Druga generacja Audi RS 3 LMS jest gotowa dla klientów dostępna na zamówienie. Rozwiązania zorientowane na klienta, wysoka opłacalność ekonomiczna i pierwszorzędne bezpieczeństwo.
Teraz zespoły z całego świata mogą składać zamówienia na RS 3 LMS gen II. Marka sprzedała łącznie 180 sztuk poprzednika w latach 2016-2021 w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, Azji i Australii. Audi Sport customer racing nie wyprodukowało żadnego innego samochodu wyścigowego w tak dużej liczbie w ramach jednej generacji modeli.
Wielu klientów od dawna wyczekiwało tego wprowadzenia na rynek – mówi Chris Reinke, szef Audi Sport customer racing. „Nasi klienci odnieśli do tej pory ponad 300 zwycięstw w wyścigach i 55 tytułów mistrzowskich dzięki Audi RS 3 LMS pierwszej generacji. W tym procesie otrzymaliśmy cenne doświadczenie i życzenia jako informację zwrotną. Nasz nowy samochód jest sumą tych opinii i kreatywności naszych inżynierów”. Od 2015 roku kategoria TCR promotora WSC rośnie w siłę na całym świecie. Jest to obecnie najpopularniejsza klasa samochodów turystycznych klasy podstawowej. Przepisy TCR łączą ekonomiczną inżynierię z ideą sportu klienta w około 30 licencjonowanych na całym świecie seriach wyścigowych. Obecnie w tej kategorii homologowane są samochody wyścigowe 14 producentów.
Za cenę 137 500 euro (plus VAT) zespoły otrzymują samochód turystyczny Audi Sport w stanie gotowym do wyścigu. Standardowo marka dostarcza RS 3 LMS w kolorze szarym Daytona z charakterystycznym, charakterystycznym dla Audi Sport wzorem kolorystycznym. Kokpit, który jest równie funkcjonalny, co estetyczny, został zaprojektowany tak, aby był jeszcze bardziej ergonomiczny niż jego poprzednik. Wszystkie ważne elementy są zgrupowane w panelu sterowania na kierownicy i klawiaturze po prawej stronie siedzenia. Audi standardowo montuje kierownicę, która jest otwarta u góry. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, Audi Sport po raz kolejny wyznacza standardy w konkurencyjnym środowisku, wykraczając poza przepisy: własny fotel ochronny z sześciopunktowym mocowaniem, luk dachowy ułatwiający odzyskanie pojazdu i skrzynkę na pedały, którą można dostosować do różnych posturów wszystkie oznaczają bezpieczeństwo i wygodę. Koncepcja obsługi jest precyzyjnie dostosowana do zespołów: duża zmienność i wyrafinowane szybkie regulacje ułatwiają ustawienie samochodu wyścigowego. Niemal całkowicie standardowa technologia silnika i długa żywotność pozostałych komponentów umożliwiają ekonomiczną eksploatację. Sprzedaż i dostawa części za pośrednictwem Audi Sport customer racing w Europie i międzykontynentalnych partnerów kontraktowych gwarantują wysokie standardy.
Audi Sport oferuje swoim zespołom dodatkowe opcje za dodatkową opłatą: zestaw do wyścigów długodystansowych zawiera wstępnie zmontowane okablowanie do dodatkowych reflektorów, wyścigowy układ przeciwblokujący oraz urządzenie do zewnętrznego tankowania. Przednie i tylne szyby wykonane z poliwęglanu oraz trójkątne siatki bezpieczeństwa po prawej i lewej stronie fotela uzupełniają gamę opcji.
Dostawy drugiej generacji Audi RS 3 LMS rozpoczną się w czwartym kwartale 2021 roku. Kompaktowy samochód wyścigowy sedan jest już homologowany od maja i dlatego może być używany na całym świecie.
Maserati przedstawia światu swojego pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a Grecale Folgore oraz nowego Maserati GranTurismo Folgore.
Toyota po raz pierwszy prezentuje ten model, która podkreśla jego charakter prawdziwego SUV-a.
SUV dla nowej ery, która wykracza poza kategorię SUV-ów. Płynna forma coupe, która łączy w sobie prostotę, elegancję i wytrzymałość.
Przyjemna, wysokiej jakości przestrzeń wewnętrzna z funkcjami, takimi jak elektrochromatyczny panoramiczny dach. Wygodna jazda dzięki zoptymalizowanemu zawieszeniu i innym ustawieniom, z naciskiem na ruchy wzroku kierowcy.