Siódmy studencki samochód studencki ŠKODA, zaprojektowany przez 31 uczniów renomowanej szkoły zawodowej ŠKODA, łączy przeszłość z teraźniejszością.
Siódmy studencki samochód studencki ŠKODA, zaprojektowany przez 31 uczniów renomowanej szkoły zawodowej ŠKODA, łączy przeszłość z teraźniejszością: bezkompromisowo otwarta ŠKODA SLAVIA składa hołd tegorocznej rocznicy ŠKODA AUTO, upamiętniając nazwę pierwszych rowerów wyprodukowanych przez Václav Laurin i Václav Klement po założeniu firmy w 1895 roku. Odmiana ŠKODY SCALA łączy śmiałe i ekscytujące linie współczesnego kompaktowego modelu ze wspólnym standardem projektowym od najwcześniejszych dni motoryzacji, kiedy większość samochodów była pojazdami z otwartym dachem. Od pierwszego szkicu do zbudowania tego jedynego w swoim rodzaju samochodu, uczniowie wykonali każdy krok samodzielnie, przy wsparciu swoich instruktorów, a także ekspertów ŠKODA z działów projektowania, produkcji i rozwoju technicznego. Ten, siódmy samochód studencki ŠKODA od 2014 roku, po raz kolejny potwierdza wysoki poziom szkolenia w szkole zawodowej ŠKODA w miejscowości Mladá Boleslav.
Alois Kauer, który objął stanowisko dyrektora Akademii ŠKODA w lutym 2020 roku, mówi: „Samochód studencki jest corocznym sztandarowym projektem szkoły zawodowej ŠKODA. Już siódmy rok z rzędu nasi studenci demonstrują wysoki poziom naszych wewnętrznych szkoleń, planując, projektując i budując imponujący, jednorazowy samochód. Umożliwiamy im zaprojektowanie wymarzonego samochodu, współpracując z profesjonalistami z naszych różnych działów. Dzięki temu już ich szkolenie zaznajamia ich z procesami, które staną się częścią ich życia zawodowego później, gdy ukończą naszą szkołę zawodową i rozpoczną karierę w naszej firmie. ”
Siódma iteracja samochodu studenckiego ŠKODA to pierwszy raz, kiedy uczestnicy projektu - 31 uczniów, w tym pięć kobiet - wybrali ŠKODĘ SCALĘ jako podstawę do osobistego spojrzenia na samochód marzeń, zmieniając kompaktowy hatchback w szczególnie sportowy pająk. Wybierając nazwę SLAVIA na rocznicę ŠKODA AUTO, upamiętniają pierwsze rowery firmy, wyprodukowane przez jej założycieli Václava Laurina i Václava Klementa pod tą samą nazwą. Podobnie jak w seryjnej wersji SCALA, charakterystyczny, ekscytujący design samochodu, zdefiniowany przez precyzyjne linie i rzeźbione powierzchnie, zapewnia, że ??również wersja pająka ma sportowy i emocjonujący wygląd. Dopasowane osiągi dynamiczne ŠKODY SLAVIA są zasługą dobrze znanego silnika benzynowego 1.5 TSI SCALA o mocy 110 kW (150 KM) oraz siedmiobiegowego DCT. Inne elementy przeniesione z modelu produkcyjnego obejmują przednią i tylną oś, układ kierowniczy, kompletną elektronikę, w tym okablowanie, a także systemy wspomagające. Deska rozdzielcza, wirtualny kokpit i system informacyjno-rozrywkowy również pozostały niezmienione.
Koncepcja FZERO została po raz pierwszy ujawniona światu w zeszłym roku, a teraz zaprojektowany i wyprodukowany w Nowej Zelandii hipersamochód wszedł w fazę testów i rozwoju.
Kompaktowy crossover coupe pojawia się na nowo w nowym stylu, technologii i wrażeniach z jazdy. Zupełnie nowy Nissan JUKE Turbo przekształcił się w odważny sportowy crossover - oferuje świetną personalizację dzięki 16 niestandardowym kolorom zewnętrznym i trzem kombinacjom kolorów wnętrza.
Geely Auto przedstawia przyszłą wizję projektową pokazując model Vision Starburst, który nie zostanie przekształcony w pojazd produkcyjny. Wideo.