SEAT zapowiedział premierę odnowionych modeli Ibiza i Arona
Nowy SEAT Ibiza i Arona zostały zaprojektowane, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci.
Już 15 kwietnia SEAT zaprezentuje nowe odsłony dwóch kluczowych modeli. SEAT Ibiza to blisko 6 milionów sprzedanych aut od momentu swojego debiutu w 1984 roku, a model Arona w zaledwie 4 lata od premiery stał się drugim sprzedażowym filarem marki. Wydarzenie będzie relacjonowane wirtualnie.
Zachowanie młodzieńczego charakteru i intuicyjność obsługi były priorytetem dla projektantów podczas modernizacji modelu. Zupełnie nowy styl projektowania oraz zaawansowana technologia pozwoliły na ulepszenie funkcjonalności i jakości wnętrza.
– SEAT Ibiza to kluczowy model w historii marki z blisko 6 milionami egzemplarzy sprzedanych pięciu pokoleniom klientów. SEAT Arona w ostatnich latach stał się kolejnym wyraźnym filarem dla naszej marki. W zeszłym roku był globalnie drugim najczęściej sprzedawanym modelem SEAT-a – mówi Wayne Griffiths, prezes marek SEAT i CUPRA. – Jestem dumny z unowocześnienia i odświeżenia obu projektów aut. Dzięki tym zmianom oferowana przez nas gama samochodów jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale i bardziej praktyczna.
Aby upamiętnić 50. rocznicę zwycięstwa Nissana w Rajdzie Safari kultowym 240Z, Nissan opublikował zdjęcia, które pokazują, jak wyglądałby współczesny samochód rajdowy Nissan oparty na modelu JUKE.
Tiguan od lat jest najlepiej sprzedającym się modelem marki Volkswagen na całym świecie. Od debiutu jesienią 2007 roku ponad 7,4 miliona osób na całym świecie wybrało tego SUV-a.