Wiadomości | 12.04.23

Samochód, który potrafi skakać i jeździć na trzech kołach

Chiński wiodący producent samochodów elektrycznych BYD ujawnia inteligentny system sterowania nadwoziem, który zapewnia bezpieczeństwo i niezawodność w różnych scenariuszach jazdy.

Model Yangwang U9 wyposażony w DiSus-X pokazał swoją zdolność do tańca, skakania (link do wideo) i jazdy nawet z trzema kołami, i jest to niezwykły przykład systemu BYD DiSus, najbardziej zaawansowanego systemu sterowania nadwoziem w branży na całym świecie.

 

BYD, wiodący światowy producent pojazdów napędzanych nowymi źródłami energii (NEV), udostępnił dziś inteligentny system sterowania nadwoziem BYD DiSus (system DiSus) podczas prezentacji technologii, która odbyła się w jej siedzibie głównej w Shenzhen. Kompletny, samodzielnie opracowany system BYD DiSus został zaprojektowany wyłącznie dla NEV, co oznacza, że BYD staje się pierwszym chińskim producentem samochodów, który jest właścicielem inteligentnej technologii sterowania nadwoziem pojazdu. System BYD DiSus znacznie poprawia wrażenia z jazdy dla swoich użytkowników.

 

Po dokonaniu przełomu w podstawowych technologiach związanych z NEV. Firma BYD przejęła inicjatywę w badaniach nad kontrolą ruchu w pionie, wyprzedzając swoich rówieśników w dostarczaniu systematycznych rozwiązań w zakresie kontroli ruchu w pionie i opanowaniu technologii inteligentnego systemu kontroli nadwozia dla pojazdów NEV.


System BYD DiSus jest podzielony na trzy gałęzie, w tym inteligentny system sterowania korpusem tłumiącym (DiSus-C), inteligentny system sterowania korpusem pneumatycznym (DiSus-A) oraz inteligentny system sterowania hydraulicznego nadwozia (DiSus-P).

 

System BYD DiSus w pełni wykorzystuje zalety NEV w zakresie elektryfikacji i inteligencji, aby zbudować kompleksowy system percepcji, podejmowania decyzji i wykonywania, aby znacznie poprawić wrażenia z jazdy. Tymczasem system BYD DiSus zapewnia wspólną kontrolę nad dynamiką ciała (ruchy poprzeczne, wzdłużne i pionowe), co stanowi podstawę przyszłego rozwoju zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS).


Jako systematyczny system kontroli nadwozia, system BYD DiSus zapewnia, że pojazd jest zwinny i skutecznie kompatybilny w większości scenariuszy jazdy, minimalizując ryzyko wywrócenia się pojazdu i zmniejszając przemieszczanie się pasażerów podczas pokonywania zakrętów z dużą prędkością, pełnego przyspieszenia lub hamowania awaryjnego . Ponadto system BYD DiSus może chronić pojazd przed zadrapaniami i uszkodzeniami w różnych warunkach drogowych, takich jak obszary zaśnieżone, błotniste i wodne.



Pierwsze oficjalne zdjęcia Mitsubishi Vision Ralliart Concept
Concept Cars | 12.01.22

Pierwsze oficjalne zdjęcia Mitsubishi Vision Ralliart Concept

Muskularny SUV oparty na Outlanderze drugiej generacji jest jednym z dwóch zupełnie nowych samochodów koncepcyjnych, które zostaną zaprezentowane podczas Tokyo Auto Salon 2022.

Siedem pytań na temat norm emisji zanieczyszczeń Euro 7
Wiadomości | 08.05.23

Siedem pytań na temat norm emisji zanieczyszczeń Euro 7

Komisja Europejska dąży do rozszerzenia obecnych norm emisji zanieczyszczeń Euro 6. Ale jaki jest rzeczywisty wpływ Euro 7 na środowisko, konsumentów, konkurencyjność przemysłową i nie tylko?

Przygotuj się na premierę całkowicie nowej jedenastej generacji Hondy Accord
Wiadomości | 26.10.22

Przygotuj się na premierę całkowicie nowej jedenastej generacji Hondy Accord

Już w przyszłym miesiącu Honda Accord wprowadzi ekscytację do segmentu sedanów średniej wielkości dzięki nowej, eleganckiej stylistyce oraz hybrydowemu układowi napędowemu.