Wiadomości | 07.04.21

SEAT zapowiedział premierę odnowionych modeli Ibiza i Arona

Nowy SEAT Ibiza i Arona zostały zaprojektowane, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci.

Już 15 kwietnia SEAT zaprezentuje nowe odsłony dwóch kluczowych modeli. SEAT Ibiza to blisko 6 milionów sprzedanych aut od momentu swojego debiutu w 1984 roku, a model Arona w zaledwie 4 lata od premiery stał się drugim sprzedażowym filarem marki. Wydarzenie będzie relacjonowane wirtualnie.

 

Zachowanie młodzieńczego charakteru i intuicyjność obsługi były priorytetem dla projektantów podczas modernizacji modelu. Zupełnie nowy styl projektowania oraz zaawansowana technologia pozwoliły na ulepszenie funkcjonalności i jakości wnętrza.

 

– SEAT Ibiza to kluczowy model w historii marki z blisko 6 milionami egzemplarzy sprzedanych pięciu pokoleniom klientów. SEAT Arona w ostatnich latach stał się kolejnym wyraźnym filarem dla naszej marki. W zeszłym roku był globalnie drugim najczęściej sprzedawanym modelem SEAT-a – mówi Wayne Griffiths, prezes marek SEAT i CUPRA. – Jestem dumny z unowocześnienia i odświeżenia obu projektów aut. Dzięki tym zmianom oferowana przez nas gama samochodów jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale i bardziej praktyczna.



Nowy Nissan Qashqai, trzecia generacja kultowego crossovera marki
Wiadomości | 14.07.21

Nowy Nissan Qashqai, trzecia generacja kultowego crossovera marki

Pierwsze egzemplarze modelu, którego liczba zamówień złożonych przez klientów w Europie przekroczyła już 10 tysięcy, pojawiają się w salonach sprzedaży.

Światowa premiera zupełnie nowej Skody Superb
Premiery | 02.11.23

Światowa premiera zupełnie nowej Skody Superb

Dzisiaj w Dolnych Břežanach Skoda Auto zorganizowała #SuperbPremiere, podczas której zaprezentowała Skodę Superb czwartej generacji.

OLI, laboratorium pomysłów dla przyszłych pojazdów elektrycznych marki Citroen
Concept Cars | 29.09.22

OLI, laboratorium pomysłów dla przyszłych pojazdów elektrycznych marki Citroen

Citroen wierzy, że nadszedł właściwy czas, aby powiedzieć „dość” trendowi przerostów i kosztów i zamiast tego skupić się na tworzeniu czystych, uczciwych pojazdów.