NIO firma samochodowa nowej generacji oficjalnie ogłosiła wejście na rynek norweski z modelem ES8, flagowy inteligentny elektryczny SUV.
NIO oficjalnie ogłosiło wejście na rynek norweski, stanowiąc pierwszy krok ekspansji za granicą. NIO stworzy pełnoprawny ekosystem obejmujący samochody, usługi, cyfrowe doświadczenia i styl życia oraz zbuduje społeczność.
ES8, flagowy inteligentny elektryczny SUV NIO, będzie pierwszym modelem pojazdu wprowadzonym do Norwegii, wraz z ET7, flagową limuzyną firmy z napędem elektrycznym, która ma pojawić się w 2022 roku.
NIO bezpośrednio zbuduje swoje sieci sprzedaży i serwisu w Norwegii. Pierwszy dom NIO poza Chinami zostanie oficjalnie otwarty w trzecim kwartale przy Karl Johans Gate, biznesowym i kulturalnym centrum Oslo. W 2022 r. Zostaną otwarte cztery przestrzenie NIO w Bergen, Stavanger, Trondheim i Kristansand. We wrześniu zostanie otwarte również pierwsze centrum usługowo-dostawcze NIO Norway w Oslo. W 2022 roku sieć obsługi posprzedażowej rozszerzy się w całym kraju. Aby zaoferować użytkownikom najwyższą jakość usług w Norwegii, NIO zapewni usługi mobilne oraz usługi odbioru i dostawy samochodów. NIO wprowadzi również do Norwegii swój całościowy system ładowania i wymiany oraz zamierza stworzyć mapę ładowania dla Europy i wprowadzić swoje pierwsze cztery stacje NIO Power Swap. Szacuje, że do końca 2022 r. będą istnieć w Norwegii stacje wymiany akumulatorów, łączące pięć głównych miast i autostrady. Jako organiczna część społeczności i kultury użytkowników NIO, aplikacja NIO dla Europy zostanie uruchomiona w trzecim kwartale tego roku, aby zapewnić użytkownikom i społeczności w Norwegii radosny styl życia online.
„Od samego początku wizją NIO jest bycie globalną marką oferującą wysokiej jakości produkty i usługi użytkownikom na całym świecie. Norwegia jest krajem zrównoważonym i innowacyjnym, który współgra z naszą wizją” - powiedział William Li, założyciel, prezes i dyrektor generalny NIO ”.
27 lutego Citroën zaprezentował Ami, 100% electric, przełomowe i innowacyjne rozwiązanie mobilności w mieście dostępne dla wszystkich. Ami jest drugim pojazdem ofensywy elektrycznej rozpoczętej przez Citroëna w 2020 roku. Dzięki Ami Citroën oferuje wyjątkową odpowiedź na wyzwanie mobilności w mieście, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców miast. Ami to indywidualne rozwiązanie mobilności, jest w 100% elektryczny i dostępny dla wszystkich.
Milowy moment dla brytyjskiej luksusowej marki i pierwszego SUV-a produkcyjnego, który zjeżdża z linii produkcyjnej w nowym brytyjskim zakładzie produkcyjnym. DBX to pierwszy Aston Martin, który został ?Made in Wales?. Globalne dostawy Aston Martin DBX rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu.