SEAT zapowiedział premierę odnowionych modeli Ibiza i Arona
Nowy SEAT Ibiza i Arona zostały zaprojektowane, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci.
Już 15 kwietnia SEAT zaprezentuje nowe odsłony dwóch kluczowych modeli. SEAT Ibiza to blisko 6 milionów sprzedanych aut od momentu swojego debiutu w 1984 roku, a model Arona w zaledwie 4 lata od premiery stał się drugim sprzedażowym filarem marki. Wydarzenie będzie relacjonowane wirtualnie.
Zachowanie młodzieńczego charakteru i intuicyjność obsługi były priorytetem dla projektantów podczas modernizacji modelu. Zupełnie nowy styl projektowania oraz zaawansowana technologia pozwoliły na ulepszenie funkcjonalności i jakości wnętrza.
– SEAT Ibiza to kluczowy model w historii marki z blisko 6 milionami egzemplarzy sprzedanych pięciu pokoleniom klientów. SEAT Arona w ostatnich latach stał się kolejnym wyraźnym filarem dla naszej marki. W zeszłym roku był globalnie drugim najczęściej sprzedawanym modelem SEAT-a – mówi Wayne Griffiths, prezes marek SEAT i CUPRA. – Jestem dumny z unowocześnienia i odświeżenia obu projektów aut. Dzięki tym zmianom oferowana przez nas gama samochodów jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale i bardziej praktyczna.
Elastyczna technologia układu napędowego oferowana w nowej gamie BMW serii 5, dająca teraz klientom wybór między układami spalinowymi, hybrydowymi plug-in i w pełni elektrycznymi
Porsche oferuje trzy ekskluzywne pakiety z rajdowymi wzorami z lat 70. dla modelu 911 w wersji Dakar. Jeden nawiązuje do samochodu prowadzonego przez Sobiesława Zasadę.