Całkowicie elektryczny Ford Mustang Mach-E spotkał się z ogromnym zainteresowaniem klientów i bardzo dobrym przyjęciem przez dziennikarzy oraz specjalistów z branży na całym świecie.
Świetna sprzedaż już od rynkowego debiutu, liczne rekordy (w tym rekord Guinnessa m.in. w pokonanym dystansie na 1 kWh energii), nagrody i wyróżnienia – Ford Mustang Mach-E to bez wątpienia przełomowy model nie tylko dla marki, ale także dla całej idei elektromobilności. Do 2023 roku produkcja samochodu zostanie zwiększona, aby zaspokoić rosnący popyt i sprostać licznym zamówieniom klientów z całego świata.
Już po pierwszych testach było wiadomo, że ten rewolucyjny SUV wyznaczy nowe trendy w elektromobilności. To niezwykle przestronny samochód, który swoją atrakcyjną sylwetką przyciąga spojrzenia, ma bardzo bogate wyposażenie, doskonale wykonane wnętrze oraz jest jednym z najlepiej prowadzących się aut elektrycznych, oferującym zaskakująco daleki zasięg. Potwierdzeniem tych słów są między innymi liczne rekordy, w tym rekordy Guinnessa tj. najkrótszego czasu ładowania (43 minuty i 13 sekund) podczas najdłuższej podróży (ok. 805 km) i przy najmniejszym zużyciu energii (ok. 10,5 kilometra na 1 kWh).
– Wszystkie te rekordy, wyróżnienia oraz nagrody upewniają nas, że bezprecedensowy popyt na Mustanga Mach-E jest w pełni zasadny. Między innymi dlatego Ford zamierza wykorzystać całą fabrykę Cuautitlan wyłącznie do produkcji Mustanga Mach-E, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na ten model. Już od przyszłego roku zwiększymy produkcję i spodziewamy się osiągnąć poziom ponad 200 000 sztuk rocznie do 2023 roku. Oprócz tego pojawiają się liczne inwestycje, które podejmujemy w związku z produkcją pojazdów elektrycznych i akumulatorów, a także szybko rozszerzamy naszą ofertę pojazdów zelektryfikowanych. Szybki wzrost produkcji Mustanga Mach-E to główna, ale nie jedyna część naszego planu – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
W ciągu najbliższych kilku lat Ford zamierza zostać drugim największym producentem samochodów elektrycznych w Ameryce Północnej. Wysokość stale czynionych nakładów w produkcję akumulatorów, opracowywanie innowacyjnych całkowicie elektrycznych modeli oraz szeroka współpraca z wiodącymi dostawcami usług pojazdów skomunikowanych pozwolą marce na rzucenie wyzwania liderowi tego segmentu rynku.
Nowy ID.5 i sportowy ID.5 GTX z dwusilnikowym napędem na cztery koła zachwycają swoim wyrazistym designem, możliwościami na długich dystansach i najnowszą generacją oprogramowania. Wideo.
Rok po prezentacji pierwszego prototypu Hopium Machina, francuski producent luksusowych sedanów napędzanych wodorem, ujawnia dziś projekt swojego samochodu koncepcyjnego.
Oczekiwanie na premierę supersamochodu dobiega końca, T.50 wkrótce zostanie pokazane.