Tuning | 28.01.21

Smart EQ fortwo edycja bluedawn

Smart prezentuje prawdziwy zawrót głowy w postaci nowego specjalnego modelu, smart EQ fortwo edition bluedawn.


Smart EQ fortwo edycja bluedawn

Smart prezentuje prawdziwy zawrót głowy w postaci nowego specjalnego modelu, smart EQ fortwo edition bluedawn. Charakterystyczne cechy tej ekspresyjnie wyglądającej edycji specjalnej z elektrycznym układem napędowym obejmują panele nadwozia i klatkę bezpieczeństwa tridion w matowym aksamitnym niebieskim kolorze. Dynamiczny wygląd dodatkowo podkreślają koła i zdejmowane części nadwozia BRABUS w matowym aksamitnym niebieskim kolorze lub błyszczącej czerni. Edycja bluedawn jest dostępna wyłącznie dla smarta EQ fortwo coupé i można ją zamawiać od listopada 2020 r. Otrzymano już wiele zamówień.

Ceny w Niemczech zaczynają się od 28.920,00 euro. Nowy model trafi do dealerów w drugim kwartale 2021 roku.

 



Hyundai ujawnił projekt ósmej generacji SONATY, który zapowiada jego najbardziej sportowy design w historii
Wiadomości | 27.03.23

Hyundai ujawnił projekt ósmej generacji SONATY, który zapowiada jego najbardziej sportowy design w historii

Nowa SONATA to nie zwykły lifting, ale rewolucja wizerunku modelu wprowadzonego w 2019 roku.

Nowy Peugeot 3008 jest pierwszym modelem marki, wyposażonym w nowy panoramic i-COCKPIT
Wiadomości | 06.06.23

Nowy Peugeot 3008 jest pierwszym modelem marki, wyposażonym w nowy panoramic i-COCKPIT

Marka zdecydowanie i w innowacyjny sposób dąży do pełnej elektryfikacji samochodów. Zastępuje swój bestsellerowy model 3008 nowym, elektrycznym SUV-em z nadwoziem typu fastback.

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N
Wiadomości | 21.04.20

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N

Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.