Prototyp Acura MDX nowej generacji zadebiutuje 14 października
Najlepiej sprzedający się samochód Acura i najlepiej sprzedający się w Ameryce 3-rzędowy luksusowy SUV otrzymują najbardziej ambitną zmianę w historii
Po ponad dwóch dekadach i milionie sprzedanych egzemplarzy od czasu debiutu MDX, Acura ma zamiar zaprezentować najbardziej ambitny, przeprojektowany dotychczas najlepiej sprzedający się 3-rzędowy luksusowy SUV w Ameryce. MDX czwartej generacji, debiutujący w prototypie 14 października, wprowadzi nowy poziom projektowania, wydajności, technologii i rzemiosła Acury, przyjmując płaszcz jako nowy flagowy model marki.
Przedstawiony dzisiaj zwiastun i krótki film wideo podkreślają ostro wyrzeźbioną linię pasa biegnącą po obwodzie szerszego, niższego i dłuższego MDX, łączącą przednie reflektory Jewel Eye® LED z tylnymi światłami LED Chicane ™.
Oryginalny MDX był pierwszym w branży trzyrzędowym SUV-em opartym na platformie jednoczęściowej, oferującym wyższy komfort, przestrzeń i osiągi niż istniejące SUV-y na bazie samochodów ciężarowych. Model zdobył uznanie krytyków, w tym w 2001 roku North American Truck of the Year i 2001 Motor TrendSUV of the Year. W ciągu ostatnich dwudziestu lat skumulowana sprzedaż przekroczyła 1 milion sztuk, zapewniając MDX pozycję najlepiej sprzedającego się modelu Acury, odpowiadając za około jedną trzecią sprzedaży marki w USA od momentu jej wprowadzenia na rynek.
Wszystko zaczyna się od jednej linii. Takie jest przesłanie globalnego zespołu projektantów Nissana, który chce połączyć światową społeczność artystów za pośrednictwem nowego projektu społecznościowego #DrawDrawDraw.
Nowy PEUGEOT e-Expert. Dwa poziomy zasięgu do 330 km w cyklu WLTP, Ttrzy długości nadwozia, możliwość holowania przyczepy o masie do 1000 kg i ładowność do 1275 kg, przestrzeń ładunkowa identyczna jak w wersjach z silnikiem spalinowym.
W środę Parlament Europejski przyjął rezolucję ws. bezpieczeństwa na drogach, w celu osiągnięcia zerowej liczby ofiar śmiertelnych na unijnych drogach do 2050 roku.