiem benzynowym EcoBoost, który przyspiesza od 0 do 100 km/h (0-62 mil/h) w 6,7 sekundy. 1 Zaawansowane, sportowe technologie obejmują wybierane tryby jazdy, w tym Sport, Track i Eco2, a także unikalny w segmencie dyferencjał o ograniczonym poślizgu, opatentowane sprężyny do zmiany kierunku siły oraz unikalne specyfikacje zawieszenia i układu kierowniczego zapewniające wyjątkową reakcję na zakręty. Dostawy rozpoczną się pod koniec tego roku.
„Aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego dla naszych wiernych fanów wydajności, przeszliśmy do przyszłościowego podejścia, współtworząc z nimi Puma ST Gold Edition. Liczba oddanych głosów pokazuje, jak entuzjastyczni są nasi klienci i że mają doskonały gust” – powiedział Amko Leenarts, dyrektor ds. designu w Ford of Europe. „Wszystko tkwi w szczegółach, a dzięki tej specjalnej edycji nasi fani stworzyli naprawdę pożądany produkt”.