Wiadomości | 09.01.23

Nowy samochód od Sony? Tak, kupisz go już za 3 lata

Podczas tegorocznych targów CES w Las Vegas zaprezentowano nowy prototyp pojazdu nazwany Afeela, opracowany wspólnie przez Sony i Hondę.

Sony Honda Mobility bierze udział w targach CES 2023, które odbywają się w Las Vegas. Przed otwarciem wydarzenia dla publiczności Sony Honda Mobility zaprezentowała nową markę „AFEELA” wraz z prototypem, który demonstruje nowy związek między ludźmi a mobilnością.

AFEELA wyraża interaktywną relację, w której ludzie „CZUJĄ” mobilność jako inteligentną jednostkę, a mobilność „CZUJE” ludzi i społeczeństwo za pomocą technologii wykrywania i sieci IT.

Odwiedzający byli pod wrażeniem projektu prototypu zaprezentowanego wraz z zapowiedzią nowej marki, ale największą uwagę przykuł „Media Bar”, umożliwiający interaktywną komunikację między mobilnością a ludźmi. Ten interfejs nowej ery pozwala inteligentnej mobilności wyrażać się otaczającym ludziom, tworząc interaktywną relację jeszcze przed wejściem na pokład.

Firma Sony Honda Mobility opracuje model produkcyjny w oparciu o ten prototyp i planuje rozpocząć przyjmowanie zamówień w pierwszej połowie 2025 roku, rozpocząć sprzedaż do końca 2025 roku i rozpocząć dostawy od wiosny 2026 roku w Ameryce Północnej.


Projekt tego prototypu ma na celu stworzenie nowych standardów wartości dla mobilności. Gdy osiągnęliśmy punkt zwrotny, w którym elementy samochodu przechodzą od mocy i osiągów do oprogramowania, sieci i wrażeń użytkownika, ponownie zbadaliśmy indywidualność i formę projektowania pojazdów do tej pory, a poprzez dalsze udoskonalanie chcieliśmy podkreślić podstawowe wartości i sublimują je w czysty i mocny projekt.


Na zewnątrz AFEELA znajduje się „Media Bar”, który pozwala inteligentnej mobilności wyrażać się otaczającym ludziom za pomocą światła, umożliwiając interaktywną komunikację między mobilnością a ludźmi.

Wnętrze utrzymane jest w delikatnej, zaokrąglonej tonacji, otulając pasażerów miękkim kokonem. Nie tylko atmosfera jest wygodna, ale została zaprojektowana tak, aby była jak najprostsza, minimalizując rozpraszające ozdoby i kolory. Celem firmy jest realizacja zorientowanego na ludzi doświadczenia, które zapewnia funkcjonalność, której ludzie oczekują.



Ken Block sprzedaje swojego Forda F-150 z 1977 roku zwanego HOONITRUCK
Tuning | 16.06.21

Ken Block sprzedaje swojego Forda F-150 z 1977 roku zwanego HOONITRUCK

Legendarny Hoonitruck może być Twój za jedyne 1,100,000 dolarów. Zobacz wideo z prezentacji tego niesamowicie podrasowanego Forda.

McLaren Automotive przedstawia McLaren Tech Club
Wiadomości | 11.04.20

McLaren Automotive przedstawia McLaren Tech Club

Przez najbliższe tygodnie McLaren opublikuje we wszystkich swoich kanałach komunikacyjnych serię krótkich filmów pokazujących technologie tworzone przez McLarena i stosowane w jego samochodach.

David Beckham jako nowy globalny ambasador Maserati
Wiadomości | 12.04.21

David Beckham jako nowy globalny ambasador Maserati

Globalna ikona sportu, filantrop, biznesmen i pionier stylu: David Beckham jest idealnym partnerem do towarzyszenia Maserati w kolejnym etapie jego podróży.