Wraz z pojawieniem się pierwszej Mazdy CX-90, nadchodzi długo oczekiwany 3,3-litrowy rzędowy 6-cylindrowy układ napędowy o mocy do 340 KM.
Mazda North American Operations zaprezentuje pierwszą Mazdę CX-90 z roku modelowego 2024. Model CX-90 będzie oferowany z wyczekiwanym, całkowicie nowym, mocnym i responsywnym silnikiem 3,3 l Inline Six e-Skyactiv Turbo.
Dostępny 3,3-litrowy rzędowy sześciocylindrowy silnik turbo będzie miał najwyższą moc i moment obrotowy z masowo produkowanego silnika benzynowego opracowanego przez Mazdę o mocy 340 KM i momencie obrotowym 369 Nm. Ten silnik zapewnia CX-90 wciągające wrażenia z jazdy z satysfakcjonującym odgłosem wydechu, a jednocześnie jest wyposażony w system miękkiej hybrydy zapewniający wydajność bez uszczerbku dla osiągów.
Ta rzędowa sześciocylindrowa turbosprężarka została opracowana specjalnie dla dużej platformy, całkowicie nowego układu napędu na wszystkie koła Mazdy z naciskiem na tylne koła, który zapewnia wrażenia skoncentrowane na osiągach. Ponadto Kinematic Posture Control (KPC) jest standardem we wszystkich modelach CX-90 i pomoże zachować charakterystyczną dla Mazdy dynamikę jazdy trzyrzędowego crossovera SUV.
Podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie odbyła się światowa premiera Renault 5 E-Tech electric. Elektryczna ikona popkultury w Europie.
Marka po raz pierwszy ujawniła swoją nazwę, następnie sylwetkę i wygląd zewnętrzny trzy tygodnie temu. Nadszedł czas, aby pokazać całe wyrafinowanie wnętrza modelu.
Zapraszamy na premierę online nowej Alfa Romeo Giulia. Włoski styl Alfy Romeo wyraża prostotę, za którą kryje się złożony proces twórczy projektu. Uzyskanie ergonomicznego i harmonijnego układu linii i przyrządów, brył i przestrzeni otaczających kierowcę, jest złożoną i precyzyjną pracą, ale udoskonalenie otoczenia zaprojektowanego na miarę pasażerów jest jeszcze trudniejszym przedsięwzięciem.